Kusjekroelquote:Op maandag 20 mei 2013 03:53 schreef Jimbo het volgende:
Anyhow ik ga slapen
Dag moetje , dag relmofkusjeknuf enzo
Watje.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:53 schreef Jimbo het volgende:
Anyhow ik ga slapen
Dag moetje , dag relmofkusjeknuf enzo
Slaap je 's nachts? Doe eens niet zo gekquote:Op maandag 20 mei 2013 03:58 schreef NanKing het volgende:
Ja vrij bizar dat ik nu online ben. Ik slaap normaal snachts tegenwoordig.
Alles is goed hier. Daar?
Toen mocht je dan ook nog je tieten postenquote:Op maandag 20 mei 2013 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vroegah wist ik wel wat beter mensen hier te houden.
Ja ik ben echt heel naar geworden. Ik sta zelfs vroeg opquote:Op maandag 20 mei 2013 03:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Slaap je 's nachts? Doe eens niet zo gek![]()
.
Ik heb het over mijn geweldige persoonlijke die overduidelijk aanwezig was.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen mocht je dan ook nog je tieten posten
Dat is vast de Deutsche Influss.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik ben echt heel naar geworden. Ik sta zelfs vroeg op
Dat is echt engquote:Op maandag 20 mei 2013 03:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik ben echt heel naar geworden. Ik sta zelfs vroeg op
Daar kon je inderdaad ook niet omheenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn geweldige persoonlijke die overduidelijk aanwezig was.
Ik doe zelfs aan een normaal sociaal leven. Ik ben verlorenquote:Op maandag 20 mei 2013 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is echt eng.
Straks vertel je ook nog dat je buiten komt.
Hoi hosselaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:01 schreef hosselaar.woensel het volgende:
jooo lompehork bedankt je was gekke mod mis je nu al x loveyou4ever
toen kreeg ik nog je uiers te zienquote:Op maandag 20 mei 2013 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vroegah wist ik wel wat beter mensen hier te houden.
Eerder Düsseldorf. Ga niet zo vaak naar Keulen.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja schrecklig.
Maar maak je nu Keulen onveilig?
Maar Keulen is zo leuk!quote:Op maandag 20 mei 2013 04:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eerder Düsseldorf. Ga niet zo vaak naar Keulen.
Keulen is echt een gave stad woon je daar?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Eerder Düsseldorf. Ga niet zo vaak naar Keulen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 04:04 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je denkt als je dit filmpje ziet; Goh, komt er een gigantische meteoriet op onze aarde af, en is die ala armageddon vlak voor het inslaan onschadelijk gemaakt en dat was live op de TV te zien?.
Maar nee, Anouk is door naar de finale
Weet je hoe lang het duurde voordat ze EINDELIJK die tiende naam bekend maakten?quote:Op maandag 20 mei 2013 04:04 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je denkt als je dit filmpje ziet; Goh, komt er een gigantische meteoriet op onze aarde af, en is die ala armageddon vlak voor het inslaan onschadelijk gemaakt en dat was live op de TV te zien?.
Ik ook niet en toch ga ik somsquote:Op maandag 20 mei 2013 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is t ook. Maar gratis reizen kan ik niet naar Köln
quote:
Ik heb zaterdag voor het eerst in een jaar of vijftien weer eens gekeken.quote:
Ik sta er ook op.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:04 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je denkt als je dit filmpje ziet; Goh, er komt een gigantische meteoriet op onze aarde af, en is die ala armageddon vlak voor het inslaan onschadelijk gemaakt en dat was live op de TV te zien.
Loving it.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
Fan zijn van een politiek spelletje..
Bijna in je broek plassen van spanning of Anouk wel doorgaat_______!
Ja, tot vrijdagquote:Op maandag 20 mei 2013 04:13 schreef NanKing het volgende:
Maar lieve remlof (waar autocorrect remleiding van maakt) en moemoe (wat een gaybar in köln is), ik ga slapen. Tot vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |