Hokjes zijn voor mij op het moment de enige oplossing... Ik weet niet wat, waar en hoe meer... Mijn psych waar ik al jaren zit doet niets. Nu ineens omdat ik boos en flink deprie bij hem voor de deur stond, stuurt ie m naar verslavings zorg maar ik heb dit probleem al jaren terwijl ik pas net teveel ben gaan drinken....quote:Op maandag 20 mei 2013 03:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hokjes zijn handig voor een juiste behandeling, maar ten eerste ben en blijf je gewoon een mens!
Heb je een verwijzing naar ggz?
Wat je eigenlijk zegt is dat je je grenzen niet kent, herkent of aanvoelt. Ook dat zie je veel gebeuren, vooral doordat de maatschappij de laatste tientallen jaren als een dolle is gaan versnellen en er eigenlijk amper zicht/aandacht is voor mensen met autisme. Iedereen moet maar meehollen. Je houdt dat een korte tijd vol en valt dan uit. Weer een teleurstelling.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in, maar in dit geval kon 2 dagdelen niet, helaas
Het ding is, omdat ik zo slecht m'n eigen gevoelens kan herkennen, heb ik veelste laat door dat ik tegen een eventuele burnout aanloop
[..]
Trusten!
Dat kan je inderdaad zien als symptoombestrijding, maar tegenwoordig pakken ze eerst verslavingsproblematiek aan en gaan dan verder met het behandelen van andere stoornissen.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:41 schreef Outpost76 het volgende:
Verkeerd geplaatst ja?
Pls tell me waar dan....
[..]
Hokjes zijn voor mij op het moment de enige oplossing... Ik weet niet wat, waar en hoe meer... Mijn psych waar ik al jaren zit doet niets. Nu ineens omdat ik boos en flink deprie bij hem voor de deur stond, stuurt ie m naar verslavings zorg maar ik heb dit probleem al jaren terwijl ik pas net teveel ben gaan drinken....
Symptoom bestreiding imo.
Ik loop al sinds (als ik mn huidige psych mag geloven) mijn jeugd (en dan bedoel ik lagere school) met een depressie.... Sinds dien ben ik al aan het vechten tegen deze aardkloot... Ik kan doen wat ik wil maar altijd eindigt het met mij aan t korte eind.. Ik loop nu sinds 4 jaar bij deze psych en pas de laatste 2 jaar ben ik teveel gaan drinken. Ik kan nu dan wel weer overstappen naar een ander maar na 25 jaar ben ik daar wel een beetje klaar mee... Dag in dag uit het idee hebben dat je op 200% moet lopen omdat je het anders niet bol werken kan... Keer op keer de deksel op je neus vinden omdat je het niet lukt... Gewoon omdat je de energie niet vinden kan en dan horen, dan moet je je zelf er maar toe zetten... Sorry maar dat lukt mij niet....quote:Op maandag 20 mei 2013 03:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad zien als symptoombestrijding, maar tegenwoordig pakken ze eerst verslavingsproblematiek aan en gaan dan verder met het behandelen van andere stoornissen.
Als je niet tevreden bent over je psych zou je eens naar een andere op zoek kunnen gaan. Volgens mij is het sowieso niet verstandig om jarenlang bij dezelfde hulpverlener te lopen, omdat je dan snel op automatische piloot gaat werken als behandelaar.
Hier ook slapen nu
Onzin is om de hoek.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms vraag ik me af wat ik nog op deze wereld doe.......Mijn leven is gewoon mislukt.
Onzin? nee neem maar het serieus heb geen zin om heel me verhaal hier te zetten maar om het zo kort mogelijk te maken: Ben werkloos 10kg bij gekomen in een jaar tijd. ben lui beweeg niet meer....en geraak maar niet uit die put, dus in het kort: voel me nutteloos...quote:
Sorry, je kwam bij de radio (waar ik veel post) laatst ook om de hoek zeilen. Dacht dat dit weer zo een actie was.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onzin? nee neem maar het serieus heb geen zin om heel me verhaal hier te zetten maar om het zo kort mogelijk te maken: Ben werkloos 10kg bij gekomen in een jaar tijd. ben lui beweeg niet meer....en geraak maar niet uit die put, dus in het kort: voel me nutteloos...
Als je geen enkele smily zie staan in me post dan is het meestal serieusquote:Op maandag 20 mei 2013 04:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, je kwam bij de radio (waar ik veel post) laatst ook om de hoek zeilen. Dacht dat dit weer zo een actie was.
Als je mij hier ziet posten is het serieus anders kom ik hier niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je geen enkele smily zie staan in me post dan is het meestal serieus
Goed dat je actie onderneemt!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef Andromache het volgende:
ik kom tot de conclusie dat ik al 4 jaar aan het aanmodderen ben. zie R&P / Ik ben wanhopig. al die therapie voor niets. ik voel me zo alleen. morgen bij de huisarts verwijzing naar psycholoog vragen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:46 schreef Andromache het volgende:
het is gewoon allemaal voorbij. ik ga op vakantie. maar waarvoor eigenlijk? het heeft helemaal geen zin. ik ga leuke dingen doen. maar waarvoor? wat heeft het allemaal voor fokking zin?
Ja heel vervelend..quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Andromache het volgende:
ik ben teleurgesteld in het leven. er zijn een paar gebieden waar ik nog meer in kan groeien en daar heb ik ook wel zin in, baan, leuke dingen zien en doen, maar ook een paar gebieden die ik afschrijf. maar dat laatste is misschien niet realistisch. ik weet wel zeker dat het niet meer gebeurt op de manier zoals ik het in mijn hoofd had, het graag gewild had. rond mijn 30e een leuke man vinden, rustig een relatie opbouwen en dan rond 33 aan kinderen beginnen. daar beni k nu te laat voor.
Dat kan toch nog steeds? Misschien dan niet op je 33e , maar op je 34e of 35e.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Andromache het volgende:
ik ben teleurgesteld in het leven. er zijn een paar gebieden waar ik nog meer in kan groeien en daar heb ik ook wel zin in, baan, leuke dingen zien en doen, maar ook een paar gebieden die ik afschrijf. maar dat laatste is misschien niet realistisch. ik weet wel zeker dat het niet meer gebeurt op de manier zoals ik het in mijn hoofd had, het graag gewild had. rond mijn 30e een leuke man vinden, rustig een relatie opbouwen en dan rond 33 aan kinderen beginnen. daar beni k nu te laat voor.
Precies. Het leven is niet over na je 35e. Gelukkig.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan toch nog steeds? Misschien dan niet op je 33e , maar op je 34e of 35e.
Dat zou kunnen en misschien moet je van dat idee afstand doen, geen idee.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef Andromache het volgende:
voor 2+ kind wordt dat wel errug laat hoor
Dan maak je meteen een drieling.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef Andromache het volgende:
voor 2+ kind wordt dat wel errug laat hoor
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:48 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kan er niet een centraal topic komen voor filmpjes als deze. Dan mag Gray zijn collectie posten en die gaan we braaf allemaal kijken.
Wat je moet doen? Je moet er in gaan zonder verwachtingen, dan komt het plezier vanzelf. Een reactie zijnde als, wat moet ik dan doen?? Klinkt heel erg geforceerd. Let it go!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dan zit ik in zo'n hostel. En wat moet ik daar dan doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |