quote:Op maandag 20 mei 2013 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach..
Luchtverfrisser in het stopcontact van Ambi-Pur per ongeluk omgekeerd in het stopcontact gehangen.
Alles eruit gemieterd, voorraad van drie maanden in een nacht weggelopen. En mijn kamer meurt naar viooltjes niet normaal
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou, je kunt je zo voorstellen dat duizend tabakspijpen en vier kilo tabak een geurtje afgeven.
je weet dat die handel puur vergif is he? Lekker formaline verdampen in je kamer. Top. Nee echt die handel zo snel mogelijk je huis uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach..
Luchtverfrisser in het stopcontact van Ambi-Pur per ongeluk omgekeerd in het stopcontact gehangen.
Alles eruit gemieterd, voorraad van drie maanden in een nacht weggelopen. En mijn kamer meurt naar viooltjes niet normaal
Heb hem idd weggedaan, ramen allebei vannacht open laten staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je weet dat die handel puur vergif is he? Lekker formaline verdampen in je kamer. Top. Nee echt die handel zo snel mogelijk je huis uit.
zo, mijn ochtend is weer goed!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach..
Ik ga binnekort eens die teletubbie mod doenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:32 schreef Curlbrah het volgende:
Net potje l4d2 met datdus en plan gedaan. Was gezellig. #leuk #facebook
Mijn nacht wat minderquote:
Dus wat hebben we nu geleerd jongens?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn nacht wat minder
Alle ramen de hele nacht open en nog steeds die penetrante zoete smerige putlucht overal![]()
Is die zooi op de vloer gevallen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn nacht wat minder
Alle ramen de hele nacht open en nog steeds die penetrante zoete smerige putlucht overal![]()
Joah, omdat dat kreng ondersteboven hing drubbelde alles uit dag ding op de vloer. Vanavond even lekker schrobben om die shit weg te krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is die zooi op de vloer gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |