Aanraderquote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef LuciferRising het volgende:
Ik zie het. Hoop het ooit eens mee te maken. Lijkt me zo gaaf.
Vaak is dat niet heel positief. Dan krijg je een hele lijn die alle kracht uit het gebied haalt. Je kan het beste aparte cellen hebben die uit zichzelf kunnen ontwikkelen tot een supercell.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:29 schreef LuciferRising het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk als alle cellen bij elkaar komen dat het een supercel wordt?
Ahaa. Thnx voor je antwoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vaak is dat niet heel positief. Dan krijg je een hele lijn die alle kracht uit het gebied haalt. Je kan het beste aparte cellen hebben die uit zichzelf kunnen ontwikkelen tot een supercell.
Misschien kom ik zo nog wel met een paintje, zodat het helemaal duidelijk is. Ik ben in een goede buiquote:
Mooie beelden vanuit de heli, lijkt rotatie in de lucht te zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:31 schreef Drassss het volgende:
http://www.news9.com/category/258217/weather-control-center
Ze zijn weer online. Live te volgen.
Ze waarschuwen nu al dat het weer een zware dag gaat worden...
Hahaha, ik denk dat ik het wel snapquote:Op maandag 20 mei 2013 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien kom ik zo nog wel met een paintje, zodat het helemaal duidelijk is. Ik ben in een goede bui
Mooie beelden nu. Rotatie is al te zien.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat ik het wel snapmaar bedankt!
Ahaaa!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Warme lucht kan niet meer bij de ene cell en gaat vervolgens dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |