gebeurd wel hoor in Europa, onlangs in Italië en andere delenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Jeetje dat kun je je haast niet voorstellen hier zoiets.
Naar mijn weten praten ze altijd over het pad van de tornado. Dus de gehele schade en niet alleen de slurf.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... ik vind dat maar vaag
Een spoor van vernieling van 4 km klinkt al wat "beter". Ben wel benieuwd hoe breed ie was...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten praten ze altijd over het pad van de tornado. Dus alle de gehele schade en niet alleen de slurf.
Dat is dan geloofbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten praten ze altijd over het pad van de tornado. Dus alle de gehele schade en niet alleen de slurf.
quote:
quote:CBS REPORTING MULTIPLE FATALITIES IN MOORE, OK AFTER MASSIVE TORNADO! 15 CHILDREN STILL MISSING AT TOWER PLAZA SCHOOL.
Die van Greensburg was 1.7 mile.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is dan geloofbaar.
Maar een tornado van 2.5 mijl....
Verwarrend af en toequote:Op maandag 20 mei 2013 23:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er 30 uit het puin gehaald... volg ff drie kanalen tegelijk
Klopt.. maar ze praten echt over een historisch event. Dus tja.. het zou kunnen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van Greensburg was 1.7 mile.
2.5 is idd erg groot.
Dat wel ja...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt.. maar ze praten echt over een historisch event. Dus tja.. het zou kunnen.
Waren Gettysburg en Joplin ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt.. maar ze praten echt over een historisch event. Dus tja.. het zou kunnen.
Historische single event of totale uitbraak?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |