Ik ros ook altijd gewoon op enter.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met achteruit inparkeren? Ik heb zeker 10 min zitten hannesen bij de eerste, maar de oplegger gaat steeds de verkeerde kant opHeb het maar opgegeven en gewoon op enter gedrukt
is dat zo lastig dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met achteruit inparkeren? Ik heb zeker 10 min zitten hannesen bij de eerste, maar de oplegger gaat steeds de verkeerde kant opHeb het maar opgegeven en gewoon op enter gedrukt
Mja, dat kreng draait steeds de verkeerde kant op.quote:
Heb je die butt-plug al in de kont gehad dan? Of moet ie er bij haar in?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Kreator het volgende:
Het is dat mijn vriendin vanavond langskomt, Ratel. Anders hadden we stomende seks gehad straks..
Of hoe ik toen ik nog maar net begon met gamen F1 reedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Dan wil je helemaal niet weten hoe het er in Grand Theft Auto aan toe gaat![]()
Bij haar.. als ik het me goed herinnerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je die butt-plug al in de kont gehad dan? Of moet ie er bij haar in?
* 100% Tukker heeft het boek niet gelezen.
Ik moet meteen denken aan Grand Prix 2quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of hoe ik toen ik nog maar net begon met gamen F1 reedDe rest tegemoet rijden natuurlijk
Ikzelf had pitstop bij mijn Commodore 64. Je auto kon op gegeven moment gewoon ontploffenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Grand Prix 2Daar had je maar 4 toetsen nodig:
A: gas geven.
F1: alleen aanzetten bij een bocht, dat was de automatische rem.
< en >: naar links en rechts sturen.
Heb dat spel zo ontzettend vaak gespeeld dat het gewoon niet leuk meer was (en het werd op een gegeven moment ook tyfussaai om 50 rondjes over 1 circuit te rijden)
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb mijn eerste autorijles op de Wii gehad bij rijschool Mario Kart.
Moi:
[ afbeelding ]
Steevast op de 12e plaats in de eindscore.
Een aanbidderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik hem opviel in enkele topics. En verder gewoon gezellig gePM't
Ja die heb je er ook nog tussen zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of een slechte stalker die denkt dat Enschede in de achtethoek ligt
Meteen blocken dat soort figuren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of een slechte stalker die denkt dat Enschede in de achtethoek ligt
Over slechte topografie gesproken. Een aantal jaren geleden ging ik met paar meiden naar Effenaar in Eindhoven. Op een gegeven moment die avond vroeg een van ze waarom er zoveel Belgen waren. Ze had dus totaal geen idee waar Eindhoven lagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Meteen blocken dat soort figuren.
Wat een afknapper als iemand geen benul heeft van topografie in nota bene eigen land!
Dat heb ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Meteen blocken dat soort figuren.
Wat een afknapper als iemand geen benul heeft van topografie in nota bene eigen land!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Over slechte topografie gesproken. Een aantal jaren geleden ging ik met paar meiden naar Effenaar in Eindhoven. Op een gegeven moment die avond vroeg een van ze waarom er zoveel Belgen waren. Ze had dus totaal geen idee waar Eindhoven lag
Geen verschil horen tussen Brabants dialect en Belgisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Over slechte topografie gesproken. Een aantal jaren geleden ging ik met paar meiden naar Effenaar in Eindhoven. Op een gegeven moment die avond vroeg een van ze waarom er zoveel Belgen waren. Ze had dus totaal geen idee waar Eindhoven lag
Ze had wel door dat het Belgen waren, ze had alleen niet door dat je sneller over de grens bent vanaf Eindhoven dan in Twente. Zij dacht dat we ergens tussen Rotterdam en Amsterdam waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen verschil horen tussen Brabants dialect en Belgisch.__!!!!!!!
Hoe achterlijk en slechthorend moet je dan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |