jaaaa die zijn inderdaad erg leuk! Had het laatst ergens in een webshop gezien, maar vergeten hoe ze heten...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef VulpesVulpes het volgende:
Kan het kaartje niet kopieeren.. Maar had in het vorige topic geen reactie gehad.. Nog een poging..
Weet iemand hoe de kaartjes uit deze serie heten? heb er een paar gezien, vind ze echt geweldig!
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-798030
Ooh dat zou geweldig zijn als je ze nog terug kan vinden!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:25 schreef Orava het volgende:
[..]
jaaaa die zijn inderdaad erg leuk! Had het laatst ergens in een webshop gezien, maar vergeten hoe ze heten...
Zal vanavond nog even voor je zoeken als niemand anders het ondertussen weet
Kan het niet uitstaan... weet niet meer waar ik ze heb gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:56 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ooh dat zou geweldig zijn als je ze nog terug kan vinden!
OMGquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoot kijk mij gekregen hebben![]()
[ afbeelding ]
Gupps nou ben je jaloers he
Haha, zou wel leuk zijn als we hier kaarten naar elkaar mogen sturenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:56 schreef SummerBreeze het volgende:
Auw, schrijfkramp. Net even 14 kaarten geschreven. Dus ik sta weer op maximaal traveling. Ik ben benieuwd wanneer ze aan gaan komen. Ze gaat overigens naar:
[ link | afbeelding ]
Naam van de Nederlandse ontvangster even weggemaakt, want ze zou zomaar ook hier actief kunnen zijn.
Ja ik kan het gewoon. Ik gebruik Chrome, misschien handig om te weten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef Lienzz het volgende:
Kunnen jullie wel nog kaartjes via de postcrossing website kopiëren en plakken?? (afbeeldingslocatie)
mmzz ik gebruik firefox (mozilla) misschien dat het daar aan ligt inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja ik kan het gewoon. Ik gebruik Chrome, misschien handig om te weten.
Ik heb hetzelfde probleem, ook met FireFox. Ik kan wel mijn eigen verzonden en ontvangen kaarten kopieren; alleen die van anderen niet meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:42 schreef Lienzz het volgende:
[..]
mmzz ik gebruik firefox (mozilla) misschien dat het daar aan ligt inderdaad
Als het geen site-breed probleem is, zou het goed kunnen dat dit de bedoeling is, wegens copyright issues ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, ook met FireFox. Ik kan wel mijn eigen verzonden en ontvangen kaarten kopieren; alleen die van anderen niet meer.
Heb op het forum maar een support topic aangemaakt, hopelijk kunnen ze t fixen.
Klopt, daar zat ik ook aan te denken. Mijn topic is inmiddels gesloten en doorverwezen naar een ander topic; daar speculeren ze inmiddels ook dat ze het wegens copyright redenen hebben uitgeschakeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Als het geen site-breed probleem is, zou het goed kunnen dat dit de bedoeling is, wegens copyright issues ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef Mokkels het volgende:
Ik heb ook weer een kaart binnen. Uit Tsjechië.
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/CZ-295731
En een kaart van mij is aangekomen in Polen:Lol die kaart heb ik ook pas nog verstuurd http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1890023SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar Oekraine
En dat kan zomaar.....?
<3 postpapierenzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:07 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Lol die kaart heb ik ook pas nog verstuurd http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1890023
naar Oekraine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |