SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Ik heb maar weinig mensen die ik zou willen uitnodigen, waarvan de meesten toch niet kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb dus bijna niemand om uit te nodigen. Vorig jaar nodig ik een aantal mensen uit kan de helft al niet.
Eigen naam topic maken Faxie ik dacht dat je niet dieper kon zinken. Oh wacht ik doe dat zelf ookquote:
heb je er een nodig?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Itt radio topic heb ik daar wel een naam tt gekregen vandaag
Jazeker!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Itt radio topic heb ik daar wel een naam tt gekregen vandaag
Ik houd daar niet zo van om het grootschalig te vieren. Ben meer van het 1 op 1 contact enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vier het dus meestal redelijk uitgebreid, vind ik gewoon leuk. Maak ik n grote pan nasi, of groentesoep en dan kan iedereen die wil meeeten.![]()
ik vind t juist gezellig, lekker druk, enige jammere is dat je dan meer aan het lopen bent om iedereen van drinken enzo te voorzien dan dat je echt tijd hebt om bij te kletsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd daar niet zo van om het grootschalig te vieren. Ben meer van het 1 op 1 contact enzo
Maar ieder zijn/haar ding!
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vier het dus meestal redelijk uitgebreid, vind ik gewoon leuk. Maak ik n grote pan nasi, of groentesoep en dan kan iedereen die wil meeeten.![]()
En noteer nummer drie ook maar.
Das ook 1 van de redenen waarom ik liever met kleine groepjes mensen ga hooguit, dan heb ik tenminste de kans om iedereen uitgebreid te spreken enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t juist gezellig, lekker druk, enige jammere is dat je dan meer aan het lopen bent om iedereen van drinken enzo te voorzien dan dat je echt tijd hebt om bij te kletsen.
Ik vond het 'vroeger' niet leuk omdat ik niet echt vrienden had en omdat we altijd ruzie hadden als het huis opgeruimd moest wordenen ik dan die middag/avond niet meer lekker zat.
Ach jawel hoor. Alle "mogguh"-posts tikken uiteindelijk wel aanquote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als iedereen meedoet, komt er geen volgend deel
Gewoon op iedereen apart reagerenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach jawel hoor. Alle "mogguh"-posts tikken uiteindelijk wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |