SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Ik heb maar weinig mensen die ik zou willen uitnodigen, waarvan de meesten toch niet kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb dus bijna niemand om uit te nodigen. Vorig jaar nodig ik een aantal mensen uit kan de helft al niet.
Eigen naam topic maken Faxie ik dacht dat je niet dieper kon zinken. Oh wacht ik doe dat zelf ookquote:
heb je er een nodig?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Itt radio topic heb ik daar wel een naam tt gekregen vandaag
Jazeker!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Itt radio topic heb ik daar wel een naam tt gekregen vandaag
Ik houd daar niet zo van om het grootschalig te vieren. Ben meer van het 1 op 1 contact enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vier het dus meestal redelijk uitgebreid, vind ik gewoon leuk. Maak ik n grote pan nasi, of groentesoep en dan kan iedereen die wil meeeten.![]()
ik vind t juist gezellig, lekker druk, enige jammere is dat je dan meer aan het lopen bent om iedereen van drinken enzo te voorzien dan dat je echt tijd hebt om bij te kletsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd daar niet zo van om het grootschalig te vieren. Ben meer van het 1 op 1 contact enzo
Maar ieder zijn/haar ding!
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vier het dus meestal redelijk uitgebreid, vind ik gewoon leuk. Maak ik n grote pan nasi, of groentesoep en dan kan iedereen die wil meeeten.![]()
En noteer nummer drie ook maar.
Das ook 1 van de redenen waarom ik liever met kleine groepjes mensen ga hooguit, dan heb ik tenminste de kans om iedereen uitgebreid te spreken enzoquote:Op zondag 19 mei 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t juist gezellig, lekker druk, enige jammere is dat je dan meer aan het lopen bent om iedereen van drinken enzo te voorzien dan dat je echt tijd hebt om bij te kletsen.
Ik vond het 'vroeger' niet leuk omdat ik niet echt vrienden had en omdat we altijd ruzie hadden als het huis opgeruimd moest wordenen ik dan die middag/avond niet meer lekker zat.
Ach jawel hoor. Alle "mogguh"-posts tikken uiteindelijk wel aanquote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als iedereen meedoet, komt er geen volgend deel
Gewoon op iedereen apart reagerenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach jawel hoor. Alle "mogguh"-posts tikken uiteindelijk wel aan
Lol iddquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach jawel hoor. Alle "mogguh"-posts tikken uiteindelijk wel aan
Het is dat mijn bankrekening helemaal blanco staat, anders had ik gevonden dat er weer een meeting geregeld moet worden.quote:
Vrijdag toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dat mijn bankrekening helemaal blanco staat, anders had ik gevonden dat er weer een meeting geregeld moet worden.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso, moeten wel nog even de concrete plannen afspreken denk ik.
Niet echtquote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
Oei 't is wel dood opeens
Iedereen is natuurlijk met zichzelf aan het spelen na het lezen van die TT
Ik ga zo denk ik weer even wat anders doen, gaat me te langzaam hierquote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
Oei 't is wel dood opeens
Iedereen is natuurlijk met zichzelf aan het spelen na het lezen van die TT
Wat?quote:
Ik zit al 2 dagen: Ik moest de 24ste ergens heen! Ik wist alleen niet meer watquote:
Mij ookquote:Op zondag 19 mei 2013 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik weer even wat anders doen, gaat me te langzaam hier
Legoquote:Op zondag 19 mei 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik zit al 2 dagen: Ik moest de 24ste ergens heen! Ik wist alleen niet meer wat
Ik heb dit weekend echt schandalig veel geld uitgegevenquote:
Ik ook. Zoveel moois gezien.quote:
Jaquote:
Oehquote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh.. nee.. maar ik zit wel aan een bierflesje te lurken, wellicht word je daaropgewonden van
Ik had dat topic ook al aangekliktquote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Zoveel moois gezien.
Alleen hou ik mezelf in.
Ik bedenk me steeds vaker dat het allemaal maar spullen zijn en ik prima zonder kan.
[..]
Ja
Zo mooi!
Tof legoquote:
Ik heb geen eten meer, beter is er wat open morgenquote:
Ik had het zo hard gekochtquote:
Ik ben jaloers. Volgende week komt het vakantiegeld binnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend echt schandalig veel geld uitgegeven
Ik hoef niet meer zo nodig
kan ook niet want geld is wel op
Albert Heijn hier in de buurt in ieder geval wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen eten meer, beter is er wat open morgen
Ik krijg geen vakantiegeld, maar wel een aardig bedrag van de belasting terug gekregenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Volgende week komt het vakantiegeld binnen.Maar mijn katten moeten nog naar de dierenarts. Dus dat heeft wel even prioriteit.
StokjeKaneel?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfffttt, zelfs Kaneelstokje is al bezet. Wat is deze?
Ik las deze post en ik moest gewoon even checken wat er aan de hand was. Maar toen las ik de post erboven.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfffttt, zelfs Kaneelstokje is al bezet. Wat is deze?
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las deze post en ik moest gewoon even checken wat er aan de hand was. Maar toen las ik de post erboven.
Hahaha.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las deze post en ik moest gewoon even checken wat er aan de hand was. Maar toen las ik de post erboven.
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!quote:
Het gaat, het gaat. Oma gaat als het goed is dinsdag een datum prikken voor dr euthanasie.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Hoi Buurmeisje, hoe is het er mee?
Dit had ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!
[..]
Het gaat, het gaat. Oma gaat als het goed is dinsdag een datum prikken voor dr euthanasie.
Hoe is het met jou?
Watskeburt?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Gdv waarom heb ik geen vloeibaar eten in huis
Eet nu een worstebroodje, en 't is echt een hel
Blenderquote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Een biertje is 2 bruine boterhammenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Boh, dat lijkt me zwaar. Hoe gaat iedereen er mee om?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat, het gaat. Oma gaat als het goed is dinsdag een datum prikken voor dr euthanasie.
Hoe is het met jou?
Als ik een lief vriendinnetje heb, zeg ik het je heus wel hoor.quote:
Vulling was ontstoken, noodbehandeling gehad, en moet nu wachten tot donderdag voor definitieve behandeling. Maar 't doet nog verrekte pijnquote:
Tja die heb ik wel, maar ik weet niet of een worstenbroodjespap gaat smakenquote:
Heb je niet iets van brinta ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die heb ik wel, maar ik weet niet of een worstenbroodjespap gaat smaken![]()
Je brengt me wel op een idee overingens.... iets met chocomel en brood
Mmm lastig.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets, en alles is dicht hier
En als je een vuige seksslet hebt?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een lief vriendinnetje heb, zeg ik het je heus wel hoor.
nastyquote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets, en alles is dicht hier
Even in de magnetron pingen. Dan denk ik dat laten weken niet eens nodig is.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb wel een pak stroopwafels.... als ik die nu eens verkruimel en laat weken in chocomel? ... En dan met de staafmixer erdoor....
Fijnquote:
Ja, iedereen gaat er gewoon goed mee om. Omdat het ook beter gisteren dan vandaag had kunnen gebeuren, zegmaar. Oma heeft de afgelopen weken, maar met name dagen, zo ontzettend veel geledenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, dat lijkt me zwaar. Hoe gaat iedereen er mee om?
Wel aardig, studie komt langzaam weer op gang en ik beweeg steeds meer. Net ook weer 40 minuten op de crosstrainer gestaan. Voel me langzaam weer strakker worden.
Auquote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vulling was ontstoken, noodbehandeling gehad, en moet nu wachten tot donderdag voor definitieve behandeling. Maar 't doet nog verrekte pijnHad gisteren zelfs koorts van de ontsteking.
En ik krijg bijwerkingen van Ibuprofen
Dan zeg ik het je ook.quote:
klinkt ranzigquote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb wel een pak stroopwafels.... als ik die nu eens verkruimel en laat weken in chocomel? ... En dan met de staafmixer erdoor....
Gebruik ik wel, maar werkt niet echt bij mij. Hopelijk is de ellende klaar na donderdag.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Ja, iedereen gaat er gewoon goed mee om. Omdat het ook beter gisteren dan vandaag had kunnen gebeuren, zegmaar. Oma heeft de afgelopen weken, maar met name dagen, zo ontzettend veel geleden![]()
Hoe staat het ervoor met het afvallen?Ik zit nu op mijn streefgewicht. Maar ik ben nu zo gewend aan mijn huidige eetpatroon (gezond, jawel) dat ik echt moet gaan kijken hoe ik niet te ver onder mijn streefgewicht ga komen en toch mijn eetpatroon kan vasthouden. Ofzo.
[..]
AuBeterschap!
![]()
Wat is de reden dat je geen paracetamol gebruikt dan?
Dat klinkt pas ranzigquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het straks gewoon ga proberen![]()
Pap ala Fax
Ah, zuurquote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gebruik ik wel, maar werkt niet echt bij mij. Hopelijk is de ellende klaar na donderdag.
Jij ook sterkte trouwens
Sabbelen kan ik welquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Myraela het volgende:
Geen rare dingen gaan combineren Fax, gewoon sabbelen.
Toen ik mijn tongpiercing net had laten zetten kon ik ook niets meer.Vervelende dingen zijn dat wel.
Toen ik mijn tongpiercing net had laten zetten heb ik een week die olvarit babypotjes gegeten. Lekker man!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Myraela het volgende:
Geen rare dingen gaan combineren Fax, gewoon sabbelen.
Toen ik mijn tongpiercing net had laten zetten kon ik ook niets meer.Vervelende dingen zijn dat wel.
Ik wil dat bed even niet zienquote:Op zondag 19 mei 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, zuurHup in bed met een kruik!
Dankje
succesquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het straks gewoon ga proberen![]()
Pap ala Fax
*zet op boodschappenlijstjequote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik mijn tongpiercing net had laten zetten heb ik een week die olvarit babypotjes gegeten. Lekker man!
Oke. Bank dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil dat bed even niet zienHeb 2 dagen bijna non stop in bed gelegen
![]()
Even kijken hoe lang ik het uitzing vannacht
ranzig, die heb ik mijn kinderen zelfs nog nooit gegevenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik mijn tongpiercing net had laten zetten heb ik een week die olvarit babypotjes gegeten. Lekker man!
Naar gevoel, lijkt me. Maar sterkte de komende tijd dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, iedereen gaat er gewoon goed mee om. Omdat het ook beter gisteren dan vandaag had kunnen gebeuren, zegmaar. Oma heeft de afgelopen weken, maar met name dagen, zo ontzettend veel geleden![]()
Hoe staat het ervoor met het afvallen?Ik zit nu op mijn streefgewicht. Maar ik ben nu zo gewend aan mijn huidige eetpatroon (gezond, jawel) dat ik echt moet gaan kijken hoe ik niet te ver onder mijn streefgewicht ga komen en toch mijn eetpatroon kan vasthouden. Ofzo.
Zijn die dingen echt te eten?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken. Ik vond het superlekkerquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ranzig, die heb ik mijn kinderen zelfs nog nooit gegeven
fruit wel maar groente niet
Ik heb 3 dagen alleen maar yoghurtdrankjes op. En dan vooral die zonder granen en stukjes, want dat deed al pijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjequote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar gevoel, lijkt me. Maar sterkte de komende tijd dan.
Ik weeg me niet, dus ik weet het niet. Ik ga door totdat ik me goed voel.
Ben je gewicht kwijt geraakt sinds de laatste keer dat ik je zag?
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen alleen maar yoghurtdrankjes op. En dan vooral die zonder granen en stukjes, want dat deed al pijn.![]()
Maar ik kreeg hem toen ik 15 was en mocht hem alleen als ik niet zou piepen over de pijn, dus dat heb ik ook niet gedaan.Maar pijn dat ik had.
Dan is het ideaalquote:Op zondag 19 mei 2013 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken. Ik vond het superlekker
Ik ga het onthouden als ik ooit weer kaakpijn hebquote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje
Yes. Ik weet niet hoeveel ik toen woog, maar ik ben wel weer een kilo of 5 afgevallen in de afgelopen paar maanden.
[..]
Je kan ook gewoon zelf fruitsmoothies maken en groentesmoothiesquote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden als ik ooit weer kaakpijn heb
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje
Yes. Ik weet niet hoeveel ik toen woog, maar ik ben wel weer een kilo of 5 afgevallen in de afgelopen paar maanden.
Moet wel zeggen dat ik niet die boerenkoolachtige papjes had, maar juist de spaghetti, macaroni en andere pasta-achtige hapjes. Die waren echt lekkerquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden als ik ooit weer kaakpijn heb
Daar mis ik een tamelijk belangrijk onderdeel voor. Een blenderquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf fruitsmoothies maken en groentesmoothies
Echte bazen prakken met een vorkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar mis ik een tamelijk belangrijk onderdeel voor. Een blender
Een keer een blender kopen is goedkoper dan een week lang die potjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar mis ik een tamelijk belangrijk onderdeel voor. Een blender
Dat is ook nog een optiequote:
Nou, neequote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]dat is wel aanzienlijk.
Lekker slank buikje, ja?
Mijn ouders lieten altijd veelste veel geld achter voor boodschappen wanneer zij op vakantie waren. Dus voor mij met mn luie reet was dat toen de beste en lekkerste optiequote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een keer een blender kopen is goedkoper dan een week lang die potjes.
Ruim je wel zelf de rommel op?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
Mja ik ga eens met m'n staafmixer spelen(hihaho)
Tot zo
Wat wil je dat ze in het ziekenhuis doen, dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, neeMijn buik is wel wat slanker, maar nog niet dat wat ik wil
![]()
Bij mij is het er voornamelijk in mijn gezicht en heupen vanaf gegaan.
Ben nu begonnen met buikspieroefeningen. Mocht dat niet gaan werken wil ik toch weer eens naar het ziekenhuis, want dan heb ik alles geprobeerd om mijn buik weer normaal te krijgen. Aangezien dan dus niets werkt, is het toch echt te wijten aan die operatie en dat lelijke litteken.
Kijken naar die 2 'bulten'. Er werd toendertijd namelijk al gezegd dat er mogelijk operatievocht achter bleef zitten. Dit zou na 5 jaar volledig weg moeten zijn, maar dat is het niet. Door dat operatievocht heb ik die 2 bulten. Daarbij zit mijn litteken voor een deel vast aan iets waar het niet aan vast hoort. Nooit echt last van gehad ofzo, maar die buik maakt me onzeker. Hoe dan ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wil je dat ze in het ziekenhuis doen, dan?
Dag meisquote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga een (voor mij) nieuwe serie kijken; The Following.
Tot ooit!
Dat meer inderdaad.... vroeger ging ik vaak dan naar omaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd daar niet zo van om het grootschalig te vieren. Ben meer van het 1 op 1 contact enzo
Maar ieder zijn/haar ding!
Het is het proberen waardquote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijken naar die 2 'bulten'. Er werd toendertijd namelijk al gezegd dat er mogelijk operatievocht achter bleef zitten. Dit zou na 5 jaar volledig weg moeten zijn, maar dat is het niet. Door dat operatievocht heb ik die 2 bulten. Daarbij zit mijn litteken voor een deel vast aan iets waar het niet aan vast hoort. Nooit echt last van gehad ofzo, maar die buik maakt me onzeker. Hoe dan ook.
Balen voor je man. Hoe is het zover gekomen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
UhuhMorgen tandarts maar weer eens bellen, want m'n tandvlees is ontstoken op een plek waar het niet zou moeten zijn...
Een diepe vullingquote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Balen voor je man. Hoe is het zover gekomen?
Ik ben zelfs naar de kaakchirurg gemoeten 1,5 jaar terug door ontstoken tandvleesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
UhuhMorgen tandarts maar weer eens bellen, want m'n tandvlees is ontstoken op een plek waar het niet zou moeten zijn...
Dat stelt me gerust jaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben zelfs naar de kaakchirurg gemoeten 1,5 jaar terug door ontstoken tandvlees. 6 verdovingsspuiten en nog voelde ik wat hij deed
. Maar dat was echt een flink abces en moest ie echt tandvlees open leggen en aan de wortel van een tand zagen en weet ik het allemaal
.
Hoi trouwens.
Die vul ik ook diep als ik de kans krijgquote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow en ik maar denken dat je alleen op dames valt.
Dezelfde dag was ik alweer aan het rokenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat stelt me gerust ja
Nouja 't is nog maar 2 dagen aan de gang, dus morgen gelijk even bellen. Hopelijk zijn ze open...
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan... wil het wel eens proberen hoor
Ik ga even filmpje kijken
Have funquote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan... wil het wel eens proberen hoor
Ik ga even filmpje kijken
Faxie TT nog steedsquote:
LOLquote:Praying is a lot like masturbation. It feels good to the person doing it but does nothing for the person being thought about
Nee hoor dat hoeft niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik de lapo pak zal ik een Lola TT maken oke
En dan met plakjes gekookte ei erbij, als je durft.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat lastig als er bijna niemand is.
Ham/kaas tosti
Ik lust geen gekookte of gebakken eiquote:Op maandag 20 mei 2013 14:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan met plakjes gekookte ei erbij, als je durft.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet.
Ik hou niet zo van geforceerde TT.
Liever spontaan en oprecht
Toch geen Fax pap?quote:
Ja doe er eens wat aan. Jij hebt ook geen levenquote:
Ik leef wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doe er eens wat aan. Jij hebt ook geen leven
We hebben nog even om een nog slechtere TT te verzinnenquote:
Die eer laat ik aan jullie.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben nog even om een nog slechtere TT te verzinnen
Ik ga lapo huntenquote:
Die wil ik ook wel pakken jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar een mooie vrouw posten?
[ afbeelding ]
Jij zou haar gevenquote:
Komt wel goed schatjequote:
Wie doet dat nou bij zichzelf?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang je maar geen jeukpoeder in je onderbroekje strooit
Faxie pakt die Lapoquote:
Jaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat fax de lapo pakt, zou ik haar geven?
Ingewikkeld welquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
jij zou iedereen gevenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
een mummyquote:
Ik mag datquote:
Leugens, dit.quote:
Alle vrouwen danquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens, dit.
Ik zou jou niet geven.
Ik zou Fax niet geven.
Ik zou Tijn niet geven.
Ga je fax nu nog troosten?quote:
Dan ga ik jou ook niet meer gevenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens, dit.
Ik zou jou niet geven.
Ik zou Fax niet geven.
Ik zou Tijn niet geven.
Zou jij mij niet geven?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens, dit.
Ik zou jou niet geven.
Ik zou Fax niet geven.
Ik zou Tijn niet geven.
Zijn er ook voldoende die ik niet zou doen.quote:
Leugensquote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook voldoende die ik niet zou doen.
Sterker nog, er zijn maar 2 à 3 vrouwen die ik zou doen.
Vind je maar zo weinig vrouwen knap?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook voldoende die ik niet zou doen.
Sterker nog, er zijn maar 2 à 3 vrouwen die ik zou doen.
Moet je mij ook maar niet afwijzenquote:
Ook niet waar. Misschien bedoel je jezelf?quote:
Nee hoor. Waarheid als een koe.quote:
Er is een groot verschil tussen knap en aantrekkelijk.quote:
Sorry Roy.quote:
Ga weg manquote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ook niet waar. Misschien bedoel je jezelf?
Welke vrouwen? Ik wil namenquote:
Ja, ik verdien het wel.quote:
Nee, dat is niet netjes.quote:
Mmm okay dan nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik verdien het wel.
[..]
Nee, dat is niet netjes.
Hoeveel vrouwen zijn er op aarde?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoeveel zijn er voor jou, Tijn?
Zo veel dusquote:
Nasty, dit.quote:
Neem faxie in dienst.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, zo veel vrouwen te versieren, zo weinig tijd
Gelukkig vallen er al ongeveer 3,54999900 af ongeveerquote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, zo veel vrouwen te versieren, zo weinig tijd
Al was ik de laatste vent op Aarde dan moesten ze me nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nasty, dit.
[..]
Neem faxie in dienst.
Ik kan toch niet kieskeurig zijn. Zelf hartslag is optioneelquote:
Dan hou je er nog 3.549.999.996,450001 over.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig vallen er al ongeveer 3,54999900 af ongeveer
Dus eigenlijk ben jij de ideale wingmanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al was ik de laatste vent op Aarde dan moesten ze me niet
Ow snapquote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hou je er nog 3.549.999.996,450001 over.
Ik ook niet, maar doe het toch.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan toch niet kieskeurig zijn. Zelf hartslag is optioneel
Jawel man. Die laatste meid wil graag in je broek.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al was ik de laatste vent op Aarde dan moesten ze me niet
Ongeveer jaquote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hou je er nog 3.549.999.996,450001 over.
Ach zelfs de friendzone is voor mij een droomquote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow snap
[..]
Ik ook niet, maar doe het toch.
Nah daar geloof ik al niet meer inquote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow snap
[..]
Ik ook niet, maar doe het toch.
[..]
Jawel man. Die laatste meid wil graag in je broek.
Ook niet dat meisje dat belde op verjaardag? What ever happened to her?quote:
Daar heeft hij het overquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet dat meisje dat belde op verjaardag? What ever happened to her?
Ik kom nooit in de friendzone, want ik ben een lul.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zelfs de friendzone is voor mij een droom
Hoe dat zo?quote:
NVM, wel jammerquote:
Jij snapt er echt niks van héquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
Nouja avond weggeweest samen, was leuk, belde nog op tijdens de terugweg, halverwege de week belde ze weer, nu weer even stil.
Heldquote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, engelse drop vind ik niks aan.
Bel har dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
Nouja avond weggeweest samen, was leuk, belde nog op tijdens de terugweg, halverwege de week belde ze weer, nu weer even stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |