Hmm dit begrijp ik dus niet helemaal. Als je niet genoeg eiwitten met voeding binnenkrijgt heb je dus niks eraan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Curlbrah het volgende:
haal je al genoeg eiwitten uit je voeding dan? lijkt me lastig als je vegetariër bent. whey is een supplement, geen basis om je eiwitten uit te halen
Aah op die manier.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Curlbrah het volgende:
Dat is niet wat ik zeg, ik heb het erover dat dit een toevoeging moet zijn op de eiwitten die je dmv juiste voeding al binnenkrijgt.
Ik nuttig weinig vet (eet vrijwel nooit fastfood), eet vrij divers (verschillende groente, veel fruit). Heb een vetpercentage van rond de 7%. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten verbeteren aan m'n eetwijze. Ik eet erg veel pasta en rijst, is dit goed? En wat zou een goede vervanger zijn voor kip (heb gelezen dat dit goed is voor fitness).quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Seam het volgende:
Ik zou eerder op je voeding letten dan whey kopen. Is je voeding en dieet prima en in orde dan kun je whey gaan overwegen.
Je dieet is waardeloos om spiermassa te verkrijgen, zo simpel is het. Je hebt juist vetten nodig en een kcal overschot. Je moet dus meer eten dan je verbrand. Lees de OP van het bodybuilding topic maar eens door. Discipline heb je zo te lezen wel, nu nog de kennis.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik nuttig weinig vet (eet vrijwel nooit fastfood), eet vrij divers (verschillende groente, veel fruit). Heb een vetpercentage van rond de 7%. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten verbeteren aan m'n eetwijze. Ik eet erg veel pasta en rijst, is dit goed? En wat zou een goede vervanger zijn voor kip (heb gelezen dat dit goed is voor fitness).
Aahh. Ja klopt, heb weinig verstand van spiermassa. Heb me de laatste jaren heel erg op conditie geconcentreerd (bijvoorbeeld door te trainen met een masker die de luchttoevoer afremt), maar eigenlijk amper op het krachtgedeelte. Ik deed een paar apparaten voor de biceps, benen en een voor de buikspieren, maar voor de rest had ik me eigenlijk nooit bezig gehouden wat nodig was voor spieropbouwquote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Je dieet is waardeloos om spiermassa te verkrijgen, zo simpel is het. Je hebt juist vetten nodig en een kcal overschot. Je moet dus meer eten dan je verbrand. Lees de OP van het bodybuilding topic maar eens door. Discipline heb je zo te lezen wel, nu nog de kennis.
Okey ga ik doen! Mijn doel is eigenlijk niet om een bodybuild postuur te krijgen, maar toch een beetje extra spiermassa te krijgen in m'n armen, benen en buik. Ik ben vrij dun maar doordat ik veel sport ben ik gelukkig geen bezem: echt gespierd ben ik ook weer nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:52 schreef Curlbrah het volgende:
Dat zal niet zo'n vaart nemen. Maar zoals Seam zei; lees de OP van het bodybuilding topic eens.
quote:What Is Your Body Type?
Your score is 2.42.
Your body is between an Ectomorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
Wat is beter, isolaat of die andere whey?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Je bent vegetarisch? Ben je gemaakt van planten?
Verder is spul van de Tuinen véél te duur. Gewoon goedkoopste whey bestellen bij xxlnutrition of body & fitshop.
http://www.xxlnutrition.nl/perfect-whey-protein/xxl-nutrition
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
Isolaat is iets "zuiverder" dus meer eiwit per 100 gram en minder vet en koolhydraten. Maar ook een stuk duurder.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat is beter, isolaat of die andere whey?
Aah okey, dus normale whey zal niet veel in resultaat verschillen?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Isolaat is iets "zuiverder" dus meer eiwit per 100 gram en minder vet en koolhydraten. Maar ook een stuk duurder.
Een schep isolaat is misschien 25 gram eiwit en een schep concentraat 23. Maakt echt niks uit.
Nee, ik neem zelf altijd die van Body & Fitshop en ben er gewoon aesthetic mee geworden.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aah okey, dus normale whey zal niet veel in resultaat verschillen?
Maakt het uit hoe je de eieren nuttigt? Eet vrij vaak een gebakken eitje (in olijfolie) en af en toe gekookt.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, ik neem zelf altijd die van Body & Fitshop en ben er gewoon aesthetic mee geworden.
Verder heb je nog meer eiwitten uit andere voeding nodig en een calorieoverschot om echt goed spieren op te bouwen. Als vegetariër kun je best noten, eieren dat soort dingen eten. Maar whey is ook iig al iets, maar het is wel een toevoeging, zoals eerder werd gezegd. Beter is om al veel eiwitten binnen te krijgen en dan dat nog aan te vullen met een shake.
Het gaat uiteindelijk om het aantal kcals en macro's (eiwit, koolhydraten en vetten) wat je op een dag binnen krijgt. Eet je meer dan dat je verbrandt en train je daarbij, dan zul je aankomen in spiermassa. Een gebakken ei heeft meer kcals en vetten door de olijfolie.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maakt het uit hoe je de eieren nuttigt? Eet vrij vaak een gebakken eitje (in olijfolie) en af en toe gekookt.
Hij kan best alle eiwitten uit whey halen. Whey heeft een heel compleet amino profiel. Whey is namelijk gewoon een restproduct wat overblijft na de productie van kaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Curlbrah het volgende:
haal je al genoeg eiwitten uit je voeding dan? lijkt me lastig als je vegetariër bent. whey is een supplement, geen basis om je eiwitten uit te halen
tevens: SPT / [Bodybuilding] #358 The Iron never lies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |