SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.youtube.com/upload ?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
hoe krijg ik mn filmpje van FB/op mobiel op Youtube?
HALP.
Van je mobiel op de pc zetten dan uploaden, of via de youtube app op je mobiel uploaden?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
hoe krijg ik mn filmpje van FB/op mobiel op Youtube?
HALP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
"Ik moet poepen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
ja en als je dat kijkt ga ik alles liken op je fbquote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
Ik download nu Forrest Gump omdat jullie daarover praatten. Is ie leuk?
Ik heb daar geen poster van.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bende, bende, meer bende, tom hanks poster, bende, kast, bende, bed
Eugene strikes again.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en als je dat kijkt ga ik alles liken op je fb![]()
Oke dan kijk ik hem nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en als je dat kijkt ga ik alles liken op je fb![]()
Fantasy islandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |