SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.youtube.com/upload ?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
hoe krijg ik mn filmpje van FB/op mobiel op Youtube?
HALP.
Van je mobiel op de pc zetten dan uploaden, of via de youtube app op je mobiel uploaden?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
hoe krijg ik mn filmpje van FB/op mobiel op Youtube?
HALP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
"Ik moet poepen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
ja en als je dat kijkt ga ik alles liken op je fbquote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
Ik download nu Forrest Gump omdat jullie daarover praatten. Is ie leuk?
Ik heb daar geen poster van.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bende, bende, meer bende, tom hanks poster, bende, kast, bende, bed
Eugene strikes again.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en als je dat kijkt ga ik alles liken op je fb![]()
Oke dan kijk ik hem nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en als je dat kijkt ga ik alles liken op je fb![]()
Fantasy islandquote:
Speakers zo hoogquote:
Normaal hellen ze iets voorover, maar die dingetjes ben ik kwijtgeraaktquote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Speakers zo hooghoe luister je daarnaar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]nee ik moest oprecht lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lach nog steeds
die zag ik niet aan komen
oke like die rollende foto dan je weet. nee grap.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ho wacht ik bedoelde dat je dan een baas bent, ik like niks ok
quote:
heb hem geliktquote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oke like die rollende foto dan je weet. nee grap.
ik ga zo kijken oke. hij is nog bezig
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik moest oprecht lachen
ik lach nog steeds
die zag ik niet aan komen
Ik ga volgende week of over 2 weken bij thomann bestellen, kan wel van die pads meebestellen voor je? Verzendkosten zijn toch gratis boven 100 euro namelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Normaal hellen ze iets voorover, maar die dingetjes ben ik kwijtgeraakt
spannend :$quote:
Wil je me liever zonder kleren danquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA waarom heb jij kleren aan het is zondag
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je me liever zonder kleren dan
Maar ik hou van kleren aan. Ik doe zo het rolluik dicht en dan gaat mijn broek wel uit denk ik
Zoals altijd savonds
Oh tbakkert liket je reactiequote:
Niet nodig, ik zou volgende maand nog wat bestellen bij bax-shop, zit het bij in geplandquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ga volgende week of over 2 weken bij thomann bestellen, kan wel van die pads meebestellen voor je? Verzendkosten zijn toch gratis boven 100 euro namelijk
lekker luxe.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
bad is weer aan t vollopen. omg. ik ga weer in bad. ben verliefd op dat ding.
omgquote:
ja kom hier tijger grrr xoxoxoquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je me liever zonder kleren dan
Maar ik hou van kleren aan. Ik doe zo het rolluik dicht en dan gaat mijn broek wel uit denk ik
Zoals altijd savonds
Een voetenbadje misschien?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet nog studenten tegenkomen die n bad hebben voor zichzelf
gewoon nooitquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wanneer maak je eens een EmielKrabs kloon?![]()
jammer, waar is je baasje eigenlijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gewoon nooitLittleKrabs is er wel maar die is van LB en mij
zodra ik op mezelf woon zwem ik in een bad vol kussens, jongens en chicksquote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet nog studenten tegenkomen die n bad hebben voor zichzelf
Moet ik d'r even oproepen?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb al de hele dag geen cola gehadweet niet waar ze is
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gewoon nooitLittleKrabs is er wel maar die is van LB en mij
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
Een vriendin van mij: "Elke keer als jij een status hebt op fb waarin je mij tagt liken mensen die, die ik helemaal niet ken."
Ik: "Ehm, ehm ehm..."
geef die jongens aan mij.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zodra ik op mezelf woon zwem ik in een bad vol kussens, jongens en chicks
je sm collectiequote:
neequote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef die jongens aan mij.
behalve die huisgenoot van je.
Als jongen heb ik ook wat ruimere broeken dus zal het comfortverschil wat minder zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja kom hier tijger grrr xoxoxo
goede zaak
zodra ik nergens meer heen hoef > broek uit > pyjama broek aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Te laat, zwerty is ingelicht en nu wacht ik even af of ze antwoordt en je komt ophalenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee hoor ik was ontsnapt, ben al bijna in zeeland
niet op fb, enkel hier.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef jordyqwerty het volgende:
wat meen je dat je dan voor reacties krijgt op fb
Godverquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Toto69 het volgende:
Foto op path met de tekst: Keep always smiling
bel ze op. BEL. NU.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
OMGGGG PERFECTE KAMER GEVODNEN sdfghjk
Ik was zenuwachtig jaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet op fb, enkel hier.
ze vinden mn gezwaai in de spiegel grappig.
en dv's filmpje bestond alleen uit 'troep troep kast troep troep bed nog meer troep'
en va's filmpje kon ik niet verstaan
kan niet want ik ben ondergedoken bij LB op zolder dus dan moet ze inbreken en komt de polisiequote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Te laat, zwerty is ingelicht en nu wacht ik even af of ze antwoordt en je komt ophalen
staat geen nummer bij, heb al berichtje gestuurdquote:
Je baas is ingelicht grquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan niet want ik ben ondergedoken bij LB op zolder dus dan moet ze inbreken en komt de polisie
Geef me een flinke klap in het gezicht aubquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
als we ooit gaan meeten, en ik versta je niet omdat je zenuwachtig bent, wat dan?
das ver van mijquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat geen nummer bij, heb al berichtje gestuurd
hopelijk ben ik de eerstehij is 3u geleden geplaatst omg wat een hemel
http://kamernet.nl/Kamer-(...)oomad_buttonreageren
doe ikquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef me een flinke klap in het gezicht aub
Volgens mij is dat onvoorkombaar met dat soort filmpjesquote:
quote:
is dubbele van dat aan parkwegquote:Op zondag 19 mei 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ets, tis 10-15min fietsen
de straat uit > zuiderdiep op en uitfietsen > straat in en je bent er al
En nu komt het uit dat Ezell toch een kerel isquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu komt het uit dat Ezell toch een kerel is
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu komt het uit dat Ezell toch een kerel is
die van dv staat ook hierquote:Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef Drabit het volgende:
Waarom al die filmpjes op facebook, nu kan ik alleen met die van VA meegenieten
Op computer zetten en dan uploaden op YT. Of via website YT uploaden.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
die van dv staat ook hier
en mijne op fb omdat ik niet weet hoe je via YT moet uploaden
ja alsof ik er maar ook een kut snap van itunes.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op computer zetten en dan uploaden op YT. Of via website YT uploaden.
Kan ook via de app toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op computer zetten en dan uploaden op YT. Of via website YT uploaden.
Oh, aha. Ik zal maar eens in het vorige topic gaan kijken danquote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
die van dv staat ook hier
en mijne op fb omdat ik niet weet hoe je via YT moet uploaden
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
ben ik de enige die het leuk vindt op hele dure appartementen te bekijken voor teh fun
http://kamernet.nl/Appart(...)tails.html?id=974182
Ja en nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
ben ik de enige die het leuk vindt op hele dure appartementen te bekijken voor teh fun
Dure huizen zijn leukerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op Funda.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat rare anker? :S :S jaquote:
Van buiten wel leuk, maar van binnen foeilelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-61/fotos/#foto-1
quote:
Dat buitenaanzichtquote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
emiel adres haha hier de brandweer politie koelkast
Nog even doorsparen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Naar jezelf mailen en vanaf laptop uploaden. Of uploadpagina vinden via mobiel, maar dat lukt me nooit.quote:
WAT EEN GESCHREEUWquote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)hrijving/?sstab=true
Ik lig in bad (en nee, je mag niet langskomen) EN IK WIL VIA MOBIEL UPLOADEN EN VA ZEGT DAT T KAN DUS DAN KAN T OOK MAAR HOEquote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar jezelf mailen en vanaf laptop uploaden. Of uploadpagina vinden via mobiel, maar dat lukt me nooit.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
mijn optrekje
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-45/fotos/#foto-1
Ik kom wel la...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lig in bad (en nee, je mag niet langskomen) EN IK WIL VIA MOBIEL UPLOADEN EN VA ZEGT DAT T KAN DUS DAN KAN T OOK MAAR HOE
Jordy help me
Wow mooiquote:Op zondag 19 mei 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis-48511303-farmsumerweg-57/
dit huis is vlakbij mij en is geweest van een pooier
hij is ergens in de 80 geworden, heeft z'n eigen kerk en begraafplaats laten maken en is daarna gestorven en er begraven
zijn dochter van 12 heeft het huis geeerfd.
Ga naar je youtube app, druk op het youtube logo, druk op je naam, druk op dat strepje met pijl omhoog. klaar!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lig in bad (en nee, je mag niet langskomen) EN IK WIL VIA MOBIEL UPLOADEN EN VA ZEGT DAT T KAN DUS DAN KAN T OOK MAAR HOE
Jordy help me
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ga naar je youtube app, druk op het youtube logo, druk op je naam, druk op dat strepje met pijl omhoog. klaar!
SPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Jezus christusquote:Op zondag 19 mei 2013 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)we-165/fotos/#foto-1lelijk
lelijk :Squote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn optrekje
[ afbeelding ]
gecensureerd op streetview sorry
Oh, iphone... Ik zal wel ff kijken voor je. Ben beter bekend met android.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
AWW jouw stem en jouw kamerSPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoveel roze en bloemetjes en diddl en omg
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis-48511303-farmsumerweg-57/
dit huis is vlakbij mij en is geweest van een pooier
hij is ergens in de 80 geworden, heeft z'n eigen kerk en begraafplaats laten maken en is daarna gestorven en er begraven
zijn dochter van 12 heeft het huis geeerfd.
and i dont even like itquote:
dat stemmetjeSPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Graagquote:Op zondag 19 mei 2013 20:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, iphone... Ik zal wel ff kijken voor je. Ben beter bekend met android.
Deel 1: je unieke e-mailadres vinden voor het uploaden van video'squote:
Fluwele stemSPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na de zomerquote:
veel kastenSPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou sherlock. Er klopt maar een dingetje in je onzinverhaaltjequote:Op zondag 19 mei 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet toegeven, geen idee of dat laatste waar is
maar de rest is waar hoor, sherlock
geen troep gelukkigquote:
godverdomme wat klink jij schattigSPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godverdomme wat klink jij schattig
Kut dat ik net in bad lig dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Deel 1: je unieke e-mailadres vinden voor het uploaden van video's
Ga op een computer naar je YouTube-instellingen.
Ga bij het gedeelte 'Accountinformatie' naar 'Mobiele uploads'. Je ziet een e-mailadres dat er ongeveer zo uitziet: 111111111111@m.youtube.com.
Zie je geen e-mailadres? Klik op de knop Mobiel profiel maken en geef de vereiste informatie op. Klik op de knop Profiel maken om een e-mailadres te maken.
Deel 2: de video uploaden
Als je de video wilt uploaden, verzend je de video per e-mail naar het adres dat je in deel 1 hebt gevonden. Je ontvangt een sms of e-mail ter bevestiging om je te laten weten dat het uploaden van je video is geslaagd.
Je kunt de video en de instellingen ervan bewerken door op een computer naar YouTube te gaan.
Of je download de youtube capture-app
nou, goede roddels danquote:Op zondag 19 mei 2013 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou sherlock. Er klopt maar een dingetje in je onzinverhaaltje
Je stemSPOILER: KamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is misschien wel een goed plan jaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut dat ik net in bad lig dan.
Doe 't wel als ik eruit ga
Nee, wil ik wel heel graag proberen!!quote:
100 keer zoveel dan waar ik woonquote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-34/fotos/#foto-4
Die villa
Antiklacht: 75000 vierkante meter
Joahquote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
Omg PATRICK
Heb je m'n filmpje gezien
Kom je erbij in bad
Ik ga denk ik picamilon (rustgevend, zit gaba in wat ook bij slaapmiddelen gebruikt wordt) en noopept (concentratieverhogend etc) proberen. Noopept doe ik volgend jaar wel als de school begintquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Mijn kamer is zo klein, dat is max 5 seconden en dan heb je hem al uidgebreid gehad. Dus niet echt de moeite
Deed ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef Drabit het volgende:
Mijn kamer is zo klein, dat is max 20 seconden en dan heb je hem al uidgebreid gehad. Dus niet echt de moeite
quote:
Ik kan er nog niet aankomen denk ik, en pas 16quote:Op zondag 19 mei 2013 20:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ga denk ik picamilon (rustgevend, zit gaba in wat ook bij slaapmiddelen gebruikt wordt) en noopept (concentratieverhogend etc) proberen. Noopept doe ik volgend jaar wel als de school begint
slecht bedacht maar erg geloofwaardig overgebrachtquote:
Dus jij zegt doen?quote:
Ik ben 17, en via denkbeter.nl valt het te bestellen. Hoor goede meningen over die sitequote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aankomen denk ik, en pas 16
in een van de vele kasten zekerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga je konijn eens vangen, die zit ondergedoken bij LB
ik wel zoiets vaags thuis gekregen omdat ik (proef)konijn wou zijn maar dat heb ik aan m'n demente tante gegevenquote:
Ik kijk straks!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ben 17, en via denkbeter.nl valt het te bestellen. Hoor goede meningen over die site
Ziet er goed uitquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu wat vindt je hiervan, heb er ook op gereageerd
eigen badkamer
Ik ga een poging wagen dan.quote:
Als je niet weet wat het is moet je het zeker niet slikken nee ;pquote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wel zoiets vaags thuis gekregen omdat ik (proef)konijn wou zijn maar dat heb ik aan m'n demente tante gegeven
Kan je foto's maken van beschrijving/foto's en whatsappen? Ik weet m'n gebruikersnaam + ww niet meer en ben op mobielquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu wat vindt je hiervan, heb er ook op gereageerd
eigen badkamer
Ja. Maar dan heb je het ook wel overquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slecht bedacht maar erg geloofwaardig overgebrachtiedereen in appingedam had het erover, iedereen zei hetzelfde
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga je konijn eens vangen, die zit ondergedoken bij LB
log mobiel in via facebookquote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je foto's maken van beschrijving/foto's en whatsappen? Ik weet m'n gebruikersnaam + ww niet meer en ben op mobiel
Da's mn spaarpotquote:
Niet zo aanstellen. Je hebt mij alweer het hele weekend voor jezelf gehadquote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Renesite het volgende:
ets pakt Pat van me af. Ik ween en kom hier niet meer overheen
Nou en ik mag mijn mening toch wel geven?quote:
Wie wilt dan ook in limburg wonen?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef jordyqwerty het volgende:
¤110/maand jatog
http://www.interveste.nl/(...)bod/q/ittervoort/561
Viel me ook wel op, moet echt duurder zijn, komt vast vanalles bijquote:Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zit vast een addertje onder het gras, ik geloof niet dat hij zo goedkoop is
zie ik dan wel weer, eerst maar een afspraakje proberen te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Viel me ook wel op, moet echt duurder zijn, komt vast vanalles bij
ik ookquote:
Of het zijn oplichters. Genoeg op Kamernet te vinden.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zit vast een addertje onder het gras, ik geloof niet dat hij zo goedkoop is
Hele huizenwereld is gewoon een en al oplichterij.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of het zijn oplichters. Genoeg op Kamernet te vinden.
hoe kunnen ze je oplichten daar? heb er nog nooit verhalen over gehoordquote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of het zijn oplichters. Genoeg op Kamernet te vinden.
Ik ook niet. Ik heb zelf alleen ervaring met nepaccounts. Maar ja, geen zin om te typen want mijn laptop doen even sloom. Gelukkig ben ik er nooit ingetrapt en herkende ik ze snel.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe kunnen ze je oplichten daar? heb er nog nooit verhalen over gehoord
Geen idee, m'n ouders zijn weer weg en komen pas weer als de gordijnen binnen zijn en dan doen ze de rest ook gelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oii.. Ik heb wel een beetje druk. Wanneer is je kamer klaar-klaar? Dan kom ik wijn drinken
oh beterquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb zelf alleen ervaring met nepaccounts. Maar ja, geen zin om te typen want mijn laptop doen even sloom. Gelukkig ben ik er nooit ingetrapt en herkende ik ze snel.
Betaal jij?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon een huis kopen ipv huren van die vage verhuurders
Oh, dat maakt mij niet uit hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, m'n ouders zijn weer weg en komen pas weer als de gordijnen binnen zijn en dan doen ze de rest ook gelijk.
Als we bezig zijn, snap ik dat je privacy wilt ivm gordijnen dus tot die tijd ga ik wel alleen in bad en co.
Ja zo mooi, wel beetje aparte stijl. Wazig ook wel.quote:
BOKS!quote:
Volgens mij is het geheel vrijwilligquote:
'quote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gaan ze weer in bad hierstaat dat wijf met dr twee kinderen in de badkamer te kijken hoe het bad volstroomt
jongentje: 'mooi he'
alsof ze nog nooit een bad gezien hebben mijngod wat heeft mn pa in huis gehaald
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gaan ze weer in bad hierstaat dat wijf met dr twee kinderen in de badkamer te kijken hoe het bad volstroomt
alsof ze nog nooit een bad gezien hebben mijngod wat heeft mn pa in huis gehaald
Gewoon doen, wat kan er fout gaan?quote:
quote:
Ik ben luiquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zal je video niet flaggenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja god, moet ik eerst een hele naaktreportage weghalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |