ER-MAH-GERD. Whuuuuuut?!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd.
mijn moeder heeft een schaar gedaan
Dat zou tegenvallen welquote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Of bedoel je dat ze een ballon van de jumbo heeft?
Haha we wachten af, maar fijn en leuk en goedquote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Mijn madre heeft al 8 maanden een relatie met der collega/baas maar het verhaal is nog langerben vet blij voor der en zal morgen het grote verhaal op fb zetten, want moet nu even wat alcohol erin gieten bij mn beste vriend
Ik ook heur, maar ik zag zo voor me dat wij allemaal keihard van HOOOEEE gaan en dat het dan heel droog over iets anders gaat oidquote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou tegenvallen welaangezien ik nu reken op een "ik heb al (insert x tijd hier) een relatie".
HALLON BALLON JUMBO!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Of bedoel je dat ze een ballon van de jumbo heeft?
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd.
mijn moeder heeft een schaar gedaan
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Mijn madre heeft al 8 maanden een relatie met der collega/baas maar het verhaal is nog langerben vet blij voor der en zal morgen het grote verhaal op fb zetten, want moet nu even wat alcohol erin gieten bij mn beste vriend
pfff inderdaadquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:43 schreef Incantrix het volgende:
Grmbl. Lak je TMWTGG met Chanel Bel-Argus, staan ze niet mooi bij elkaar
Als ze goed opgevoed zijn wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moggeuh
Kind 2 bakt een bananencake met chocoladestukjes. Heb ik wel eens verteld hoe fijn ik het vind dat grote kinderen van alles kunnen?
Wauw. Doet zijn vriendin dan alles?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vrienden van ons hebben een zoon van 24 welke zelf een dochtertje heeft. Die jongen weet niet hoe de wasmachine werkt en kan serieus geen ei koken.
Ik denk dat je dan wel een beetje gefaald hebt als ouder zijnde
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zoiets ja. Ze werd zwanger van hem, hij vond haar een mongool maar wilde het wel proberen voor het kind. Toen kind een anderhalf jaar was zijn ze getrouwd.
Nou ja, dat ging dus niet. Ook raar
Ik ben bijna door boek 3 heenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van vorige week hebik nog niet gezienin de trein ook maar lekker boek 1 lezen
ik lees pas 'veel' sinds een jaartje, en vind GoT soms pittig, vooral door al die namen die voorbij komen. Maar ik ga door.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben bijna door boek 3 heenmaar daar heb ik wel lang over gedaan hoor, zit nu weer in een leesdip
Ik zit ff door jouw Deviant te bladeren. Wat maak jij mooie dingen!quote:
Ik lees zo veel verbrande mensenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en het kan dan de koudste lente sinds tijden zijn, mijn verbrande rug vindt dat op dit moment niet
gisteren heul nietquote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lees zo veel verbrande mensenhoe komt dat? Ikzelf vind het te koud om zonder jas naar buiten te gaan
Oh ja, geen idee, in brabant is het de hele dag strakblauw en zonnig geweest gisteren.quote:
In Assen echt alleen bewolking. Wel windstil maar niet echt lekkerquote:Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, geen idee, in brabant is het de hele dag strakblauw en zonnig geweest gisteren.
Dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd door de komende 7 dagen regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |