ER-MAH-GERD. Whuuuuuut?!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd.
mijn moeder heeft een schaar gedaan
Dat zou tegenvallen welquote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Of bedoel je dat ze een ballon van de jumbo heeft?
Haha we wachten af, maar fijn en leuk en goedquote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Mijn madre heeft al 8 maanden een relatie met der collega/baas maar het verhaal is nog langerben vet blij voor der en zal morgen het grote verhaal op fb zetten, want moet nu even wat alcohol erin gieten bij mn beste vriend
Ik ook heur, maar ik zag zo voor me dat wij allemaal keihard van HOOOEEE gaan en dat het dan heel droog over iets anders gaat oidquote:Op zondag 19 mei 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou tegenvallen welaangezien ik nu reken op een "ik heb al (insert x tijd hier) een relatie".
HALLON BALLON JUMBO!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Of bedoel je dat ze een ballon van de jumbo heeft?
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd.
mijn moeder heeft een schaar gedaan
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Mijn madre heeft al 8 maanden een relatie met der collega/baas maar het verhaal is nog langerben vet blij voor der en zal morgen het grote verhaal op fb zetten, want moet nu even wat alcohol erin gieten bij mn beste vriend
pfff inderdaadquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:43 schreef Incantrix het volgende:
Grmbl. Lak je TMWTGG met Chanel Bel-Argus, staan ze niet mooi bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |