Nou ja, met je HAVO kan je geen OF worden bij de Marns,quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou met m'n HAVO in kunnen stappen bij sommige officiersfuncties maar er zijn een aantal functies die me meer zouden liggen maar waarbij ik dus niet als officier opgeleid word.
Dus mijn vraag is eigenlijk: kiezen voor een functie "onder niveau" en intern doorgroeien of kiezen voor een officiersfunctie?
Sommige functies nog welquote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Je kan tegenwoordig geen officier meer worden met HAVO. Kon voorheen wel, tegenwoordig alleen VWO diploma of HBO/WO.
Klopt, kocht dat vroeger altijd, spul van dat merk dan. Goed gedetaileerd etc etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
Tamiya had toch verrekt goede en mooie modellen.
Jij gaat nieuwe chemische wapens ontwikkelen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg C4, zijn er bij defensie nog interessante officiersfuncties bij CBRN waar ik behalve personeelszaken en uit m'n neus eten ook echt een beetje met biologie/chemie/nucleaire wetenschappelijke dingen bezig kan zijn als afgestudeerde .drs?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij gaat nieuwe chemische wapens ontwikkelen?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen op de JCBRN School.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg C4, zijn er bij defensie nog interessante officiersfuncties bij CBRN waar ik behalve personeelszaken en uit m'n neus eten ook echt een beetje met biologie/chemie/nucleaire wetenschappelijke dingen bezig kan zijn als afgestudeerde .drs?
Nergens voor nodig joh. Geef de Belgen een paar tientjes en je mag vast wel een paar uur shoppen in hun depots die vol liggen met die zooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sommige opleidingen wel toch? Ik noem een luchtverkeersleider bv. Echter vroeg ik me dus af of je als onderofficier de mogelijkheid om hoger op te komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Je kan tegenwoordig geen officier meer worden met HAVO. Kon voorheen wel, tegenwoordig alleen VWO diploma of HBO/WO.
Wat is dat voor school dan? (en waar staat die j voor).quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen op de JCBRN School.
Ja die mogelijkheid is er wel hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sommige opleidingen wel toch? Ik noem een luchtverkeersleider bv. Echter vroeg ik me dus af of je als onderofficier de mogelijkheid om hoger op te komen.
http://multicbrne.nl/joint-cbrn-schoolquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is dat voor school dan? (en waar staat die j voor).
Begon opnieuw dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, kocht dat vroeger altijd, spul van dat merk dan. Goed gedetaileerd etc etc.
Maar dat was toen ik nog een hobby had
M'n pa heeft een kamer vol van die zooiquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begon opnieuw dan?
Al heb ik geen idee of die modellen nog algemeen te verkrijgen zijn.
Het is best een dure hobby als je pietje precies wil zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begon opnieuw dan?
Al heb ik geen idee of die modellen nog algemeen te verkrijgen zijn.
Alles nog compleet in de dozen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n pa heeft een kamer vol van die zooiAllemaal voor pensioen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |