Ja, ben ik met je eens. Ik vind echt dat de stof onder de maat aansluit op de examens en daarom denk ik ook dat je meer leert door examens te oefenen dan uren en uren te bladeren door je boekquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:53 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Heb nu een aantal examens gemaakt, en valt me op dat veel van de informatie in ons boek totaal niet relevant is voor het examen. Elk jaar dezelfde soort vragen. Bijna elk jaar de vraag gehad waarom mensen uit India zich makkelijker kunnen vestigen in een ander land. (Spreken Engels en zijn hooggeleid)
leer rivieren nog even goed. Stedelijke gebieden is erg simpel, dit is puur inzicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef genster het volgende:
Als je alles hebt gekeken van die Kok is dat dan voldoende naast oefenen van examens en een samenvatting?
indonesië is ook weinig over te vragen. Bekijk maar eens goed wat er in dat hoofdstuk verteld wordt; het is voornamelijk de theorie van hoofdstuk 1 en 2 gebundeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Koenieboyy het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens. Ik vind echt dat de stof onder de maat aansluit op de examens en daarom denk ik ook dat je meer leert door examens te oefenen dan uren en uren te bladeren door je boek
Ik heb voor niks geleerd behalve geschiedenisquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Jmsls het volgende:
Iemand anders niet geleerd voor dit examen door biologie?, ach zal wel goed komen.
Kan ook, ik heb alleen geschiedenis en biologie geleerd, en geen spijt van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef Volibear het volgende:
[..]
Ik heb voor niks geleerd behalve geschiedenis
Kon je bij bio iets met het geleerde? Ik heb ongeveer een 7 zonder te lerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan ook, ik heb alleen geschiedenis en biologie geleerd, en geen spijt van.
Er zaten wel wat vraagjes bij die je kon leren, maar ook gewoon van de lessen kon onthouden, maar ik ben zo verschrikkelijk slecht in dat vak dat ik niet het risico ging nemen niet te leren. Ben nu toch al geslaagd in principe dus fuck aardrijkskunde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef Volibear het volgende:
[..]
Kon je bij bio iets met het geleerde? Ik heb ongeveer een 7 zonder te leren
Mhm.. Wat denk jij dat bij GS de norm wordt? Ik heb tussen de 5,4 en 6,4.. heb 5,9 nodig voor een voldoende erop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Er zaten wel wat vraagjes bij die je kon leren, maar ook gewoon van de lessen kon onthouden, maar ik ben zo verschrikkelijk slecht in dat vak dat ik niet het risico ging nemen niet te leren. Ben nu toch al geslaagd in principe dus fuck aardrijkskunde.
ik zou zeggen tussen de 0,5 en 1,2quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Volibear het volgende:
[..]
Mhm.. Wat denk jij dat bij GS de norm wordt? Ik heb tussen de 5,4 en 6,4.. heb 5,9 nodig voor een voldoende erop.
Vorig jaar norm van 1.5, dus zal wel goed komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Volibear het volgende:
[..]
Mhm.. Wat denk jij dat bij GS de norm wordt? Ik heb tussen de 5,4 en 6,4.. heb 5,9 nodig voor een voldoende erop.
dat was vorig jaar. ik hoorde reacties dat de VS erg makkelijk was? ik vond repbuliek nog wel lastig, maar vs was wel te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:36 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Vorig jaar norm van 1.5, dus zal wel goed komen.
Als je een kaart zoekt die de analfabetisme geeft op de wereld, ga je naar trefwoordenregister en zoeken op alfabetisme.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:55 schreef Chillings het volgende:
Kan iemand nog even vertellen hoe je dingen moet opzoeken in de atlas.
Je hebt:
het trefwoordenregister achterin
en een soort van kaartblad aan het begin met de hele wereld.
en nog een lijst helemaal achterin met alle plaatsen rivierren etc
wanneer gebruik je wat?
je hebt ook een kaartblad voorin bij de 53e druk is het zoun blauwe wereldkaart, en er zitten witten vierkanten in die zich focussen op werelddelen/landenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je een kaart zoekt die de analfabetisme geeft op de wereld, ga je naar trefwoordenregister en zoeken op alfabetisme.
Exacte plaatsen/rivieren dus de topografische lijst
Kaartblad achterin... Geen idee
Ja ik ken die kaart wel, heb me alleen niet verdiept in waar die voor te gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef Chillings het volgende:
[..]
je hebt ook een kaartblad voorin bij de 53e druk is het zoun blauwe wereldkaart, en er zitten witten vierkanten in die zich focussen op werelddelen/landen
Aardijkskundequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik ken die kaart wel, heb me alleen niet verdiept in waar die voor te gebruiken.
...Ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef Volibear het volgende:
Wtf, ik kijk zo'n juf kok filmpje: ''we gaan er vanuit dat de Kosmos gevormd is door de Big Bang''
Lekker zweverig weer
welk verband bestaat er tussen de schepping van de aarde en de big bang?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ja?
De melkweg en dergelijke is geschapen door de oerknal, de evolutie-theorie. Als je lid van de EO bent en gelooft in de 'God schiep de aarde in 7 dagen'-theorie, dan kun je eventueel nog bezwaar maken op het vak Aardrijkskunde.
Daar kun je geen uitspraken over doen, niemand weet het zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef Chillings het volgende:
[..]
welk verband bestaat er tussen de schepping van de aarde en de big bang?
de aarde was niet tijdens de big bang ontstaan, het was ontstaan door een kluit van meteorieten die opmekaar botsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |