ik denk dat je het filmpje ''arm en rijk'' als eerste moet kijken, daarna centrum en periferie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef marcie216 het volgende:
Thanks!
Maar dan ga ik boven in de site naar wereld en klik ik het 1e filmpje aan (centrum en periferie), zegt ze : in het vorige filmpje.
Maar dit is de eerste, welke mis ik???
Edit : filmpje 1 260 punten gescoord

Heb nu 'arm en rijk' gekeken. 180/180 punten. Goede filmpjes ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Chillings het volgende:
[..]
ik denk dat je het filmpje ''arm en rijk'' als eerste moet kijken, daarna centrum en periferie.

bevolingsspreiding is de verdeeldheid van de bevolking over een land ( meestal langs de kust )quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:54 schreef marcie216 het volgende:
Van juf kok :
Kan iemand in een paar zinnen 'bevolkingsspreidinf en dichtheid' uitleggen.(is van wereld)
Ik heb hem al bekeken maar vind hem erg lastig.

Ik heb het net doorgelezen en op school goed opgelet. Achterin het hoofdstuk staan alle begrippen in ons boek nog een keer op een rijtje, en ik wist van allemaal wat ze betekenden. Alleen zou ik volgens het boek 'het model van de vliegende ganzen' moet kennen, maar dat zegt me echt niets en ik kan het ook niet terugvinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef marcie216 het volgende:
Ah thanks!
Maar hoe leren jullie NL en Indonesië? Die staan er nog niet op

Oh, ik ga er dan wel van uit, heb nog nooit een eigen atlas mee hoeven te nemen. Probleem op school is wel dat ze volgens mij grotendeels 52e druk hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef daeh het volgende:
[..]
Wij krijgen ze wel, maar dat verschilt per school.

dat is dan het probleem van je school. Atlas hoef je niet zelf te regelen, tenzij je staatsexamen doetquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, ik ga er dan wel van uit, heb nog nooit een eigen atlas mee hoeven te nemen. Probleem op school is wel dat ze volgens mij grotendeels 52e druk hebben

Oh, naar mijn weten is de school niet verplicht Atlassen uit te lenen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef Julian94 het volgende:
[..]
dat is dan het probleem van je school. Atlas hoef je niet zelf te regelen, tenzij je staatsexamen doet

ik heb nooit anders vernomen. Excuus als blijkt dat dit niet zo isquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, naar mijn weten is de school niet verplicht Atlassen uit te lenen?

Ik weet het niet 100% zeker hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:38 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik heb nooit anders vernomen. Excuus als blijkt dat dit niet zo is

heb even proberen op te zoeken, maar staat nergens aangegeven.quote:

Mwa, ik vertrouw erop dat de school ze heeft anders hadden ze dat vast wel verteld. En anders maak ik hem wel zonder Atlasquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef Julian94 het volgende:
[..]
heb even proberen op te zoeken, maar staat nergens aangegeven.
mocht je dit zeker willen weten, bel even je school zou ik zeggen!

dan kan je zeker 3, en met flink wat pech 5 vragen niet (goed) maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, ik vertrouw erop dat de school ze heeft anders hadden ze dat vast wel verteld. En anders maak ik hem wel zonder Atlas

Mwa waarschijnlijk raken ze dan in paniek en vinden ze nog wel ergens atlassenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Julian94 het volgende:
[..]
dan kan je zeker 3, en met flink wat pech 5 vragen niet (goed) maken.
heb net een examen geoefend van 2009, heb zelf geen atlas thuis, en kon toch 2 vraagjes niet goed beantwoorden! zonde van de punten

Heb nu een aantal examens gemaakt, en valt me op dat veel van de informatie in ons boek totaal niet relevant is voor het examen. Elk jaar dezelfde soort vragen. Bijna elk jaar de vraag gehad waarom mensen uit India zich makkelijker kunnen vestigen in een ander land. (Spreken Engels en zijn hooggeleid)quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef Koenieboyy het volgende:
Ik denk dat voor mijzelf het leren d.m.v. het maken van examens het beste is, wij hebben namelijk een boek waar ontzettend grote lappen teksten in staan waarvan je helemaal in de war raakt. Ik heb gisteren ook een paar filmpjes van mevr. Kok gekeken inderdaad, was wel handig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |