ja je moet de herhaling zéker leren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef HansAnders10 het volgende:
Mensen met het boek buiteNLand, leren jullie ook die herhaling hoofdstukken?
Ja hé het staat niet in de OP héquote:
Hmm eens even zoek in mijn boek, dankjewel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Julian94 het volgende:
[..]
wereld, aarde, leefomgeving, indonesië
Ik bedoel dat ik het ook niet weet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hé het staat niet in de OP hé
[..]
Hmm eens even zoek in mijn boek, dankjewel!
Kan iemand bevestigen dat deze filmpjes goed zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Lemsterr het volgende:
http://www.davidpijpaert.(...)kunde-2011%EF%BB%BF/
Volgens mij nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:27 schreef Chillings het volgende:
weten jullie of je van het domein leefomgeving ook Geografisch onderzoek in de eigen omgeving moet leren?
Nooooooooooooooooooooooooo. Ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Chillings het volgende:
De stof voor het examen heeft in totaal 265 bladzijdes, no way dat ik dat allemaal ga doorlezen dan ben ik 4 uur verder en dan moet ik het belangerijkste nog gaan leren.
Wat ik een kut boek is Terra..
samengevat aardrijkskundequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooo. Ik moet nog beginnen
jufkok is 100% goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat deze filmpjes goed zijn?
stedelijke gebieden en wateroverlastquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:27 schreef Chillings het volgende:
weten jullie of je van het domein leefomgeving ook Geografisch onderzoek in de eigen omgeving moet leren?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Julian94 het volgende:
[..]
stedelijke gebieden en wateroverlast
lang leven buiteNLand.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Chillings het volgende:
De stof voor het examen heeft in totaal 265 bladzijdes, no way dat ik dat allemaal ga doorlezen dan ben ik 4 uur verder en dan moet ik het belangerijkste nog gaan leren.
Wat ik een kut boek is Terra..
http://www.jufkok.nl/page/homepagequote:
www.google.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |