Denk het ook wel. Ik heb al wat geoefend, maar een 6 moet wel te doen zijn. Heb alleen een schijthekel aan Systeem Aarde, vandaar ook mijn 4.5 haha.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik sta een 5,4 XD. een 5,6 moet ik zéker halen, wil ik enigszins kans hebben op slagen.. ach ja. moet te doen zijn! heeft iemadn het boek ''BuiteNLand"?
Wij gebruiken BuiteNLand ja, vind hem onoverzichtelijk en irritant. ik leer aan de hand van mijn Samengevat en Jufkok op youtubequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik sta een 5,4 XD. een 5,6 moet ik zéker halen, wil ik enigszins kans hebben op slagen.. ach ja. moet te doen zijn! heeft iemadn het boek ''BuiteNLand"?
Jufkok ? Welke videos dan allemaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef MarkHouten het volgende:
[..]
Wij gebruiken BuiteNLand ja, vind hem onoverzichtelijk en irritant. ik leer aan de hand van mijn Samengevat en Jufkok op youtube
http://www.youtube.com/user/jufkok/videos?flow=grid&view=1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:15 schreef NasiHoofd het volgende:
[..]
Jufkok ? Welke videos dan allemaal?
vind je het zo slecht? ik dacht dat het wel meeviel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:56 schreef MarkHouten het volgende:
[..]
Wij gebruiken BuiteNLand ja, vind hem onoverzichtelijk en irritant. ik leer aan de hand van mijn Samengevat en Jufkok op youtube
eerst ff mn boek doornemen, dan juf kok filmpjes, en dan examens oefenenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef NasiHoofd het volgende:
Morgen maar beginnen aan dit vak.
Al hoewel ik geen idee heb hoe ik me hiervoor moet voorbereiden ?
Oud examens maken of alle boeken opnieuw doornemen, wat doen jullie ?
Haha ieder natuurlijk zijn mening, maar ik vind hem niet fijn. Zeker niet om te leren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Julian94 het volgende:
[..]
vind je het zo slecht? ik dacht dat het wel meeviel.
ik heb AK examenbundel, maar dat is niet echt handig ..
ik kijk nu die filmpjes van 'juf kok', die toepassing op examenvragen is érg handig !quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef MarkHouten het volgende:
[..]
Haha ieder natuurlijk zijn mening, maar ik vind hem niet fijn. Zeker niet om te leren.
Wat bedoel je met die toepassing op examenvragen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:41 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik kijk nu die filmpjes van 'juf kok', die toepassing op examenvragen is érg handig !
op het einde laat ze examenvragen zien waar je de stof moet toepassen. Als je die goed kunt toepassen al dan laat het zien dat je goed hebt opgeletquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef MarkHouten het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die toepassing op examenvragen?
AK is meestal inzicht vragen heb ik gemerkt je moet wel wat van de stof weten maar niet alles is meer toepassen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef NasiHoofd het volgende:
Pff ik lees samenvattingen van mijn boeken door , maar ik heb geen idee wat ik hiervan moet gaan onthoudenIk kijk die filmpjes van jufkuk , vanavond en morgen wel en dan maar zien wat ik ervan maak.
*Jort*quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef Svensonn het volgende:
Straks maar wat filmpjes kijken
Thanks wist niet dat die er waren, leert een stuk fijner vind ik.
ik hoop het, want ik ben slecht met begrippen etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
AK is meestal inzicht vragen heb ik gemerkt je moet wel wat van de stof weten maar niet alles is meer toepassen..
mischien wat handiger: http://www.jufkok.nl/page/domein-aardequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef Svensonn het volgende:
[..]
Jaa Jort ken ik wel![]()
Bedoelde dat ik niet wist dat er ook filmpjes voor aardrijkskunde waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |