NOU EN, LAAT MIJ BLIJ ZIJN!quote:

Ik vreesde er al voor...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:01 schreef Julian94 het volgende:
ik heb hier hoogstwaarschijnlijk een onvoldoende voor..
elk oefenexamen (muv de 1e) heb ik boven de 6,5 gehaald..
ik word hier zo chagrijnig van. Waarom is dit examen nou weer zoveel kutter dan die anderen.

Dan moet je veel geluk hebben en een hele aardige 2e corrector krijgen die dingen buiten het correctievoorschrift goedkeurt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:54 schreef Chillings het volgende:
dit is waarom ik het vak aardrijkskunde haat, je kan de antwoorden op verschillende manieren interpreteren.
ik neem aan dat ze niet alleen puur met het correctievoorschrift gaan nakijken, anders zullen er veel onvoldoendes vallen

die vraag met waarom nederlandse bedrijven zich liever in turkije vestigen dan in india, en dan staat er in de bron ook nog eens dat het korter vliegen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet je veel geluk hebben en een hele aardige 2e corrector krijgen die dingen buiten het correctievoorschrift goedkeurt.

AIVD is ingelicht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:29 schreef Chillings het volgende:
[..]
die vraag met waarom nederlandse bedrijven zich liever in turkije vestigen dan in india, en dan staat er in de bron ook nog eens dat het korter vliegen is.
dus ik had als antwoord dat de relatieve afstand kleiner is t.o.v india waardoor face-to-face contacten makkelijker behoudbaar zijn.
als ze dit antwoord foutkeuren dan ga ik echt iemand neersteken.

Ik had precies hetzelfde. Bij veel vakken moedigen ze aan om je antwoord uit de tekst te halen, dus ik deed dat. Is het weer niet goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:29 schreef Chillings het volgende:
[..]
die vraag met waarom nederlandse bedrijven zich liever in turkije vestigen dan in india, en dan staat er in de bron ook nog eens dat het korter vliegen is.
dus ik had als antwoord dat de relatieve afstand kleiner is t.o.v india waardoor face-to-face contacten makkelijker behoudbaar zijn.
als ze dit antwoord foutkeuren dan ga ik echt iemand neersteken.

Serieus? Dat heb ik dus compleet gemistquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:49 schreef Julian94 het volgende:
de plaats waar het nu was stond afgebeeld in de vraag. je zag een kaart van NL en daarbij lieten ze zien waar het nu lag.

Tokyo. De beurs van Tokyo is dan gesloten als de beurs van London open gaat waardoor ze al de gegevens hebben van die dag. zoiets als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:50 schreef Domingesto het volgende:
Een wat late vraag...
Die vraag over het tijdsverschil tussen de beurs in Londen, New York en Tokio..
Wie kan me daar een antwoord opgeven?

ik had juist neergezet:quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Metapod het volgende:
[..]
Tokyo. De beurs van Tokyo is dan gesloten als de beurs van London open gaat waardoor ze al de gegevens hebben van die dag. zoiets als je begrijpt wat ik bedoel.

Je kon gewoon in de atlas de tijdzones kijken :p waren wel meer vragen die in de atlas stonden zoals die figuren over de beroepen van indonesiequote:Op maandag 27 mei 2013 18:21 schreef Julian94 het volgende:
[..]
ik had juist neergezet:
new york, dat is in de nacht daar en de beurs is al afgelopen. zoiets.. of eigenlijk weet ik niet meer precies wat ik had

ja dat is wel waar ja..quote:Op maandag 27 mei 2013 18:58 schreef Metapod het volgende:
[..]
Je kon gewoon in de atlas de tijdzones kijken :p waren wel meer vragen die in de atlas stonden zoals die figuren over de beroepen van indonesie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |