Vraag 1 is ook een vraag waarvan je het woord hebt opgeschreven of nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:30 schreef bularax het volgende:
Oioioi, dat was pittig. Ik heb allemaal dingen die niet in het correctievoorschrift staan. Hopen dat mijn docent redelijk nakijkt, want van 1 vraag ben ik sowieso zeker dat dat wel goed is.
Tegen mij zei je 40, liegebeestquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef xTraFresh het volgende:
42 puntjes. Tussen de 6 en 7 volgens Examenklacht.nl
I'm content.
Tweede corrector bedoel jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:07 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Lde keurt de beruchte vraag vast goed. Ze kan die conrector wel overhalen![]()
Nope, maar bijvoorbeeld bij vraag 3. Daar staat duidelijk in de tekst dat het maar 3 uur vliegen is. Dus ik heb dat opgeschreven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Vraag 1 is ook een vraag waarvan je het woord hebt opgeschreven of niet
Ik heb staan dat ze daar veel Nederlands spreken. En dat is goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:09 schreef bularax het volgende:
[..]
Nope, maar bijvoorbeeld bij vraag 3. Daar staat duidelijk in de tekst dat het maar 3 uur vliegen is. Dus ik heb dat opgeschreven.
Hoe de neuk moet ik weten dat er veel turken re-migreren naar Turkije, voor het gevoel blijven ze allemaal gewoon hier.
Ik had goed opgeleid en relatief goedkoop.. Stond iets over universiteiten..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:09 schreef bularax het volgende:
[..]
Nope, maar bijvoorbeeld bij vraag 3. Daar staat duidelijk in de tekst dat het maar 3 uur vliegen is. Dus ik heb dat opgeschreven.
Hoe de neuk moet ik weten dat er veel turken re-migreren naar Turkije, voor het gevoel blijven ze allemaal gewoon hier.
Dit..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef bularax het volgende:
En ik heb een heel verhaal waarom de steppe verschilt van de tropische regenwouden. Hoe dat komt enzo.
Ik had een verhaal van 1/3e blaadje terwijl het goede antwoord gewoon: 'de neerslag' was.
Ik had daar omdat ze dan vanuit die callcenters lekker easy al die Turken in Nederland kunnen opbellenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:12 schreef NasiHoofd het volgende:
Antwoord van vraag 2 slaat ook nergens op: Nederlandse bedrijven ‘callcenters’ in Turkije vestigen omdat er (geremigreerde) Turken wonen die Nederlands spreken , meeste oudere turkse mensen spreken in nederland slecht tot matig nederlands , de jongeren spreken dan misschien wel goed Nederlands, de kans dat die terug naar turkije gaan is ook wel miniem..
DUDEquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik had daar omdat ze dan vanuit die callcenters lekker easy al die Turken in Nederland kunnen opbellen
En de 2e corrector streept ze net zo snel weer wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef bularax het volgende:
Mijn docent zal denk ik wel antwoorden goedkeuren die niet zo staan in de correctievoorschriften.
Puur van het correctievoorschrift uitgaan heb ik een 5,4 met een N-norm van 0.5. Komt goed dus.
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
En de 2e corrector streept ze net zo snel weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |