Ik hoop niet dat er meer lijken ronddrijven met z'n tweetjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er zijn twee lichamen aangetroffen met tot op heden onbekende identiteit.
hear hearquote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef rever het volgende:
Flikker toch op, het is een kindermoordenaar. Niemand heeft hem gedwongen zijn kinderen te vermoorden. Zelfmoord, zijn vrouw vermoorden dat had ik nog kunnen begrijpen maar dit. Een egoïstische kakkerlak was het die vermorzeld had moeten worden onder een naaldhak.
Datquote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet alleen op dát moment, want meneer heeft het minutieus voorbereid. En dat vind ik het zieke eraan. Het is geen daad in een opwelling, het is allemaal uiterst zorgvuldig voorbereid. Bah.
Zeur niet zo manquote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: 'Mogelijk....'
Nu bevestig je dus dat het ze niet zijn. of zit jij bij de politie ofzo?
Jaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Bayswater het volgende:
De kinderen zaten dus nog in de auto op de Rijnbrug en Rhenen, tussen 2.00 en 2.15 moet hij hier zijn aangekomen ongeveer.
Nogmaalsquote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, het is toch zoVrouwen zijn namelijk "heilig" en kunnen dus bij de politie allemaal lulverhalen ophangen. Wellicht is dit hier ook het geval
Een vrouw kan een man helemaal kapot maken
Zo veel mensen scheiden en hebben een vechtscheiding, dat praat dit nog niet goed....quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Extreme omstandigheden doen de meeste mensen doordraaien.
Zo extreem wat hij meemaakte was het niet, de toegang tot zijn kinderen werd hem niet ontzegd bijv.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Extreme omstandigheden doen de meeste mensen doordraaien.
Ik hoop het ook niet maar laten we vooral wachten op officiële berichten voor er allerlei overhaaste conclusies getrokken worden. Dat is altijd goed om te doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er meer lijken ronddrijven met z'n tweetjes.
Kan ook. Er kunnen ook omstandigheden zijn geweest die hem daartoe hebben aangezet. Je weet het niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja want de oorzaak dat deze man misschien een verschrikkelijk monster is, is niet mogelijk?
Hij is dood, zijn kinderen zijn dood dus ik vind het nogal bout dat mensen hem hier als overwinnaar of lafaard neerzetten.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen ook doordraaien en domme dingen doen.
Maar dat doordraaien duurde wel lang, de man heeft het gepland (althans: zo lijkt het nu iig).quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen ook doordraaien en domme dingen doen.
Of hij was ervan overtuigd dat ze dood beter af zouden zijn dan wanneer ze bij dat 'vreselijke mens' moesten leven. Mensen kunnen soms raar denkenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook redelijk intelligente mensen kunnen egocentrische, monsterlijke beslissingen nemen. Zoals je eigen twee kinderen vermoorden omdat je voor jezelf geen uitweg ziet.
Als je wordt beschuldigd van kindermishandeling, misschien is hij daar schuldig aan of niet, dan is dat een stevige beschuldiging. Je wordt onder druk uitgehoord door de politie, opgesloten en op een gegeven moment kan er dan wat knappen. Om het op de psyche te gooien gaat wat te snel. Dat hij tot deze daad komt, daar is wel wat meer aan voorafgegaan.quote:
Ja, want er zijn geen slechterikken op deze wereld die in staat zijn uit wraak hun eigen kinderen te vermoorden...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ontopic. We kunnen allemaal roepen dat we het vreselijk en triest vinden, maar er liggen een aantal oorzaken aan de daad van deze vader. Als we willen dat het in de toekomst zo min mogelijk voorkomt en kinderen hier niet de dupe van worden, dan moet het dieper worden gezocht. Dan doel ik op de rechten van voogdij.
Ja klopt wel denk ik, veel kans ook nog met levende kinderen maar dat wordt lastig om te bepalen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Bayswater het volgende:
De kinderen zaten dus nog in de auto op de Rijnbrug en Rhenen, tussen 2.00 en 2.15 moet hij hier zijn aangekomen ongeveer.
Wat heeft dit met goedpraten te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo veel mensen scheiden en hebben een vechtscheiding, dat praat dit nog niet goed....
uhm okquote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef rever het volgende:
[..]
Nogmaals
Nou inderdaad zeg wat zielig voor die man. Ik hoor hem zo het laatste gesprek met zijn zoontjes voeren:
Jongens, papa houdt van jullie en weet dat jullie als kinderen onschuldige mensjes zijn, maar mama heeft papa zo het leven zuur gemaakt dat papa jullie nu afmaakt om mama heel verdrietig te maken. Dus papa knijpt nu even jullie keeltjes dicht en dumpt jullie in het water.
Dat kunnen jullie toch ook wel van papa begrijpen he, want papa is ook heel zielig omdat mama hem zo gepest heeft.
Flikker toch op, het is een kindermoordenaar. Niemand heeft hem gedwongen zijn kinderen te vermoorden. Zelfmoord, zijn vrouw vermoorden dat had ik nog kunnen begrijpen maar dit. Een egoïstische kakkerlak was het die vermorzeld had moeten worden onder een naaldhak.
Hij is daar opgegegroeid, maar dat wisten we al 13 dagen. Wijk bij Duurstede is ook heel vaak langsgekomen dat hij daar in zijn afscheidsrit wel langs zal zijn geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef moeke1 het volgende:
twitter:Telenieuws twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:19:33#vermistebroertjes ouders vader, grootouders en oom van #ruben #julian wonen in de buurt #wijkbijduurstede reageer retweet
De omgangsregeling van de vader dreigde versoberd (van 50/50 co-ouderschap naar 1x in de 2 weken een weekend) te worden, niet die van de moederquote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien mishandelde die moeder juist wel de kinderen en dreigde hij al het gezag te verliezen door het hem in de schoenen te schuiven. Maar we kennen het dossier van jeugdzorg laat staan de feiten niet dus nu gaan we weer de als dan dit dat zus zo kant op.
Hou toch op, dit soort omstandigheden praten het vermoorden van je kinderen niet goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kan ook. Er kunnen ook omstandigheden zijn geweest die hem daartoe hebben aangezet. Je weet het niet.
Het zijn emoties, ik begrijp die emoties wel, dit doet je wel wat toch...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is dood, zijn kinderen zijn dood dus ik vind het nogal bout dat mensen hem hier als overwinnaar of lafaard neerzetten.
Om op zo'n punt te komen moet er heel veel mis gegaan zijn in je leventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |