Dat is zeker 10 KMquote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Was er sprake van een afstand van 4 km dan tussen de plek waar papa zich verhing, en daar waar zijn kinderen aangetroffen werden in de duiker?
Dat lijkt mij eerlijk gezegd evident.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dacht hij wel: ik mag mijn kinderen niet meer zien, dus niemand mag mijn kinderen meer zien
Dat heb ik gelezen, ja. Volgens de Volkskrant: "Cothen ligt aan de Rijn, ongeveer 4 kilometer onder Doorn, de plek waar de vader van de vermiste broertjes zichzelf van het leven beroofde" Dus niet eens 4 km van de vindplaats van de vader, maar van Doorn in het algemeenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Was er sprake van een afstand van 4 km dan tussen de plek waar papa zich verhing, en daar waar zijn kinderen aangetroffen werden in de duiker?
Hou toch eens op!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het in zijn beleving écht de juiste keuze op dat moment anders doe je zoiets niet.
quote:
Het is ontopic. We kunnen allemaal roepen dat we het vreselijk en triest vinden, maar er liggen een aantal oorzaken aan de daad van deze vader. Als we willen dat het in de toekomst zo min mogelijk voorkomt en kinderen hier niet de dupe van worden, dan moet het dieper worden gezocht. Dan doel ik op de rechten van voogdij.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vreselijk zielig, open er een topic over
Niet alleen op dát moment, want meneer heeft het minutieus voorbereid. En dat vind ik het zieke eraan. Het is geen daad in een opwelling, het is allemaal uiterst zorgvuldig voorbereid. Bah.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het in zijn beleving écht de juiste keuze op dat moment anders doe je zoiets niet.
En heel Nederland vindt je zoon een verschrikkelijk mensquote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef geppie het volgende:
Ook zo vreselijk voor zijn ouders; die zijn (ook) hun kind én kleinkinderen kwijt
Intelligente mensen kunnen ook doordraaien en domme dingen doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wat hij er bij gedacht heeft maar als je als redelijk intelligente man met een eigen bedrijf tot de conclusie dat die het beste is voor alle partijen moeten de omstandigheden wel extreem zijn geweest.
Daarnaast even alle duikers nakijken is niet zo simpel, veel kans dat ze pas opgemerkt zijn nadat ze uit de duiker gedreven zijn na de flinke regenval.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even aangenomen dat dit de jongetjes zijn: je weet van te voren niet waar ze liggen. Er zijn vele tientallen kilometers afgezocht waar betere tips over waren dan deze, hoe is dat niet efficiënt? Je doet alsof vermisten vinden hetzelfde is als de lokale AH opsporen
Zeg dan gewoon: 'Mogelijk....'quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er zijn twee lichamen aangetroffen met tot op heden onbekende identiteit.
Misschien mishandelde die moeder juist wel de kinderen en dreigde hij al het gezag te verliezen door het hem in de schoenen te schuiven. Maar we kennen het dossier van jeugdzorg laat staan de feiten niet dus nu gaan we weer de als dan dit dat zus zo kant opquote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook redelijk intelligente mensen kunnen egocentrische, monsterlijke beslissingen nemen. Zoals je eigen twee kinderen vermoorden omdat je voor jezelf geen uitweg ziet.
Precies. Mensen doen hier veel te lichtzinnig over, maar even zelf nadenken is dan ook veel gevraagd.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast even alle duikers nakijken is niet zo simpel, veel kans dat ze pas opgemerkt zijn nadat ze uit de duiker gedreven zijn na de flinke regenval.
Ik denk dat dit weinig met intelligentie te maken heeft inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Intelligente mensen kunnen ook doordraaien en domme dingen doen.
Extreme omstandigheden doen de meeste mensen doordraaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Intelligente mensen kunnen ook doordraaien en domme dingen doen.
Ja want de oorzaak dat deze man misschien een verschrikkelijk monster is, is niet mogelijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ontopic. We kunnen allemaal roepen dat we het vreselijk en triest vinden, maar er liggen een aantal oorzaken aan de daad van deze vader. Als we willen dat het in de toekomst zo min mogelijk voorkomt en kinderen hier niet de dupe van worden, dan moet het dieper worden gezocht. Dan doel ik op de rechten van voogdij.
Of de psyche van de vaderquote:Op zondag 19 mei 2013 18:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ontopic. We kunnen allemaal roepen dat we het vreselijk en triest vinden, maar er liggen een aantal oorzaken aan de daad van deze vader. Als we willen dat het in de toekomst zo min mogelijk voorkomt en kinderen hier niet de dupe van worden, dan moet het dieper worden gezocht. Dan doel ik op de rechten van voogdij.
twitter:Telenieuws twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:19:33#vermistebroertjes ouders vader, grootouders en oom van #ruben #julian wonen in de buurt #wijkbijduurstede reageer retweet
Ze zouden zijn gevonden in een afwateringsbuis/duiker.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even aangenomen dat dit de jongetjes zijn: je weet van te voren niet waar ze liggen. Er zijn vele tientallen kilometers afgezocht waar betere tips over waren dan deze, hoe is dat niet efficiënt? Je doet alsof vermisten vinden hetzelfde is als de lokale AH opsporen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |