Ja, dat praat dit niet goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, het is toch zoVrouwen zijn namelijk "heilig" en kunnen dus bij de politie allemaal lulverhalen ophangen. Wellicht is dit hier ook het geval
Een vrouw kan een man helemaal kapot maken

En dan maak je maar kinderen echt kapot....Bizarre gedachtegang.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, het is toch zoVrouwen zijn namelijk "heilig" en kunnen dus bij de politie allemaal lulverhalen ophangen. Wellicht is dit hier ook het geval

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef blanket het volgende:
[..]Nee dat was het niettwitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:10:24ME arriveert bij vindplaats lichamen #Cothen. Gaan helpen met zoeken naar sporen. reageer retweet
Ja dat was het wel.twitter:KoenLaureij twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:55:45Drie ME peletons opgeroepen voor situatie bij Galgenwaard. Ook twee ambulances worden (uit voorzorg) ter plekke gestuurd. reageer retweet

quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Nou inderdaad zeg wat zielig voor die man. Ik hoor hem zo het laatste gesprek met zijn zoontjes voeren:quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Elan het volgende:
Toch ook erg voor die vader wie weet wat hem allemaal in aangedaan. Er liep een zaak tegen kindermishandeling en alles dus misschien wilde die moeder hem wel in een zwart daglicht zetten.

Nee, de vrouwen die dit doen en leugens lopen te verkondigen die zorgen dat de gevallen waar het echt mis is veel te laat aan het licht komen, omdat er nog door stapels onnodige dossiers heengewerkt moet worden..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]

Ah ze hebben er meer dan 3quote:Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ja dat was het wel.twitter:KoenLaureij twitterde op zondag 19-05-2013 om 16:55:45Drie ME peletons opgeroepen voor situatie bij Galgenwaard. Ook twee ambulances worden (uit voorzorg) ter plekke gestuurd. reageer retweet
 Ok excuus dat wist ik niet.
 Ok excuus dat wist ik niet.

.. ja maar het viel BUITEN de omgeving die ze af zouden speuren? DAT is nou het opvallende?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mogelijke plekken er in dat gebied zijn?

Weet niet wat hij er bij gedacht heeft maar als je als redelijk intelligente man met een eigen bedrijf tot de conclusie dat die het beste is voor alle partijen moeten de omstandigheden wel extreem zijn geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarom twee jongetjes meegesleurd in de dood. De zielepoot.

Als je bedenkt hoeveel burger zoekacties er zijn geweest en waar deze jongens gevonden zijn...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mogelijke plekken er in dat gebied zijn?

Geeft nietquote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef blanket het volgende:
[..]
Ah ze hebben er meer dan 3Ok excuus dat wist ik niet.

Ja, want je kunt niet zomaar besluiten dat je gigantische gebieden gaat uitpluizen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef GSMboy het volgende:
[..]
.. ja maar het viel BUITEN de omgeving die ze af zouden speuren? DAT is nou het opvallende?

Misschien dacht hij wel: ik mag mijn kinderen niet meer zien, dus niemand mag mijn kinderen meer zienquote:Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En dan maak je maar kinderen echt kapot....Bizarre gedachtegang.

Daar kan je niet meer om heen nu lijkt mij.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef rever het volgende:
Die moeder had gelijk. Als hij in staat is ze te vermoorden dan is hij zeker in staat een paar rake klappen uit te delen aan die jongetjes!

Even aangenomen dat dit de jongetjes zijn: je weet van te voren niet waar ze liggen. Er zijn vele tientallen kilometers afgezocht waar betere tips over waren dan deze, hoe is dat niet efficiënt? Je doet alsof vermisten vinden hetzelfde is als de lokale AH opsporenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Als je bedenkt hoeveel burger zoekacties er zijn geweest en waar deze jongens gevonden zijn...
Mwah dan is er toch niet efficiënt genoeg gezocht.

Oh, dus was er sprake van een afstand van 4 km dan tussen de plek waar papa zich verhing, en daar waar zijn kinderen aangetroffen werden in de duiker? Het is een groot gebied, maar in de speuracties waren de gebieden die doorzocht werden toch al groot?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want je kunt niet zomaar besluiten dat je gigantische gebieden gaat uitpluizen.

Ook redelijk intelligente mensen kunnen egocentrische, monsterlijke beslissingen nemen. Zoals je eigen twee kinderen vermoorden omdat je voor jezelf geen uitweg ziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef Elan het volgende:
Weet niet wat hij er bij gedacht heeft maar als je als redelijk intelligente man met een eigen bedrijf tot de conclusie dat die het beste is voor alle partijen moeten de omstandigheden wel extreem zijn geweest.

Ja vreselijk zielig, open er een topic overquote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geen idee. Ben het met je eens dat we te weinig weten om daar wat over te kunnen zeggen, maar denk wel dat er wat moet gaan gebeuren wat betreft het delen van een voogdij over twee ouders. Je ziet dat het zo en dan faliekant mis gaat in een scheiding en kinderen zijn daar de dupe van.

Waarschijnlijk was het in zijn beleving écht de juiste keuze op dat moment anders doe je zoiets niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef rever het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg wat zielig voor die man. Ik hoor hem zo het laatste gesprek met zijn zoontjes voeren:
Jongens, papa houdt van jullie en weet dat jullie als kinderen onschuldige mensjes zijn, maar mama heeft papa zo het leven zuur gemaakt dat papa jullie nu afmaakt om mama heel verdrietig te maken. Dus papa knijpt nu even jullie keeltjes dicht en dumpt jullie in het water.
Dat kunnen jullie toch ook wel van papa begrijpen he, want papa is ook heel zielig omdat mama hem zo gepest heeft.
Flikker toch op, het is een kindermoordenaar. Niemand heeft hem gedwongen zijn kinderen te vermoorden. Zelfmoord, zijn vrouw vermoorden dat had ik nog kunnen begrijpen maar dit. Een egoïstische kakkerlak was het die vermorzeld had moeten worden onder een naaldhak.

Mee eens. De meeste tips gingen niet over dit gebied.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even aangenomen dat dit de jongetjes zijn: je weet van te voren niet waar ze liggen. Er zijn vele tientallen kilometers afgezocht waar betere tips over waren dan deze, hoe is dat niet efficiënt? Je doet alsof vermisten vinden hetzelfde is als de lokale AH opsporen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |