Jezus je hoeft toch niet in al die topics reacties te geven op al die achterlijke complotten die er waren :quote:
quote:
Die mogen wat klappen krijgen inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mensen die er niks te zoeken hebben op afstand houden?
Wat denk je van de boel in goede banen lijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
ME is ter plekke met een busje. Onduidelijk waarvoor
Is goedquote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap er eens mee, anders ga je maar een poosje iets anders doen.
Kom, hou eens op zeg. Het lijkt hier wel een beetje de mannen vs de vrouwen te worden gezien dit standpunt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, tis heel zielig voor hem! Misschien heeft zn vrouw hem wel onder dwang zijn kinderen laten vermoorden en moest ie later zichzelf ophangen.
Hij is zelf ook dood gegaan die zelfde dag dus hij zal er weinig plezier van hebben gehad denk je niet? Eerder intens wanhopig en in de war.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en als er dan twee jongetjes dood moeten, dan is dat zo.
Ja, daar ben ik het wel gedeeltelijk mee eens, maar het is allemaal speculatie en dan nog praat dat dit niet goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat het niet om maar vrouwen hebben in dit land wel andere rechten dan mannen en worden veel eerder geloofd. Je moest eens weten wat sommige kerels moeten doormaken door hun gefrustreerde of gestoorde exen.
Voogdij ligt ook bijna altijd bij de moeder na een rechtszaak.
Wat zei ik nou?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, tis heel zielig voor hem! Misschien heeft zn vrouw hem wel onder dwang zijn kinderen laten vermoorden en moest ie later zichzelf ophangen.
pelotons?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Er worden nu ook 2 pelotons opgeroepen.
Jij snap ook helemaal niets he!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
16:42:18 19-05-13 GROUP-1 2e peloton volledig direct opkomen Rccb Bilthoven.Bevestigen Bram tst 79186quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Er worden nu ook 2 pelotons opgeroepen.
Precies en die kinderen zijn maar middelen, dingen die je gebruikt om je punt te maken....Flikker toch op.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is zelf ook dood gegaan die zelfde dag dus hij zal er weinig plezier van hebben gehad denk je niet? Eerder intens wanhopig en in de war.
Geen idee. Ben het met je eens dat we te weinig weten om daar wat over te kunnen zeggen, maar denk wel dat er wat moet gaan gebeuren wat betreft het delen van een voogdij over twee ouders. Je ziet dat het zo en dan faliekant mis gaat in een scheiding en kinderen zijn daar de dupe van.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De moeder had gelijk, vind je ook niet?
We weten te weinig om te oordelen of de vader tot wanhoop was gedreven door de moeder of niet. Het blijft heel triest.
En daarom twee jongetjes meegesleurd in de dood. De zielepoot.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Elan het volgende:
Hij is zelf ook dood gegaan die zelfde dag dus hij zal er weinig plezier van hebben gehad denk je niet? Eerder intens wanhopig en in de war.
Heb je enig idee hoeveel mogelijke plekken er in dat gebied zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef GSMboy het volgende:
Wel frappant gezien hun papa daar wel zelfmoord gepleegd had, dan zou je toch in een grote straal in dat gebied gaan zoeken?
Ik zou eerder zeggen; intens boos en wraakzuchtig.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, het is toch zoquote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleur eens op als je niks weet toe te voegen, idioot.
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
16:42:18 19-05-13 GROUP-1 2e peloton volledig direct opkomen Rccb Bilthoven.Bevestigen Bram tst 79186
0736052 Politie Veiligheidsregio Utrecht (ME Peloton 2)
16:39:35 19-05-13 GROUP-1 3e peleton volledig direct opkomen Rccb Bilthoven.Bevestigen Bram 79186
0736053 Politie Veiligheidsregio Utrecht (ME Peloton 3)
Dat? Was voor voetbal.
Nee dat was het niettwitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:10:24ME arriveert bij vindplaats lichamen #Cothen. Gaan helpen met zoeken naar sporen. reageer retweet
Dat was het al vanaf het moment dat Jeugdzorg en die versoberde omgangsregeling ter sprake kwamen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kom, hou eens op zeg. Het lijkt hier wel een beetje de mannen vs de vrouwen te worden gezien dit standpunt.
4 km van de plek waar de vader is gevonden is een véél te groot gebied om af te zoeken. Je hebt het dan over 50 vierkante kilometer.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Het berust wel op puur toeval, en dit is niet vanuit de speuracties gedaan. Het gebied viel niet eens onder het gebied die af werd gespeurd.
Wel frappant gezien hun papa daar wel zelfmoord gepleegd had, dan zou je toch in een grote straal in dat gebied gaan zoeken?
daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, het is toch zoVrouwen zijn namelijk "heilig" en kunnen dus bij de politie allemaal lulverhalen ophangen. Wellicht is dit hier ook het geval
Een vrouw kan een man helemaal kapot maken
identiteit onbekend. Ok. Maar als het uitgesloten was dat het de broertjes zijn was dat toch wel gemeld.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In het Amsterdam Rijnkanaal ter hoogte van Cothen, in de buurt van Wijk bij Duurstede, zijn twee lichamen gevonden. Hun identiteit is onbekend, meldt de politie.
De hoofdpunten:
Twee lichamen gevonden bij het Amsterdam Rijnkanaal ter hoogte van Cothen
De lichamen zijn gevonden bij een afwateringsbuis
De politie heeft het gebied afgezet
http://www.rtl.nl/compone(...)onden-bij-cothen.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |