Belspelletjes kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moeten die mensen nu gaan doen elke dag?
Het berust wel op puur toeval, en dit is niet vanuit de speuracties gedaan. Het gebied viel niet eens onder het gebied die af werd gespeurd.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:12 schreef Wessell het volgende:
Toch knap dat ze waarschijnlijk gevonden zijn binnen twee weken
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:10:26Gebied, lichamen, sporen en materiaal in de omg. worden eerst forensisch onderzocht. #vermistebroertjes #Cothen #Heuvelrug @112ProvincieUtr reageer retweet
Ja, en als er dan twee jongetjes dood moeten, dan is dat zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Elan het volgende:
Toch ook erg voor die vader wie weet wat hem allemaal in aangedaan. Er liep een zaak tegen kindermishandeling en alles dus misschien wilde die moeder hem wel in een zwart daglicht zetten.
Hop kinderen onder de douche vandaan, aankleden en de auto in.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrije dag hè, we maken er een familie-uitje van!
Tis weer 's wat anders dan naar de IKEA.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrije dag hè, we maken er een familie-uitje van!
Kap er eens mee, anders ga je maar een poosje iets anders doen.quote:
Sporen zoeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
ME is ter plekke met een busje. Onduidelijk waarvoor
om de ramphooligans in bedwang te houden?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Het berust wel op puur toeval, en dit is niet vanuit de speuracties gedaan. Het gebied viel niet eens onder het gebied die af werd gespeurd.
Wel frappant gezien hun papa daar wel zelfmoord gepleegd had, dan zou je toch in een grote straal in dat gebied gaan zoeken?
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:10:24ME arriveert bij vindplaats lichamen #Cothen. Gaan helpen met zoeken naar sporen. reageer retweet
Ramptoeristen weg sturen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
Mensen die er niks te zoeken hebben op afstand houden?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
We weten in ieder geval (aangenomen dat dit de twee jongens zijn) dat die man tot verschrikkelijke dingen in staat is. De meeste mannen die tot wanhoop worden gedreven vermoorden niet hun kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
We weten te weinig, het kan zijn dat je gelijk hebt maar het kan ook zijn dat ze wel mishandelde.
Ja, tis heel zielig voor hem! Misschien heeft zn vrouw hem wel onder dwang zijn kinderen laten vermoorden en moest ie later zichzelf ophangen.quote:
Ik denk het.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om de ramphooligans in bedwang te houden?
Schande zeg, dat dat nodig is.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mensen die er niks te zoeken hebben op afstand houden?
Morgen in de krant dat er rellen waren waarbij hooligans betrokken waren.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
Waarmee?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap er eens mee, anders ga je maar een poosje iets anders doen.
Gaat het niet om maar vrouwen hebben in dit land wel andere rechten dan mannen en worden veel eerder geloofd. Je moest eens weten wat sommige kerels moeten doormaken door hun gefrustreerde of gestoorde exen.quote:
Pleur eens op als je niks weet toe te voegen, idioot.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, tis heel zielig voor hem! Misschien heeft zn vrouw hem wel onder dwang zijn kinderen laten vermoorden en moest ie later zichzelf ophangen.
Wat een onzin, de vader heeft echt wel rechten. Het heeft niks met rechten te maken als je je kinderen vermoord dan ben je gewoon een hufter.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:11 schreef Jellereppe het volgende:
Ik denk dat we ook rustig een onderwerp naar voren mogen schuiven dat met deze tragedie heeft te maken. Er moet wat gebeuren om ook de rechten van een vader te waarborgen. Zodat dit in de toekomst zo min mogelijk voorkomt. In een scheiding delft een vader altijd het onderspit als een vrouw niet mee wil werken aan het delen van de voogdij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |