Vaders komen er altijd beteuterde uit ja dat is krom aan het Nederlandse recht.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:28 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een normale omgangsregeling tussen gescheiden ouders hoor.
nog zo'n zielpootquote:Op zondag 19 mei 2013 18:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is ontopic. We kunnen allemaal roepen dat we het vreselijk en triest vinden, maar er liggen een aantal oorzaken aan de daad van deze vader. Als we willen dat het in de toekomst zo min mogelijk voorkomt en kinderen hier niet de dupe van worden, dan moet het dieper worden gezocht. Dan doel ik op de rechten van voogdij.
Vanuit een monsterlijke, egocentrische gedachtengang. En inderdaad verwrongen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef hugecooll het volgende:
Nou nee, hij stelt dan het belang van zijn kinderen voorop. Ook als dat een totaal verwrongen beeld van de realiteit is
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaders komen er altijd beteuterde uit ja dat is krom aan het Nederlandse recht.
waarom zou je je vrouw van kant maken en daarna zelfmoord plegen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij moet kiezen tussen jezelf van kant maken of een ander, dan is een ander de logische keuze
Identificatie kan nog uren duren, dus die noodzaak is er nietquote:Op zondag 19 mei 2013 18:28 schreef Montelly het volgende:
Waar blijft het extra nieuwsuitzending gvd![]()
![]()
Nou, naar de vindplaats gaan dus!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef webb2012 het volgende:
Wat moeten al die speurzoekertjes nu met hun tijd doen als ze gevonden worden?
Bullshit. Het is minstens 10 KM van doornquote:Op zondag 19 mei 2013 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien is dit op 4 km van de plaats waar de vader is gevonden.
Nee, het een of het ander. Jezelf van kant maken is een stuk minder logisch dan iemand anders van kant maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je je vrouw van kant maken en daarna zelfmoord plegen?
Datis begrijpelijker dan je kinderen doodmaken?
Het is alle twee ziek. Kinderen doden is niet erger dan je eigen vrouw doden, en zeker niet begrijpelijker
Stop dan ook met op voorhand hem te veroordelen dat hij het gedaan zou hebben om de moeder te pesten als je zulke dingen ook niet weet .quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Elan, we weten niet of hij vals is beschuldigd door de moeder, dus hou er over op aub.
Mijn vriend is er nu ook best boos over, ik heb juist een gevoel van 'opluchting' ?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs dat ik toch steeds een opening heb overgelaten om te denken dat die jongens niet vermoord zijn...
Ik keek naar zijn gezicht en vond hem niet onsympathiek overkomen, maar daar vergis je je deerlijk in.
Hou toch eens op man. Dat is niet waar! Ik ben daar een voorbeeld van.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel waar. Die zou dan immers verantwoordelijk voor de situatie zijn, daar waar de kinderen onschuldig zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je je vrouw van kant maken en daarna zelfmoord plegen?
Datis begrijpelijker dan je kinderen doodmaken?
Het is alle twee ziek. Kinderen doden is niet erger dan je eigen vrouw doden, en zeker niet begrijpelijker
nee we hadden het over zelfmoord, en het daarbij doden van je kinderen of je vrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, het een of het ander. Jezelf van kant maken is een stuk minder logisch dan iemand anders van kant maken.
Volgens mij komen de kinderen hier beteuterd uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah, in dat geval logischerwijs je vrouw (als je dus moet kiezenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee we hadden het over zelfmoord, en het daarbij doden van je kinderen of je vrouw
misschien is de vrouw ook wel onschuldigquote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel waar. Die zou dan immers verantwoordelijk voor de situatie zijn, daar waar de kinderen onschuldig zijn.
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde te zeggen; verder blijft het allemaal hypothetisch en daarom vrij nutteloos dit.
10 km van Doornse Gat bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bullshit. Het is minstens 10 KM van doorn
Hij had 50/50 co-ouderschap. Zo slecht is dat helemaal niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik hem wel veroordelen voor het bijna vaststaande feit dat hij zijn twee kinderen van het leven heeft beroofd?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef Elan het volgende:
Stop dan ook met op voorhand hem te veroordelen dat hij het gedaan zou hebben om de moeder te pesten als je zulke dingen ook niet weet .
Ik doe dat niet. Richt je tot een ander dan, en niet met argumenten die ook niet bevestigd zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Stop dan ook met op voorhand hem te veroordelen dat hij het gedaan zou hebben om de moeder te pesten als je zulke dingen ook niet weet .
Daar is het een forum voorquote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Eén nieuwtje en tout FOK! is weer met elkaar in discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |