misschien dat de F-16 niet de buis zelf hebben kunnen zien, maar misschien wel sporen naar het water/kanaal toe die daar niet thuis horenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:37 schreef Piperidine het volgende:
Ben heel benieuwd hoe je dit inderdaad zo kan vinden. Met F16, hoe dan precies?.
Weet wat je bedoeld.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:29 schreef Copycat het volgende:
Het is wrang, maar ik hoop dat ze het zijn.
Hangt een beetje van de grootte af natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar passen niet twee volwassenen in iig...
BAH wat een vuile ventquote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef Piperidine het volgende:
Soms eerst zoeken en dan pas vragen.
Voorbeeld van een duiker (niet degene in Cothen).
[ afbeelding ]
Als ik dit zie krijg ik echt kotsneigingen bij de vader.
Dat hoop ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar zou toch goed kunnen dat de politie de moeder al heeft ingelicht over het vinden van twee lichamen (met daarbij dat er nog geen identificatie is) voordat ze dat op twitter zetten.
Ja precies, ze weten sowieso wel dat die moeder die tweets ziet. Beter zelf informeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de meest logische, respectvolle gang van zaken.
het gaat toch allemaal te snel met twitter en alles, de pers achtervolgt de politie ook de hele dag op de hielen, als er opeens een rood lint verschijnt weet je genoegquote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar zou toch goed kunnen dat de politie de moeder al heeft ingelicht over het vinden van twee lichamen (met daarbij dat er nog geen identificatie is) voordat ze dat op twitter zetten.
Zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
misschien dat de F-16 niet de buis zelf hebben kunnen zien, maar misschien wel sporen naar het water/kanaal toe die daar niet thuis horen
Je hebt ze in diverse maten.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar passen niet twee volwassenen in iig...
Toeval dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Zwerver. het volgende:
Op rtvutrecht staat dat een voorbijgange ze heeft gevonden
De pers is de snel lopende gerucht/nieuws-site wat er is.. De politie bespreekt het waarschijnlijk onderling terwijl de pers en het internet alles ver-100-voudigd.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Rachilda het volgende:
[..]
het gaat toch allemaal te snel met twitter en alles, de pers achtervolgt de politie ook de hele dag op de hielen, als er opeens een rood lint verschijnt weet je genoeg
Heb al medelijden met die voorbijganger.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Zwerver. het volgende:
misschien omdat het zoekgebied te groot was, hadden eerst ook geen idee of ze nou in Limburg, Utrecht of elders moesten zoekenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Luchtfoto's IR foto's. Maar dan nog indrukwekkend als dit de doorslag heeft gegeven. Daarnaast ook de vraag waarom deze dingen niet eerder de lucht in gestuurd zijn.
De toevallige wandelaar met hond weer? Dat zijn de beste rechercheurs.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Zwerver. het volgende:
denk het wel, rode onderbroek, schoenen enz.enz.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:39 schreef GurbbNL het volgende:
[..]
Lijkt erop dat langzaam aan het verhaal op het eind komt.. Ben benieuwd of ze ook de overige delen van de kabels en dergelijke vinden.
Gadverdamme, moet je maar gebeurenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Zwerver. het volgende:
Stiekem blijf je toch hopen Ryan het is toch niet te vatten dat een ouder zijn kind iets aan doet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb qua emotie nu wel ineens zeg maar een diepe afkeer van die vader, alsof ik eerder toch nog hoop had dat de jongens levend gevonden zouden worden...
Dan liggen ze er ook al een tijdje. Maar het moet haast wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
17.20 uur: Politie tegen RTV Utrecht: identificatie van de lichamen gaat nog uren duren. "Ook niet te zeggen of het om kinderen of volwassenen gaat."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |