PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leuke twitter foto's heeft deze dame.![]()
https://twitter.com/helga_lovekaty/media/grid
Altijd maar jeugdspelers wegkapen. Rattenclubquote:Op zondag 19 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat misschien naar PSV dat ventje
hij sprong toen ook in van achter op de kuiten van een team maat van me.quote:
En een kopie op je USB-stick natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar ga ik een foto die SFW is van in de OP zetten als ik de lapo heb.
en dan zie je ze nooit meer terug neequote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd maar jeugdspelers wegkapen. Rattenclub![]()
![]()
Ja, ik ben al begonnen met alles opslaan erop.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En een kopie op je USB-stick natuurlijk.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:14 schreef DirtyDaniel het volgende:
Kapt_Ortega(DirtyDaniel) voor de ps3 moet er nog bij
Niet eens op Sport1quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben al begonnen met alles opslaan erop.
Mertesacker maakte net toch een slechte slidingquote:
Ik weet dat je trollt, anders had ik even een serieuze reacties geplaatst.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Als Arsenal wint spelen ze toch VCL ?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mertesacker maakte net toch een slechte sliding
Sagna net een voorzetje toen er niemand voor de goal stond
*reactiequote:Op zondag 19 mei 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet dat je trollt, anders had ik even een serieuze reacties geplaatst.
Gaat het niet om. Wie de fuck ben jij en waarom moet je in de OPquote:
skkltjequote:Op zondag 19 mei 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal wel op sport1, ik ben scheel blijkbaar
Lekker med/highquote:
Heb je die gekocht?quote:
Ja dat buiten beschouwing gelaten natuurlijkquote:
Kan tochquote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Thorb het volgende:
Gutierez landde met zijn ballen op de knie van Sagna?
Neenquote:
Ga dan met Benteke spelen johquote:Op zondag 19 mei 2013 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat buiten beschouwing gelaten natuurlijkIk zie er nog best veel op de markt namelijk
Ga ik ook doen hoor, ik vroeg me gewoon af waarom je dat zo zou doenquote:
Aké nog niet hebben zien voetballenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:21 schreef Bmo89 het volgende:
Ik ga eens kijken of die Ake een beetje kan voetballen
Loopt vooral nog achter de feiten aanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:21 schreef Bmo89 het volgende:
Ik ga eens kijken of die Ake een beetje kan voetballen
Die kerel valt altijd in of speelt in nietszeggende wedstrijden. Nu gaat het er echt omquote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Aké nog niet hebben zien voetballen
Al het hele jaarquote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
op die shirts van Watford staat Football manager
Is dan ook te kleinquote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Loopt vooral nog achter de feiten aan
merk het nu pas zocht er nu pas naar.quote:
Wtfquote:
Djoko > allebeiquote:
Hoe van Persie daar de bal doortiktequote:Op zondag 19 mei 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)-united-v-west-brom/
Goeie goal
ja zag hem net nog op het ArenA deckquote:Op zondag 19 mei 2013 17:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand of Boudewijn nog in de ArenA is ?
4km van die pa afquote:
Tjah leek me duidelijk dat dit aan de hand was. Fijn voor de familie dat iig aan alle onzekerheid een eind is gekomen nu.quote:
Jij moet gewoon eens leren om normaal fifa te spelen, ipv te zeuren op die handicapquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijken of de handicap weer terugkomt als ik Chiellini vervang voor zijn IF.
Ga nou maar coins kopenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens leren om normaal fifa te spelen, ipv te zeuren op die handicap
Pa moet een nekschot krijgen maar soms heb je het gevoel dat die gasten willen dat lichamen gevonden worden...quote:
Ik zeur niet over handicap, heb het ook nooit eerder meegemaakt maar dit was echt bizar.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens leren om normaal fifa te spelen, ipv te zeuren op die handicap
haha just kidding, ik heb het idee dat die IF's niet zoveel toevoegen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zeur niet over handicap, heb het ook nooit eerder meegemaakt maar dit was echt bizar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Fietste laatst langs Cothen, zag al iets bij het water wat er niet was..
// die kerel had allang afgeschoten moeten worden
Heeft niet zoveel zin meerquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pa moet een nekschot krijgen maar soms heb je het gevoel dat die gasten willen dat lichamen gevonden worden...
wat dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Fietste laatst langs Cothen, zag al iets bij het water wat er niet was..
// die kerel had allang afgeschoten moeten worden
Bij een soort beekje lag er langs de kant leek het op een soort touw oid, en het is een weiland waar niks loopt of is..quote:
Que?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
kut kut kut kut kut einde carriere kut kut kut
Ik snap er geen bal vanquote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Bij een soort beekje lag er langs de kant leek het op een soort touw oid, en het is een weiland waar niks loopt of is..
// allemaal RTV Utrecht kijken nu als je iets wilt weten
?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
kut kut kut kut kut einde carriere kut kut kut
Die heeft flink wat kanalen..quote:
hoofd kanaal zon disces werper was geblesseerd geraakt (nederlander) en die zat te vloeken en hij zei dat de hele tijdquote:
Discuswerpenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoofd kanaal zon disces werper was geblesseerd geraakt (nederlander) en die zat te vloeken en hij zei dat de hele tijd
okquote:Op zondag 19 mei 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoofd kanaal zon disces werper was geblesseerd geraakt (nederlander) en die zat te vloeken en hij zei dat de hele tijd
Er lag een duiker, en nee dat is niet iemand die onder water gaat, en daar zijn de lichamen gevonden.quote:
Die van one more time ja, al een tijdje geleden toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
Die zanger van daft punk is overleden leed ik net
Geen idee, lees net een titel op nu.nlquote:Op zondag 19 mei 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die van one more time ja, al een tijdje geleden toch?
Iemand van het EA forum zit me de hele tijd dwars. Hij heeft volgens mij verschillende accounts waar hij op handelt.quote:
Volgend jaar heb je waarschijnlijk ook last van mijquote:Op zondag 19 mei 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand van het EA forum zit me de hele tijd dwars. Hij heeft volgens mij verschillende accounts waar hij op handelt.
heb nu al genoeg last van jequote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je waarschijnlijk ook last van mij
Dat betwijfel ik maar we zullen zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je waarschijnlijk ook last van mij
Hoezo betwijfel je dat ?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging serieus net naar Arsenal kijken en meteen wordt er gescoord
[..]
Dat betwijfel ik maar we zullen zien.
Utrecht en Rodaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Bmo89 het volgende:
Hoe zit het nu met de play offs? Wie gaan er door bij welke stand
Nee man. Toornstra is belangrijker want er mist een goede Nederlandse CDMquote:
Als Chelsea gelijk speelt en Arsenal wint met exact 2 goals verschil dan is er een beslissingswedstrijd. 3 of meer dan gaat Arsenal er voorbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Als Chelsea gelijk zou spelen of verliezen en Arsenal wint dan worden ze ook nog derde?
Allang beslist johquote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Bmo89 het volgende:
Hoe zit het nu met de play offs? Wie gaan er door bij welke stand
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd of er toevallig nog een HH vanavond is maar denk het niet, kan me niet herinneren dat er eerder een HH is geweest op een zondag
maandag weer denk ik en dan nog een dinsdagquote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd of er toevallig nog een HH vanavond is maar denk het niet, kan me niet herinneren dat er eerder een HH is geweest op een zondag
Volgens de legende is er ooit een keer een HH op Zondag geweest. Dit weet niemand echter zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Maver24 het volgende:
incestquote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
Die Sylly heeft een vid met z'n zus gedaan.Nu is het jouw beurt Djeetje.
300k voor TOTS Cazorla zie ik niet zo snel gebeuren, Benteke mag van mij ook nog wel verder dalen en zeker 100k ofzo, wil weten of hij beter is dan IF Sturridgequote:Op zondag 19 mei 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
Cazorla en Benteke moeten allebei nog 100k dalen
Laat eens zienquote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
Gaat ook niet gebeuren, maar ik heb nu 600kquote:Op zondag 19 mei 2013 18:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
300k voor TOTS Cazorla zie ik niet zo snel gebeuren, Benteke mag van mij ook nog wel verder dalen en zeker 100k ofzo, wil weten of hij beter is dan IF Sturridge
Als het het waard was had ik het wel gelinktquote:
1e pack Welliton, 2e pack Bentquote:Op zondag 19 mei 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als het het waard was had ik het wel gelinkt
Newcastle - Arsenalquote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Rijst het volgende:
Welke leuke wedstrijd zijn jullie nu aan het kijken?
Faka Rijstquote:
Chelsea - Evertonquote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Rijst het volgende:
Welke leuke wedstrijd zijn jullie nu aan het kijken?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
Kunt beter IF Skrtel of IF Coloccini kopen, of als je meer geld hebt TOTY Jags.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb nu IF Chico, maar die bevalt niet. Hebben mensen hier ervaring met IF Agger?
Mja, er moet een sterke link verdediger naast, dus ik dacht aan het koppel If Agger-If Skrtel. Met collocini kan ik geen goede sterke link makenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kunt beter IF Skrtel of IF Coloccini kopen, of als je meer geld hebt TOTY Jags.
sorry chinezen hebben een kleine zeggen ze en daar doet ze niet aanquote:
Fenoooo ouwe Tilboo!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kunt beter IF Skrtel of IF Coloccini kopen, of als je meer geld hebt TOTY Jags.
Waarom speelt Ba niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
Heerlijk Moses. Ook lekker geschoten door Torres
Dan zet je hem toch lekker op CAM.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
die TOTS Fellaini wil ik ook nog wel hebben maar ben bang als ik die op CDM zet dat tie teveel buiten zn zone gaat lopen , zijn NIF liep ook vaak mee naar voren ondanks zijn workrates
Gewisseldquote:
JA DAT ZEI JE OP EA FORUM OOK ALquote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
die TOTS Fellaini wil ik ook nog wel hebben maar ben bang als ik die op CDM zet dat tie teveel buiten zn zone gaat lopen , zijn NIF liep ook vaak mee naar voren ondanks zijn workrates
CF dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar in 4231 is het niet verstandig om hem op een CAM te zetten, toch wat te traag
Te traag? Ben jij zon pacewhore ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar in 4231 is het niet verstandig om hem op een CAM te zetten, toch wat te traag
speelt op de bank zekerquote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ba speelt wel, Torres rechtsbuiten
Wat een slecht troll ben jij zegquote:
Lukaku is er ook nogquote:Op zondag 19 mei 2013 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze volgend jaar met Ba verdergaan ipv nog een spits erbij te kopen.
Volgend jaar Wayne Blueneyquote:Op zondag 19 mei 2013 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze volgend jaar met Ba verdergaan ipv nog een spits erbij te kopen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef Bmo89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ake en Fellaini naast elkaar haha
Woon er niet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heul nie
Scheelt wel een goeie 10 km
Hoe is het in Broekhovuh?
Back in Arnheimquote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nooit meer met een kratje op de stoep
Elders in Tilburg nu of terug naar Arnheim?
Hopelijk wordt hij snel goud. Dan hebben we een eigen David Luizquote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef Bmo89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ake en Fellaini naast elkaar haha
Fellaini CCM,quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk wordt hij snel goud. Dan hebben we een eigen David Luiz
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef Bmo89 het volgende:
HAHA West Brom komt even van 2-5 terug naar 5-5, lukaku maakt er 3 in 40 minuten.
quote:
Behalve afronden van 2 meter afstandquote:
Was echt geweldig vandaag, zat overal tussen, werkte de meest lastige ballen weg met gevaar voor eigen leven + de goal ook nogquote:
Dinsdag ook die bal bij Konequote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Was echt geweldig vandaag, zat overal tussen, werkte de meest lastige ballen weg met gevaar voor eigen leven + de goal ook nog
Ik heb de fapmap van DS2 gehackedquote:
Dat is wel echt dope shitequote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lukaku SIF - Benteke TOTS
Reemi is nu aan het fappen
Ik ben persoonlijk meer fan van Lukaku dan van Benteke dus misschien zet ik in dit team dan wel SIF Lukaku inplaats van TOTS Bentekequote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lukaku SIF - Benteke TOTS
Reemi is nu aan het fappen
hoezo ?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer fan van Lukaku dan van Benteke dus misschien zet ik in dit team dan wel SIF Lukaku inplaats van TOTS Benteke
[ afbeelding ]
Hangt er toch vanaf hoe rare hij wordtquote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat SIF Lukaku ook fucking duur wordt voor een low rated gold
Zal wel meevallen in deze tijd. Al ligt het eraan wat jij fucking duur vindtquote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat SIF Lukaku ook fucking duur wordt voor een low rated gold
Omdat Lukaku een baas is.quote:
Die heeft ook in White Collar gespeeldquote:
Doe dan gewoon clichy lbquote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer fan van Lukaku dan van Benteke dus misschien zet ik in dit team dan wel SIF Lukaku inplaats van TOTS Benteke
[ afbeelding ]
Boefje.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef ThadCastle het volgende:
Ake speelde best goed
Lukaku als gold komt mooi naast Torres in mijn Chelsea team
17 dacht ik ?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel goals heeft Lukaku in totaal nu? Aardig wat toch?
Nee want dat verpest het thema. En Tshimanga is wel een baas.quote:
best vetquote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeveel van die deals pik je per dag op dna ?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer even met wat winst verkopen maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo das wel goedkoop, die moet ik ook nog steeds hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer even met wat winst verkopen maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |