Omdat Limburg?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan VVV?
Ik vind dat ze beroerd, saai voetbal spelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tevens zijn ze ieder jaar goed weggekomenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beroerd, saai voetbal spelen.
Treurige beleid. Ik wens ze veel succes met al hun Nigerianen en Japanners in de Jupiler League.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik denk dat dit veel indruk op ze maaktquote:Op zondag 19 mei 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat ze eerst maar eens een nieuw stadion krijgen, misschien dat ze dan terug mogen komen.
Ik denk dat ze dit topic grondig doorlezen en alle adviezen ter harte nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat dit veel indruk op ze maakt
Pokke eind weg, lelijk uitvak, lelijk stadion, slecht voetbal niet Eredivisie waardig.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
VVV? Weg ermee!Nu Roda nog en dan hoeven we niet meer dat teringeind naar Limburg
Graafschap heeft net gescoord dus wie weetquote:Op zondag 19 mei 2013 16:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een blonde Japanse homo zullen ze niet meer gauw vinden. Nu Roda JC nog.
Waarom begin je nou ineens over Feyenoord?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Pokke eind weg, lelijk uitvak, lelijk stadion, slecht voetbal niet Eredivisie waardig.
Lijkt me genoeg reden.
?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom begin je nou ineens over Feyenoord?
Ja ik begrijp het ook niet, maar goed on-topic: ik zal VVV niet missen in ieder geval.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom begin je nou ineens over Feyenoord?
Ik dacht al: gaat nou helemaal niemand happen....maar goed uiteindelijk toch nogquote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een pokke eind weg, dat klopt.
Wel eredivisie waardig, wel mooi stadion en uitvak is normaal.
Kuip is tevens mooiste stadion van Nederland, zo'n 20 keer beter dan dat jodendome waar Ajax in speelt.
Sommige mensen hebben een leven en kijken niet 24/7 of ze gequote wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht al: gaat nou helemaal niemand happen....maar goed uiteindelijk toch nog![]()
Bedankt
Ben je Honda en in mindere mate Musa alweer vergeten? En 'ál hun Nigerianen en Japanners'quote:Op zondag 19 mei 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurige beleid. Ik wens ze veel succes met al hun Nigerianen en Japanners in de Jupiler League.
Dit, aangevuld met Limburg en dat afschuwelijke taaltjequote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Pokke eind weg, lelijk uitvak, lelijk stadion, slecht voetbal niet Eredivisie waardig.
Lijkt me genoeg reden.
VVV een lelijk stadion.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Lijkt me genoeg reden.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leven en kijken niet 24/7 of ze gequote worden
En ja ik hap graag zeker als het om de waarheid gaat.
edit: Graag gedaan btw
Prachtige locatie idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Nicson het volgende:
[..]
VVV een lelijk stadion.Een van de enige stadions in Nederland dat godverdomme nog een beetje karakter heeft.
Kan 'ie praten dan?quote:
Die vertrekken, sukkelquote:Op zondag 19 mei 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurige beleid. Ik wens ze veel succes met al hun Nigerianen en Japanners in de Jupiler League.
Iets kan wel karakter hebben en lelijk zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Nicson het volgende:
[..]
VVV een lelijk stadion.Een van de enige stadions in Nederland dat godverdomme nog een beetje karakter heeft.
De Adelaarshorst, dát is zeker pas een mooi stadion.
Loser.
Dat was ik nog vergeten inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit, aangevuld met Limburg en dat afschuwelijke taaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |