quote:
ja. Heb een paar jaar een break gehad wegens omstandigheden.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Je komt uit 1989 en zit in 6vwo?
Ik kom uit '96 en zou nu ook in 6vwo zitten
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Heb een paar jaar een break gehad wegens omstandigheden.
Filmpje waar je fapt op twee soppende vrouwen met een briefje 'Leeuwenkoning' naast je pens. In DM plaatsen gaarne.quote:
Jij was toch van vmbo naar havo naar vwo gegaan? Het zou wel lachen zijn als we bij elkaar in de klas zouden zitten. Zit er gewoon een hele vwo-opleiding tussen ons in.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Heb een paar jaar een break gehad wegens omstandigheden.
Teveel moeite,als ik maar zelf weet dat ik gewoon hetero ben.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Filmpje waar je fapt op twee soppende vrouwen met een briefje 'Leeuwenkoning' naast je pens. In DM plaatsen gaarne.
En dan terugtrekken he.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Teveel moeite,als ik maar zelf weet dat ik gewoon hetero ben.
ja. Dat ben ik. Ik woon in Sassem.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij was toch van vmbo naar havo naar vwo gegaan? Het zou wel lachen zijn als we bij elkaar in de klas zouden zitten. Zit er gewoon een hele vwo-opleiding tussen ons in.
natuurlijke verdediging. Voor het zingen de kerk uit een beetje.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:49 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Teveel moeite,als ik maar zelf weet dat ik gewoon hetero ben.
Oh shit ik zie nu pas dat er renesite staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarmee zeg ik dat ik verward word met Rez
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh shit ik zie nu pas dat er renesite staat.Ik dacht dat ik het tegen rezania had. Mijn dyslecten brein speelt weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |