Moeders storen ook altijd op ongelegen momentenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik probeer te leren en dan gaat mn ma altijd van alles vragen
hoi tootooquote:
de gratis satelliet TV werkt niet meer brownieee, hoe werkte dat met die dreambox?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
te lange kettingquote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de gratis satelliet TV werkt niet meer brownieee, hoe werkte dat met die dreambox?
hij zegt 'press any key' maar ik zie de 'any'-knop niet :S
Sofquote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Moeders storen ook altijd op ongelegen momenten![]()
Nee, ik weet niet wat ze vraagtquote:
Ik heb eerst gekeken hoorquote:
Ik ook hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
omg ik heb maus ook op fb![]()
nu zijn jullie jaloers
dat filmpje, die opsomming wat er staatquote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
omg ik heb maus ook op fb![]()
nu zijn jullie jaloers
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat filmpje, die opsomming wat er staat
baas
mja, ik weet niet of jij weet hoe een koelkast eruit ziet, maar toch ff voor zekerheidquote:Op zondag 19 mei 2013 17:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat filmpje, die opsomming wat er staat
baas
besteklade. Ik moest even zoeken!quote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, ik weet niet of jij weet hoe een koelkast eruit ziet, maar toch ff voor zekerheid
quote:
ja had hem tijdelijk openbaar staan, nu terug vrienden. zal je ff accepteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is m'n echte, maar ik kon al wel je filmpje zien vreemd genoeg, omdat toto het likede.
ja. Oke. Ging me alleen om de lade, zegmaar. Cool story tho.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
onder de keuken zeg maar.daar zat eerst een koelkastje van de vorige bewoner. maar die is te klein en vies. dus weg ermee. maar moet mn aanrecht ergens ondersteunen, dus dan maar houten kastje eronder en daar paste een besteklade nét precies
watquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Lichamen van die 2 jochies vermoedelijk gevonden.
zat er ook aan te komenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
What did i miss?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
msacras hoeft niet meteen met je naar de bios hoor, kan je wel toevoegen
Ja is het wel vertrouwd?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
msacras hoeft niet meteen met je naar de bios hoor, kan je wel toevoegen
Heftig.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
ik wil ook met maus naar de bios omdat ik dichtbij hem woon, nog dichterbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
osuchi wou met maus naar de bios omdat ze dichtbij hem woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |