jaquote:
ik zie er niet uitquote:Op zondag 19 mei 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
ets ik moest zo hard lachen toen je in de spiegel zwaaide
typisch jij
dozen worden dinsdag opgehaald, moet met grofvuil mee. en trap blijft even staan voor de volgende keer als de deuren geschilderd worden.quote:
ze zijn al stukquote:
oh laat maar danquote:Op zondag 19 mei 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zijn al stukbehalve die ene in de keuken dan (die vol zit met piepschuim). en ze staan in de weg.
mja, dat wordt dus minder frituren. of ik doe het gewoon in de gang.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja onhandig dat er alleen daar plek is voor je bed trouwens, moet je flink die afzuiging laten loeien als je iets vets klaarmaakt anders ruikt je overtrek er naarvoor de rest echt relaxed
gewoon ramen een uurtje open en klaarquote:Op zondag 19 mei 2013 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja onhandig dat er alleen daar plek is voor je bed trouwens, moet je flink die afzuiging laten loeien als je iets vets klaarmaakt anders ruikt je overtrek er naarvoor de rest echt relaxed
OMG MIJN RAMEN KUNNEN OPEN. DAT HEB IK NOOIT GEKUND. EEN JAAR LANG. OMG.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon ramen een uurtje open en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |