Je denkt nu toch niet dat ik bakjes met spinnen heb he? Ik heb twee bakjes op mijn kamer staan waar ik ze in vang en dan naar buiten gooiquote:Op zondag 19 mei 2013 15:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het.Dat is echt het meest psychopatische wat ik ooit heb gehoord, zijn er serieus mensen die dat doen?
Meestal rond zeven uur. In het weekend acht uur ofzo. Maar ik heb nu geen middag eten op dus had wel honger dus had de pizza's gewoon al besteldquote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom eten jullie zo laat? Of eet ik gewoon altijd zo vroeg?
Niet soppen in de trein, dat is bijzonder ongepast.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef Ezell het volgende:
Ets, dit is trouwens de eerste keer dat ik je stem hoor.
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet soppen in de trein, dat is bijzonder ongepast.
Nee nee dat heb ik nu wel doorquote:Op zondag 19 mei 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Je denkt nu toch niet dat ik bakjes met spinnen heb he? Ik heb twee bakjes op mijn kamer staan waar ik ze in vang en dan naar buiten gooi
Was je op Soenda of Dynamic?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:20 schreef Pastapipos het volgende:
Ik kan nauwelijks meer lopen na festival gisteren![]()
M'n kuiten zijn defect en m'n heupen en bovenbenen werken ook niet meer helemaal mee.
Rodeo stier was wel gaaf en de pijn op m'n knieën en schenen waard
Dat zou idd nogal abnormaal zijn jaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee nee dat heb ik nu wel doormaar zoals adorabella het eerst zei leek het net alsof je ze ving en op je kamer vasthield ofzo
dat zou wel ziek zijn namelijk haha
Of gewoon van die huge dozen bij de hema, 2 euro per stuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Verhuisdozentip voor dv: vraag aan de lokale snackbar of ze die kartonnen frietdozen voor je willen bewaren.
Daarvoor betalen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of gewoon van die huge dozen bij de hema, 2 euro per stuk.
die zijn kleinquote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarvoor betalen.Bij de HEMA kan je gewoon ook gratis krijgen van de mensen die bezig zijn met aanvullen.
Bij supermarkten hebben ze ook gewoon dozenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Verhuisdozentip voor dv: vraag aan de lokale snackbar of ze die kartonnen frietdozen voor je willen bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |