PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
HH en hoeveel ga je besteden ?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef Santello het volgende:
Wanneer kan ik het beste pakjes openen (Microsoft points)? Zijn er acties waarop ik moet letten?
In deze aflevering is 'ie live in de show. Ik lag echt dubbel.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weleens een stukje van gezien waar hij hem nadeed ja
Je kant het best nooit pakjes openenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef Santello het volgende:
Wanneer kan ik het beste pakjes openen (Microsoft points)? Zijn er acties waarop ik moet letten?
De Happy hours worden nooit bekend gemaakt. De legende zegt dat als de maan voor de zon draait er de grootste kans is.quote:
Iemand van EA maakte het toch altijd bekend via Twitter? Tenminste van wat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
De Happy hours worden nooit bekend gemaakt. De legende zegt dat als de maan voor de zon draait er de grootste kans is.
ZIek hoor, 7.5 miljoen begroting ofzoquote:
KUT 1-1quote:
Laat je niet gek maken! Dit is precies wat ze willen! Die vervelende pestkoppen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
Mensen die gaan bidden als er nog 1 seconde is
Ik zag hem een tijd geleden voor 16kquote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je Holm kopen als je hem kan vinden
EAquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Ongelofelijk, alles wat verkeerd kan gaan gaat verkeerd:
-Marchetti heeft niets klem en geeft twee reboundsgoals per wedstrijd weg.
-Welliton() met zijn 1,76m wint kopduels van TOTS Bocchetti en Chiellini
-Vidal en Marchisio verliezen al hun persoonlijke duels en staan overal op het veld behalve voor mijn verdediging
-Voorzetten komen niet aan terwijl Mata en Cazorla +90 crossing hebben
-Benteke en Lukaku winnen geen kopduels
-In 8 wedstrijden heb ik 0 keer kunnen scoren uit een corner
-Enorm veel aannames gaan fout en springen 2 meter van de voeten van mijn spelers af
-Passes zijn te slap en worden constant onderschept
Het gaat dus om dit team:
[ afbeelding ]
Daarom IF Marchettiquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
-Vidal en Marchisio verliezen al hun persoonlijke duels en staan overal op het veld behalve voor mijn verdediging
-Enorm veel aannames gaan fout en springen 2 meter van de voeten van mijn spelers af
[ afbeelding ]
4222 is ook gewoon een beetje poep.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die lost het probleem niet op, het speelt gewoon voor geen kut.
handicapquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb veel teams gehad maar dit is toch echt een van de slechtste.![]()
Marchisio IF (SIF) is sowieso niet heel super.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik IF Vidal en Marchisio vervangen voor hun NIF, kijken of dat verschil maakt.
Het is ook gewoon echt een oerlelijk team, dan roep je het over jezelf af.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wateen opstelling zeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen een best aardig BraSilver team.. niet, het was 5 atb met deze spelers:
Aranha
Junior Cesar Kanu Aislan Antonio Ferreira Cicinho
Rosinei Fernando Canesin
Raphael Martinho Leandro Danilinho
Een oerlelijk team?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon echt een oerlelijk team, dan roep je het over jezelf af.
Jij speelt alleen met saaie kutteams met iedereen van dezelfde club ofwatquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen dure teams meer maken. Ik koop helemaal geen In-Forms meer. TOTS spelers zijn (soms) nog de moeite waard.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
En toch 3-0 gewonnenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wateen opstelling zeg.
7-3-4. Dat dit kan in Fifa
ja idd 3 spelers van 74 en eentje van 81 ik snap wel dat je verliestquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dit is half serie a half bpl. Knap hoor. Teringlelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij speelt alleen met saaie kutteams met iedereen van dezelfde club ofwat
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dit is half serie a half bpl. Knap hoor. Teringlelijk
En Bundesligaquote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
psst bundesliga lb en Russische competitie cbquote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee niet fel groen, maar hier zit tussen zijn cams en cdms gewoon geen enkele connectie en omdat het dan 4222 is kan dat toevallig. Smaken verschillen maar ik vind het echt niet om aan te zienquote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Moeten alle links bij jou fel groen zijn?
EN RUSSIANquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:01 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee niet fel groen, maar hier zit tussen zijn cams en cdms gewoon geen enkele connectie en omdat het dan 4222 is kan dat toevallig. Smaken verschillen maar ik vind het echt niet om aan te zien
Jij bent echt de enige die hier zo over denkt klapjostiquote:Op zondag 19 mei 2013 16:01 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Nee niet fel groen, maar hier zit tussen zijn cams en cdms gewoon geen enkele connectie en omdat het dan 4222 is kan dat toevallig. Smaken verschillen maar ik vind het echt niet om aan te zien
Hoe meer rode links met 99 chem, hoe mooierquote:Op zondag 19 mei 2013 16:01 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
kijken naar de lijntjesquote:Op zondag 19 mei 2013 16:01 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
VVV gelooft het wel, ze doen helemaal nietsquote:
I know that feel broquote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht dat het niet erger kon maar nu moet ik in de finale tegen een 5-2-2-1 team en iedereen heeft attributes kaarten
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe meer rode links met 99 chem, hoe mooier
Stelletje aparte knakkers zijn julliequote:
Laat dan eens een van jou verbluffende creaties zien?quote:
sorry mefrouw kromkanp sal ut nie mer doewnquote:Op zondag 19 mei 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
wil jij hem a.u.b niet zo aanspreken gr moeder kromkamp
Ketting ook net, vervelende vent..quote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
Blom en zijn assistenten zijn lekker bezig
Je enige 2 defensieve spelers op het midden hebben H/H workrates..dat helpt ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kalas+Van Aanholtquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef BDIL het volgende:
Ik wil een silver team maken maar zit telkens te maverenIemand een aantal silvers met wie je gespeeld moet hebben in UT 13 ( Die echt goed zijn
) ?
Klopt, dat probleem is nu weg met De Rossi. Maar het kan niet de oorzaak zijn waarom het zó slecht speelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je enige 2 defensieve spelers op het midden hebben H/H workrates..dat helpt ook niet.
100% mee eens. Lelijke kutstadion van ze ook. Of liever gezegd: lelijke kuil van zequote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef vandermar het volgende:
Ik ga VVV echt niet missen, wat een kutclub
Inderdaad, het heeft niet iets zoals W IIquote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef vandermar het volgende:
Ik ga VVV echt niet missen, wat een kutclub
DIe kan je ook missen als kiespijn. Willem 2quote:Op zondag 19 mei 2013 16:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft niet iets zoals W II
Arsenal gaat winnenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Thorb het volgende:
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Walcott, Podolski #NUFCvAFC
Fabianski, Vermaelen, Monreal, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Giroud
quote:
Tottenham moet naar vCLquote:
quote:
Ja, je moet het wel heel lief vragen dat welquote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
kan je via Unibet je geven aan iemand anders zijn unibet account ?
Kan niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Djeetje het volgende:
Want heb nog wat geld op mijn unibet account staan en anders koop ik wel gewoon coins als je dat kan overboeken naar een ander account en iemand wil het zo doen
Di Santoquote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de finale 6-3 gewonnen, de tegenstander kon er vrij weinig van maar hij was erg effectief. En hij had dit team
Barbosa
Masilela Martinez Erpen Bottinelli Angbwa
Izco Faurlin
Bravo di Santo (ja dat is 1 speler) Iturbe
Na rust nog Rivas erin en op de bank had hij nog o.a. Wynne en Rojas
Jij weetquote:
Kan je dan niet beter gewoon direct een CM-versie van de speler kopen? Ben je toch meestal goedkoper uit?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Djeetje het volgende:
Reclame maken voor WeFUT in mijn nieuwe serie
Denk dat je dat beter eerst kan overleggenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Sinds TOTS is het aantal bezoekers verdubbeld.Hopelijk zet die stijgende lijn niet al te ver door, want dan hebben we een probleempje.
was het maar zoquote:
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
Heb je 3 minuten blessuretijd. Anderlecht pakt 2 en een halve minuut door tijdrekken met inworpen en dan na 3 minuten affluiten
Ja dat is waar, maar er is geen CM versie van hem op de marktquote:Op zondag 19 mei 2013 16:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon direct een CM-versie van de speler kopen? Ben je toch meestal goedkoper uit?
Juist nuquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is gewoon 1e pinksterdag
Daarom was dus de supermarkt dicht.
Wat doet die verdwaalde zilver daar?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1558
dit team maken voor nieuwe serie
Pinksteren niet vierenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het is gewoon 1e pinksterdag
Daarom was dus de supermarkt dicht.
Kom er nu ook net achter dat het dus vanavond feest isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |