quote:Op zondag 19 mei 2013 13:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'S avonds een vent 's ochtends absent XDDD
Je doet het vrijwillig, dus lijkt me geen heel raar idee om zoiets als compensatie te gevenquote:
Jawel, dat kost ze geld.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je doet het vrijwillig, dus lijkt me geen heel raar idee om zoiets als compensatie te geven
ik heb kpd?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je doet het vrijwillig, dus lijkt me geen heel raar idee om zoiets als compensatie te geven
Dan is het niet meer vrijwilligquote:Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die paar euro in de maand? Aan advertenties nog niet eens johquote:
ik ben niet 18quote:
Wat? Serieus?quote:
Kan geen andere reden bedenken waarom ze het niet geven.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die paar euro in de maand? Aan advertenties nog niet eens joh
Heb er niet om gevraagd hoorquote:
jaquote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Serieus?
[..]
Kan geen andere reden bedenken waarom ze het niet geven.
Raar, meestal gooien ze er gelijke een ban tegenaan als een minderjarig iemand toegang heeft tot KPD.quote:
tja nietquote:Op zondag 19 mei 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien ben ik ook pas 17, hoe zouden ze dat kunnen controleren? Misschien zitten er wel 14-jarigen in KPD
Dat penertopic.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
Alsof er iets te beleven valt in KPD.
Behalve naakte FOK!kers.
had nick ban dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Raar, meestal gooien ze er gelijke een ban tegenaan als een minderjarig iemand toegang heeft tot KPD.
zou me niks verbazen als ie ook KEL heeft aangevraagdquote:
Zit jij daar ook?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
Alsof er iets te beleven valt in KPD.
Behalve naakte FOK!kers.
Dat lijkt me nou echt niksquote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als ie ook KEL heeft aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |