SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 13:10:02 ]
Maar is wel een overduidelijk feit zoals de TT.quote:
*schijt in Rez's bek*quote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar is wel een overduidelijk feit zoals de TT.
Is dat niet die zangeres van Paramore? Hayley nogwat?quote:
Hayley Williamsquote:Op zondag 19 mei 2013 13:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is dat niet die zangeres van Paramore? Hayley nogwat?
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
You have a fine taste kind sir!
[ afbeelding ]
[..]
Je doet je naam wel eer aan he.
quote:
Wat jij wil.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of het is gwn een kutgroep met saaie, gerycyclede muziek
het is niet eens een mening, het is een feit. en ze beschamen de legacy van refused door een sample van een van hun meesterlijkste nummers in hun eigen muziek te gebruiken. ik pis op die flikkersquote:
Tosti met ham, kaas, sambal en curry.quote:
Ja ja, is goed jonge, sst nou maar.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is niet eens een mening, het is een feit. en ze beschamen de legacy van refused door een sample van een van hun meesterlijkste nummers in hun eigen muziek te gebruiken. ik pis op die flikkers
Ook lekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tosti met ham, kaas, sambal en curry.
[..]
Ja ja, is goed jonge, sst nou maar.
VA, mediamonkey of WinAmp? Zoek een goede speler waar mijn muziek overzichtelijk instaat en ook nog een beetje en mooi programmatje. Heb je ervaring met 1 van die 2?quote:
Veel ervaring met WinAmp. iTunes ain't so bad. Ik werk sowieso heel veel met playlistsquote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef nodig het volgende:
[..]
VA, mediamonkey of WinAmp? Zoek een goede speler waar mijn muziek overzichtelijk instaat en ook nog een beetje en mooi programmatje. Heb je ervaring met 1 van die 2?
Hmmmquote:Op zondag 19 mei 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel ervaring met WinAmp. iTunes ain't so bad. Ik werk sowieso heel veel met playlists
Foobar2000 is fijnquote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef nodig het volgende:
[..]
VA, mediamonkey of WinAmp? Zoek een goede speler waar mijn muziek overzichtelijk instaat en ook nog een beetje en mooi programmatje. Heb je ervaring met 1 van die 2?
'gerycyclede'quote:Op zondag 19 mei 2013 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of het is gwn een kutgroep met saaie, gerycyclede muziek
trelelelequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |