abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126931127
off topic,
maar als Zweden háár stuurt ga ik naar Zweden emigreren!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 mei 2013 @ 23:28:08 #177
163650 Greys
pi_126931131
Oh jezus nee, geen Trijntje :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_126931214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh jezus nee, geen Trijntje :X
Alsjeblieft niet zeg pffffff
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 23:56:17 #179
368283 ato
pi_126932441
Trijntje had laatst wel een leuk nummer, maar zij heeft 0.0 uitstraling en attitude..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 23:58:31 #180
368283 ato
pi_126932559
Ja Waylon en een nummer van dj Tiesto of Armin vind ik wel wat..
Goede zanger, uitstraling zelfverzekerd idd wel met een inyternationaal nummer.

Goed artikel Tuinfluiter, ik hoop dat het idd doorzet..
Heerlijk al die negativiteit die omgezet is in zoveel posiviteit!
pi_126932771
Ik blijf dat geroep van namen gewoon zo stom vinden. "We moeten die en die en zus en zo sturen, dan zijn we onderscheidend en dat werkt, want hij/zij/het heeft zich al bewezen de afgelopen 10+jaren". Dat is bullshit.
Het gaat in eerste instantie om het totaalpakket dat je inzendt, namelijk een goed lied met een bijpassende act die alles naar een hoger niveau tilt, dat ook nog eens goed vertolkt wordt en goed wordt gezongen. Of daar nou een "bekende" naam aan vastzit is bijzaak.
Je hoort niet een naam te sturen, maar een goede inzending, van wie die ook komt. Ik word er zo moe van dat er zo makkelijk over gedaan wordt; dat je iemand stuurt die al succes heeft gehad en 'dan zal het wel goed gaan'. Nee, dan ben je nog niet eens aan het echte werk begonnen.

Bekendheid is wel het laatste waar je je druk om moet maken, net als wat de artiest in verleden jaren heeft gepresteerd. Het gaat niet om hoeveel gouden en platina platen een artiest aan zijn/haar muur heeft hangen: voor die drie minuten op het ESF zijn die platen geen reet waard. En met zo'n kandidaat zou een Caro Emerald zonder gouden platen, prijzen en bekendheid per definitie al kansloos zijn als kandidaat, ook al was haar talent hetzelfde geweest. De naam maakt geen ene flikker uit. Ik kan wel tientallen voorbeelden gaan geven - Cascada dit jaar o.a. - maar bekendheid is nul reden tot succes. Het gaat om wat er daar wordt neergezet en wat voor merknaam daar aan plakt is volledig bijzaak. Om die reden moet je dus ook niet iemand kiezen.
Voor een groots opgezet NSF is het misschien nog te vroeg, maar ik vind wel dat er niet klakkeloos iemand moet worden gekozen om onbelangrijke redenen zoals succes in het verleden. Er zijn al zoveel zaken waar rekening mee moet worden gehouden bij een geslaagde inzending en dan moet je je juist zeker niet bezig houden met in principe onbelangrijke zaken als hoe groot en bekend een artiest wel niet is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 00:05:33 #182
375570 crew  Cyan9
pi_126932872
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Pluto1975 het volgende:
off topic,
Jonna _O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_126932908
Waarbij ik moet zeggen dat artiesten die al langer meegaan, misschien beter weten waar hun sterke punten liggen en zich minder aantrekken van slechte adviezen en ook wat minder onzeker op het podium staan.
Maar dan nog vind ik de insteek om iemand om een naam of eerder succes te sturen, een erg slechte opzet. Daar gaat het juist helemaal niet om.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 00:10:32 #184
368283 ato
pi_126933081
Mee eens Aoib..

maar ik denk dat mensen enthousiast zijn geworden dat er eindelijk eens een totaalplaatje was afgelopen zaterdag. Dat willen wij vast houden dat smaakt naar meer.

Toch leuk om nu al weer te verkneuteren wie, wat en hoe naar het festival moet.
Voorrondes mag voor mij ook heerlijk, maar niet zoals 2 jaar geleden op zijn TROS en doos..
Nee het moet groter en beter, beter nu nadenken over een goed concept dan bv in september of oktober,,
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 00:12:45 #185
368283 ato
pi_126933161
En idd wij hebben de "grote"namen geprobeerd (ala toppers bv) die met een halfbakken eurovisie lied.
Ook moeten wij af van de gedachtes dat wij een echt eurovisie liedje moeten sturen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 mei 2013 @ 00:17:41 #186
163650 Greys
pi_126933381
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
Waarbij ik moet zeggen dat artiesten die al langer meegaan, misschien beter weten waar hun sterke punten liggen en zich minder aantrekken van slechte adviezen en ook wat minder onzeker op het podium staan.
Maar dan nog vind ik de insteek om iemand om een naam of eerder succes te sturen, een erg slechte opzet. Daar gaat het juist helemaal niet om.
Ik denk dat het toch wel erg helpt als een artiest al veel ervaring heeft op grote podia. En dus 'al langer meegaat'. Puur qua zelfverzekerdheid en uitstraling. Bij Anouk hoefde je geen seconde bang te zijn dat ze vals zou gaan zingen van de zenuwen bv...

Het gáát er idd totaal niet om, heb je helemaal gelijk in. Vooral ook omdat de meeste stemmers toch nog nooit van die naam hebben gehoord in het buitenland. Maar stel je krijgt Caro Emerald zo gek, dan weet je nu al dat je punten van de UK gaat krijgen. En die zal niet gaan zenuwstressen, omdat ze al best veel gewend is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 mei 2013 @ 00:19:43 #187
163650 Greys
pi_126933457
Oh en het feit dat men namen gaat noemen is omdat we de namen van de mogelijke onbekende pareltjes nog niet kennen ;) En het leuk is om er alvast een beetje over te praten. Dus dan kom je al gauw bij bekende namen, omdat je de andere namen nog niet kent.

Maar als er een onbekend iemand met een topnummer en een topact komt, dan mag die van mij net zo hard hoor :) MITS diegene tegen de zenuwen bestand is...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 00:30:35 #188
368283 ato
pi_126933881
Dat bedoel ik ook Greys een stress bestendig typje :-)
En nee geen voorrondes met types als Dries Roelvink etc.. die zo graag willen..

En Anouk heeft ons die positiviteit gegeven zoals het moet, 5 miljoen kijkers, mensen die weer geloven.. laten zij het concept en vb van Anouk please aanhouden geen of wel grote naam maar kwaliteit!
pi_126934097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Jonna _O_
iemand die haar kent, hulde!
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 00:41:09 #190
368283 ato
pi_126934177
Ik vind de muziek van Jonna wel grappig maar is zij zo weird?
pi_126934238
nogal ja, but in a good way
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 00:55:29 #192
368283 ato
pi_126934516
De muziek vind ik wel goed, een beetje Bjork..
Zij is erg raar en Zweeds?
pi_126943176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef Pluto1975 het volgende:
off topic,
iamamiwhoami. _O_ Briljante muziek.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_126958831
Anouk krijgt lof toegezwaaid door premier Rutte tijdens diens speech op het VVD-congres. "Ze heeft de eer van Nederland op het Songfestival teruggewonnen. Niet door cabaret, maar door met de beide benen op de grond te staan en een lied te zingen. En nog een mooi lied ook."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 mei 2013 @ 19:18:39 #195
163650 Greys
pi_126958861
^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:13 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126960546
Zegt de man die LA the voices op zijn verkiezingsfeestje had.
pi_126961619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:00 schreef CommanderKeen het volgende:
Zegt de man die LA the voices op zijn verkiezingsfeestje had.
Wat doet dat er nou toe :')

Ondertussen gaat het prima met Birds. Nog steeds nummer 1 in Nederland, zowel de single als haar nieuwe album. In Vlaanderen verslaat Anouk Emmelie de Forest dit keer wel, door op 12 binnen te komen, terwijl Only Teardrops op 13 binnenkomt. Love Kills volgt op 15.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_126964058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

iamamiwhoami. _O_ Briljante muziek.
Je zou zeggen dat zoiets toch ook mogelijk moet zijn in NL
pi_126967928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf dat geroep van namen gewoon zo stom vinden. "We moeten die en die en zus en zo sturen, dan zijn we onderscheidend en dat werkt, want hij/zij/het heeft zich al bewezen de afgelopen 10+jaren". Dat is bullshit.
Het gaat in eerste instantie om het totaalpakket dat je inzendt, namelijk een goed lied met een bijpassende act die alles naar een hoger niveau tilt, dat ook nog eens goed vertolkt wordt en goed wordt gezongen. Of daar nou een "bekende" naam aan vastzit is bijzaak.
Je hoort niet een naam te sturen, maar een goede inzending, van wie die ook komt. Ik word er zo moe van dat er zo makkelijk over gedaan wordt; dat je iemand stuurt die al succes heeft gehad en 'dan zal het wel goed gaan'. Nee, dan ben je nog niet eens aan het echte werk begonnen.

Bekendheid is wel het laatste waar je je druk om moet maken, net als wat de artiest in verleden jaren heeft gepresteerd. Het gaat niet om hoeveel gouden en platina platen een artiest aan zijn/haar muur heeft hangen: voor die drie minuten op het ESF zijn die platen geen reet waard. En met zo'n kandidaat zou een Caro Emerald zonder gouden platen, prijzen en bekendheid per definitie al kansloos zijn als kandidaat, ook al was haar talent hetzelfde geweest. De naam maakt geen ene flikker uit. Ik kan wel tientallen voorbeelden gaan geven - Cascada dit jaar o.a. - maar bekendheid is nul reden tot succes. Het gaat om wat er daar wordt neergezet en wat voor merknaam daar aan plakt is volledig bijzaak. Om die reden moet je dus ook niet iemand kiezen.
Voor een groots opgezet NSF is het misschien nog te vroeg, maar ik vind wel dat er niet klakkeloos iemand moet worden gekozen om onbelangrijke redenen zoals succes in het verleden. Er zijn al zoveel zaken waar rekening mee moet worden gehouden bij een geslaagde inzending en dan moet je je juist zeker niet bezig houden met in principe onbelangrijke zaken als hoe groot en bekend een artiest wel niet is.
Klopt wel deels. Bonny Tyler en Engelbert Humperdinck scoorden ook niet.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')