abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126713918
een goeie economische crisis heeft zo zijn voordelen. Neem nou de hele bouwsector :r ik beschouw het als het grootste kankergezwel van de moderne economie. Deze beton-terroristen:

- vernielen het landschap, zowel binnen als buiten de bebouwde kom, elk grasveldje moet omgewoeld worden en vol gejast worden met baksteen en beton: dat is kut!

- zijn de grootste energieverspillers die er zij, je wilt niet weten hoeveel energie het kost om een huis te bouwen

- ruimen hun hele teringzooi nooit op, halverwege het 'realiseren' van het gebouw ligt er een complete Sahara rondom het gebouw, een windlaagje en al het zand in mijn bakkes

- bouwvakkers, lallend scheten latend klote volk dat het ook is, alles moet met een liedje en zonder radio werken kunnen ze niet en het ergste van alles: ze beginnen al om 7 uur's ochtend. Dan lig ik nog in mijn nest en word IK wakker gedrild uit mijn bed omdat er per se een betonboor ergens in een muur in mijn flat gezet moet worden

- het zit midden in een bubbel en doet er middels gelobby alles aan om die bubbel zo lang mogelijk in stand te houden.

- en dan heb ik het nog even niet over de import van blockheads uit het oosten gehad die hier voor 0,01 euro per uur komen stuken, bouwen, timmeren, heien en scheten laten. ROT OP!

- trekt halve misdagdigers aan: ze bedreigen gewoon geldschieters als ze hun zin niet krijgen:
'SNS-TOP BEDREIGD'

- bedient zich van mooie woorden zoals 'realiseren' en 'opleveren' maar het komt in de praktijk er op neer dat ze gewoon 'bouwen' bedoelen. Ga iemand anders een rad voor de ogen draaien met je mooie woorden.

even voor de goede orde: ze dragen, in tegenstelling wat die vuile schoft van een Brinkman (ex CDA) zegt, NIET bij aan de economie. Dit klinkt verwarrend maar is toch echt zo, immers als er geen vraag naar transacties is vanuit de VRIJE markt (dus niet door overheidssubsidies) dan kan een sector ook niet bijdragen aan de welvaart en aan de economie.

En voordat iedereen hier, inclusief die ronddolende smurfen, gaan janken "jij wilt toch ook onder een dak wonen", JA dat wil ik en er zij genoeg huizen ondertussen dus kappen met dat gebouw.

Die hele vastgoed branche inclusief de bijbehorende 'snelle jongens' zijn gewoon een plaag van God. Echt waar, deze geweldige crisis _O_ is een golden opportunity om de meest nare sector die we hebben DEFINTIEF het ravijn in te trappen zodat we voorgoed van al die ellende verlost zijn.

De bouw :r
Creperen zullen ze :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueRoom op 19-05-2013 05:11:03 ]
pi_126713999
Ik neem aan dat TS zelf in een tent woont?
blablablabla
  zondag 19 mei 2013 @ 05:02:41 #3
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_126714001
Een serieus topic openen om 4 uur 's nachts :')

Verder ben ik het eens met je klacht. Ben hier een maand lang elke ochtend uit mn bed getrild omdat ze zonodig een oud mooi gebouw met prachtige bebossing eromheen voor mn huis moesten slopen om er vervolgens nieuwbouw te bouwen. Nu is het project gestopt omdat er geen geld is en zit ik met ene kale kutsahara voor m'n huis.

Deze mensen moeten gewoon accepteren dat niemand meer een huis koopt tegenwoordig, en dan alsnog doorgaan met slopen/bouwen :')

Laat de bouwsector maar lekker sterven. Nieuwbouw :r Mensen die in nieuwbouw wonen :r Alsof er nog niet genoeg woningen zijn in Nederland.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_126714041
ja als je zo gaat beginnen. wat wel bijdraagt aan de economie is maakindustie en landbouw de rest is ondersteunend of kost geld
pi_126714042
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:21 schreef BlueRoom het volgende:
een goeie economische crisis heeft zo zijn voordelen. Neem nou de hele bouwsector :r ik beschouw het als het grootste kankergezwel van de moderne economie. Deze beton-terroristen:

- vernielen het landschap, zowel binnen als buiten de bebouwde kom, elk grasveldje moet omgewoeld worden en vol gejast worden met baksteen en beton: dat is kut!

- zijn de grootste energieverspillers die er zij, je wilt niet weten hoeveel energie het kost om een huis te bouwen

- ruimen hun hele teringzooi nooit op, halverwege het 'realiseren' van het gebouw ligt er een complete Sahara rondom het gebouw, een windlaagje en al het zand in mijn bakkes

- bouwvakkers, lallend scheten latend klote volk dat het ook is, alles moet met een liedje en zonder radio werken kunnen ze niet en het ergste van alles: ze beginnen al om 7 uur's ochtend. Dan lig ik nog in mijn nest en word IK wakker gedrild uit mijn bed omdat er per se een betonboor ergens in een muur in mijn flat gezet moet worden

- het zit midden in een bubbel en doet er middels gelobby alles aan om die bubbel zo lang mogelijk in stand te houden.

- en dan heb ik het nog even niet over de import van blockheads uit het oosten gehad die hier voor 0,01 euro per uur komen stuken, bouwen, timmeren, heien en scheten laten. ROT OP!

- trekt halve misdagdigers aan: ze bedreigen gewoon geldschieters als ze hun zin niet krijgen:
'SNS-TOP BEDREIGD'

- bedient zich van mooie woorden zoals 'realiseren' en 'opleveren' maar het komt in de praktijk er op neer dat ze gewoon 'bouwen' bedoelen. Ga iemand anders een rad voor de ogen draaien met je mooie woorden.

even voor de goede orde: ze dragen, in tegenstelling wat die vuile schoft van een Brinkman (ex CDA) zegt, NIET bij aan de economie. Dit klinkt verwarrend maar is toch echt zo, immers als er geen vraag naar transacties is vanuit de VRIJE markt (dus niet door overheidssubsidies) dan kan een sector ook niet bijdragen aan de welvaart en aan de economie.

En voordat iedereen hier, inclusief die ronddolende smurfen, gaan janken "jij wilt toch ook onder een dak wonen", JA dat wil ik en er zij genoeg huizen ondertussen dus kappen met dat gebouw.

Die hele vastgoed branche inclusief de bijbehorende 'snelle jongens' zijn gewoon een plaag van God. Echt waar, deze geweldige crisis _O_ is een golden opportunity om de meest nare sector die we hebben DEFINTIEF het ravijn in te trappen zodat we voorgoed van al die ellende verlost zijn.

De bouw :r
Creperen zullen ze :Y
De bouw word toch ook structureel kleiner? Begreep iets van 40% kleiner in 2015 dan in 2006 o.i.d
pi_126714044
Mja waar moet iedereen dan gaan werken he

Belgium will split, or more accurately, fail to unite and Flanders will finally join the Netherlands, which will drop the Euro just because the Dutch won’t like the Merkelreich idea. They will continue to be the Courthouse of the world and their judicial ambitions will take them even further, turning them into a nation of lawyers, who will offer their services across the continent. Legal services will constitute more than 50% of Dutch exports and form a significant part of their GDP.

http://alphadesigner.com/blog/europe-according-to-future-2022/

in nederland word iedereen advocaat
  zondag 19 mei 2013 @ 07:53:36 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_126714187
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 05:01 schreef Elan het volgende:
Ik neem aan dat TS zelf in een tent woont?
Als je de tekst leest dan weet je dat hij een flat woont. De pauper dat het is. :')
pindazakje
pi_126714494
Zonder dat scheten latende en lallende kloten volk waar jij het over hebt, zou je niet in je flatje kunnen wonen.
pi_126754841
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:22 schreef Apuleius het volgende:
Zonder dat scheten latende en lallende kloten volk waar jij het over hebt, zou je niet in je flatje kunnen wonen.
lees mijn post even volledig wil je
pi_126849135
geloof dat niemand mijn 'opbouwende' kritiek kan waarderen :D
jammer
pi_126854683
Het is ook gewoon een kutpost.

• Om zeven uur beginnen is niet vroeg, da's vrij normaal.
• Dat jij last van zand hebt is kut, maar er zijn grotere problemen. Overlast hou je altijd.
• Bouwvakkers werken enorm hard, niks mis met dat volk. Gezellige mensen in het algemeen.
• Realiseren en bouwen zijn ongeveer (maar niet precies) hetzelfde, opleveren is iets anders.
• Lang niet elk grasveldje moet door beton vervangen worden, het zijn gewoon mensen als jij en ik.
• Er werken 154.000 mensen in de bouw. Allemaal maar in de bijstand flikkeren? Wie moet dat betalen? Want een alternatief is er niet voor zo'n enorme groep belastingbetalers.

Nee mannetje, overdenk jij je standpunten nog maar eens verrekte goed want hier klopt niks van.
pi_126854975
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

• Om zeven uur beginnen is niet vroeg, da's vrij normaal.

het is normaal als je dan op weg bent naar je werk, niet dat je dan al hard aan het klussen, beuken en stampen bent

quote:
• Dat jij last van zand hebt is kut, maar er zijn grotere problemen. Overlast hou je altijd.
grotere problemen zijn er altijd, mag ik nog wel klagen over kleine problemen

quote:
• Bouwvakkers werken enorm hard, niks mis met dat volk. Gezellige mensen in het algemeen.
:') en dus? Hard werken is geen compensatie. En seriemoordenaar werkt ook heel hard om mensen te doden, maakt het nog niet goed.

quote:
• Lang niet elk grasveldje moet door beton vervangen worden, het zijn gewoon mensen als jij en ik.
eh, probeer het opnieuw

quote:
• Er werken 154.000 mensen in de bouw. Allemaal maar in de bijstand flikkeren? Wie moet dat betalen? Want een alternatief is er niet voor zo'n enorme groep belastingbetalers.
Nu de markt stil ligt is er ook weinig werk voor ze. als er geen werk is dan is er geen werk. Nepbanen creëren helpt ook niet. Want die kosten nog steeds geld.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:07:36 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126855452
Schopje KLB op verzoek
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_126855544
Nee makker, zoo eenvoudig is het allemaal niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

het is normaal als je dan op weg bent naar je werk, niet dat je dan al hard aan het klussen, beuken en stampen bent

Dat mag je menen. In veel beroepsgroepen begin je vroeger, kun je wel over zaniken maar het is gewoon zo. Als je er iets op tegen hebt begin je maar een partijtje om de lokale bouwvergunningen en APV aan te laten passen.

quote:
[..]

grotere problemen zijn er altijd, mag ik nog wel klagen over kleine problemen
Dat mag.
quote:
[..]

:') en dus? Hard werken is geen compensatie. En seriemoordenaar werkt ook heel hard om mensen te doden, maakt het nog niet goed.
Jij was aan het klagen over bouwvakkers, niet ik.
quote:
[..]

eh, probeer het opnieuw
Is niet zo moeilijk.
quote:
[..]

Nu de markt stil ligt is er ook weinig werk voor ze. als er geen werk is dan is er geen werk. Nepbanen creëren helpt ook niet. Want die kosten nog steeds geld.
Er is blijkbaar genoeg werk in te vinden om te blijven bouwen. Nieuwe scholen, wegen en winkelcenra blijven nodig. Dat de kantoor- en woningmarkt verzadigd is a la, maar veel andere gebouwen zijn harder nodig dan ooit.
pi_126855632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nieuwe scholen, wegen en winkelcenra blijven nodig. Dat de kantoor- en woningmarkt verzadigd is a la, maar veel andere gebouwen zijn harder nodig dan ooit.
winkelcentra? weet je het zeker :')
pi_126855643
TS is een zure zolderautist die het liefst de hele dag bloemperkjes knuffelt en zichzelf verschanst in een tentje.
pi_126855792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

winkelcentra? weet je het zeker :')
Ja, dat weet ik zeker. Oude winkelcentra moeten na verloop van tijd gewoon afgebroken en vervangen worden. Nieuwe kernen en wijken moeten vanaf een bepaald aantal inwoners gewoon het gemak van een winkelcentrum hebben.

En da's maar een voorbeeld, zo zijn er nog tientallen zo niet honderden andere soorten van gebouwen nodig.
pi_126855878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Oude winkelcentra moeten na verloop van tijd gewoon afgebroken en vervangen worden.
dat moet helemaal niet

quote:
Nieuwe kernen en wijken moeten vanaf een bepaald aantal inwoners gewoon het gemak van een winkelcentrum hebben.

maar die nieuwe wijken komen er voorlopig niet
pi_126855913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:17 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

dat moet helemaal niet
We leven niet in Bulgarije. We zijn een modern land.
pi_126855944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef Confetti het volgende:

[..]

We leven niet in Bulgarije. We zijn een modern land.
dat was dus de andere klacht, al die fuckin oost-europeanen over de vloer om hier te 'realiseren'.
pi_126855995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:17 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

dat moet helemaal niet

Ja het is inderdaad heerlijk shoppen in een winkelcentrum met asbest en een jaren-70 uiterlijk. Dank je de koekoek, afbreken en onder handen nemen die aftandse troep.

quote:
[..]

maar die nieuwe wijken komen er voorlopig niet
Er zijn genoeg jonge wijken die voor de crisis gebouwd werden, waar de winkelcentra, huisartsposten e.d. nog lange niet klaar zijn. Moet gewoon doorgaan.
pi_126856334
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad heerlijk shoppen in een winkelcentrum met asbest
Die was ik vergeten :D Asbest, zoveelste bewijs dat het halve misdadigers zijn, kankerverwekkend materiaal in je gebouwen stoppen. Bouwsector: bedankt

quote:
Er zijn genoeg jonge wijken die voor de crisis gebouwd werden, waar de winkelcentra, huisartsposten e.d. nog lange niet klaar zijn. Moet gewoon doorgaan.
kom maar met voorbeelden
pi_126856339
Hoe moderner de bouwwerken, hoe minder duurzaam ze zijn. En ik die dacht dat duurzaamheid het codewoord zou moeten zijn in onze hedendaagse economie.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  woensdag 22 mei 2013 @ 14:29:02 #24
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_126856419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

Die was ik vergeten :D Asbest, zoveelste bewijs dat het halve misdadigers zijn, kankerverwekkend materiaal in je gebouwen stoppen. Bouwsector: bedankt
Toen die dingen gebouwd werden waren de gevaren ervan nog niet bekend.

Asbestdebacle is niet iemands schuld te noemen, van de gevaren op de lange termijn wist niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')