Daar heb je wel een punt, maar ze heeft ook familie waar ze op terug kan vallen. Ze kan uiteraard wel altijd bij de huisarts terrecht als er echt wat is..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind ik niet.. Daarna word je moeder dus los gelaten in de grote graaicultuur. Bij een ( bekende ) huisarts voel je je nog ietwat veilig, hij/ zij weet je historie..
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Think again;
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-afgeslacht.dhtml
Internet is nu eenmaal een vast deel van ons leven. Ook als je kind wordt vermoord. Ook over deze jongeman zijn verschrikkelijke dingen geroepen. Maar moeders bleef toch zoeken. Ik weet niet eens naar wat precies.
http://www.misdaadjournal(...)nnaaronnomeijer.htmlquote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie is je buurman? Durf ik na 30 topics te vragen
Ik heb het gelezen. Dat is ook nog een heel verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie is je buurman? Durf ik na 30 topics te vragen
Ja lul!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.misdaadjournal(...)nnaaronnomeijer.html
Dat zou ik ook niet doen, maar jij kunt niet weten wat de moeder van deze twee jongetjes doet. Je kan gelijk hebben, je kan ongelijk hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Internet is een bewust deel van mijn leven, ik post niet alles wat lost en vast zit. Ik bekijk daarom ook niet elk linkje wat mij onder mijn neus gewreven word
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Internet is een bewust deel van mijn leven, ik post niet alles wat lost en vast zit. Ik bekijk daarom ook niet elk linkje wat mij onder mijn neus gewreven word
Truste Messinaquote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen, maar jij kunt niet weten wat de moeder van deze twee jongetjes doet. Je kan gelijk hebben, je kan ongelijk hebben.
Anyhoe, slaap lekker.
Hier moet ik dus niet aan denken ...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vrees dat ik er (bijna) aan onderdoor ga als mijn ouders overlijden... En dat kan NU gebeuren
Je snapt dat dus? Al ben je heerlijk jongquote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier moet ik dus niet aan denken ...
Nopequote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit die lul eik nog op het forum? Wat was zijn naam ook alweer?
Ja gelezen, mijn eerste vraag is: Mis je je buurman?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.misdaadjournal(...)nnaaronnomeijer.html
Daar moet je ook niet aan denken, al gebeurt het toch wel... "that's life"..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier moet ik dus niet aan denken ...
Ieder normaal mens met een beetje liefde in zich snapt dit...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt dat dus? Al ben je heerlijk jong
Ik lig al in een hoekje te janken als ik er alleen maar aan denkquote:Op zondag 19 mei 2013 03:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet aan denken, al gebeurt het toch wel... "that's life"..
Truequote:Op zondag 19 mei 2013 03:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ieder normaal mens met een beetje liefde in zich snapt dit...
Moeder maakt vader bewust zwart, die man kan zich niet verdedigen. Ik heb daar een schurfthekel aan. Of de broertjes nu wel of niet leven, je gelijk willen halen via Facebook..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen, maar jij kunt niet weten wat de moeder van deze twee jongetjes doet. Je kan gelijk hebben, je kan ongelijk hebben.
Anyhoe, slaap lekker.
wat is "oud"?:pquote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lig al in een hoekje te janken als ik er alleen maar aan denk
En ik ben "oud" ook nog..
Tuurlijk, en het zal op het moment dat het gebeurt allemaal anders zijn. Maar als ik er nu aan denk betwijfel ik of ik mijn leven weer kan oppakken. Krijg nu al een kutgevoel als ik eraan denkquote:Op zondag 19 mei 2013 03:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet aan denken, al gebeurt het toch wel... "that's life"..
Omdat iets willen lezen/ kijken een keuze is.. ik hoef niet elke scheet van een ander te ruikenquote:
Peter Joustra was die lul.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit die lul eik nog op het forum? Wat was zijn naam ook alweer?
Dat weet je niet. Ze kan ook gelijk hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder maakt vader bewust zwart, die man kan zich niet verdedigen. Ik heb daar een schurfthekel aan. Of de broertjes nu wel of niet leven, je gelijk willen halen via Facebook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |