abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 mei 2013 @ 22:04:05 #251
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126741575
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef livelink het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft op Finland gestemd. Ik had dat nummer ook echt hoger verwacht. Ook Wit-Rusland is voor mij verrassend laag geëindigd.
Kennelijk is die kus schokkender dan "onze" Anouk die talloze verschillende mannen heeft gehad en kinderen van twee mannen heeft. ;)
Nederland is heel wat moderner dan Europa, ondanks dat "wij" geen punten aan Finland hebben gegeven.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 mei 2013 @ 22:04:23 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_126741587
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
MichielWaL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:46:39 @cornaldm Dit al gelezen?: http://t.co/w7njEGpOP8 En dit uit 2012?: http://t.co/mBzwZzwnSv Lijkt me dat dit onderzocht moet worden #esf reageer retweet
Triest... ik vond het ook al zo vreemd, erg veel boe-geroep vanuit het publiek toen ze 12p kregen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 19 mei 2013 @ 22:05:49 #253
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126741683
quote:
11s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Nederland, Noorwegen, Eerlijk gezegd niet veel :@ dit jaar. Azerbadjan vond ik ook wel aardig.
Azerbeidzjan vond ik nou weer helemaal niks, een 4-akkoordig standaardnummer, lekker op safe spelen. Tevens hét bewijs dat de vakjury zijn werk ook niet goed heeft gedaan en dus net zo goed kan worden afgeschaft.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 19 mei 2013 @ 22:49:16 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126744383
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 mei 2013 @ 23:00:24 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126745116
quote:
Ja, oud nieuws. Maar echt bijzonder is dat niet, want van de meeste nummers zul je overeenkomsten zien met andere nummers. Er wordt behoorlijk veel gejat in de muziek wereld en uiteraard het ESF ook.

Kijk maar eens naar Litouwen, nogal Snow Patrol achtig.

Nog even aantekeningen dat ik geen liefhebber van het Deense liedje ben. Maar dit is allemaal niet zo heel schokkend.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126745406
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:17 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

5 sec is hetzelfde :')

Daarnaast Telegraaf :')
Zo, ik vind het wel heel hard lijken hoor :D Maar dat komt wss omdat het onwaarschijnlijke cliche muziek is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_126757524
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 13:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Boh :9~
Wie waren je favorieten, Haaibaaike?

Ik wil heel, HEEL graag weten wie meneer Macedonië en meneer Estland waren tijdens de puntenuitdeling. Hoe kom ik daarachter? Ik wil ze graag een open sollicitatie sturen.
Op de Engelse wiki staan volgens mij de namen.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:38:58 #258
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 20 mei 2013 @ 11:40:20 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  maandag 20 mei 2013 @ 12:13:09 #260
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126760734
Wat was Malmö weer een geweldig feest! Ik heb vijf topdagen gehad. :D Allemaal geweldig leuke mensen ontmoet, fantastische sfeer, leuke muziek, het was top!

Erg jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten maar volgend jaar staan we er weer! *O*
  maandag 20 mei 2013 @ 12:32:15 #262
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126760882
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Arth_NL het volgende:
Wat was Malmö weer een geweldig feest! Ik heb vijf topdagen gehad. :D Allemaal geweldig leuke mensen ontmoet, fantastische sfeer, leuke muziek, het was top!

Erg jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten maar volgend jaar staan we er weer! *O*
:Y

We sturen Anouk volgend jaar weer, never change a winning singer.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  ESF Reporter maandag 20 mei 2013 @ 12:34:50 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_126760978
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Arth_NL het volgende:
Wat was Malmö weer een geweldig feest! Ik heb vijf topdagen gehad. :D Allemaal geweldig leuke mensen ontmoet, fantastische sfeer, leuke muziek, het was top!

Erg jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten maar volgend jaar staan we er weer! *O*
Wat tof! *O* Lijkt me ook leuk om een keer mee te maken! Mocht je ergens een verslag hebben gemaakt, voel je vrij hem met ons te delen! :)
pi_126761563
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Arth_NL het volgende:
Wat was Malmö weer een geweldig feest! Ik heb vijf topdagen gehad. :D Allemaal geweldig leuke mensen ontmoet, fantastische sfeer, leuke muziek, het was top!

Erg jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten maar volgend jaar staan we er weer! *O*
Klinkt goed, vertel eens wat meer :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_126762015
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Arth_NL het volgende:
Wat was Malmö weer een geweldig feest! Ik heb vijf topdagen gehad. :D Allemaal geweldig leuke mensen ontmoet, fantastische sfeer, leuke muziek, het was top!

Erg jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten maar volgend jaar staan we er weer! *O*
Wat gaaf! :D Ik ben ook wel benieuwd naar een langer verslag. :Y
pi_126762099
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat tof! *O* Lijkt me ook leuk om een keer mee te maken! Mocht je ergens een verslag hebben gemaakt, voel je vrij hem met ons te delen! :)
Haha, ik heb geprobeerd er één te maken op een Engelstalig forum maar ik ben zoveel alweer vergeten. Het Deense en Zweedse bier kost zo'n ¤7,50 en we hebben de Scandinavische economie goed gesponsord deze dagen. :D

Ik kwam aan op woensdag, net nadat Anouk zich gekwalificeerd had dus het feest was al geslaagd voor het begonnen was. We kregen gelijk een verrassing want één van de mensen van onze groep is lid van de Deense OGAE (officiële fanclub) en hij had nog 26 tickets over voor de jury rehearsal van de tweede halve finale. Dus we zijn daarheen gegaan, nadat we rond Kopenhagen hebben gekeken. Vond de stad niet zo spannend, het leek erg op Amsterdam. :D De jury rehearsal was echt gezellig, wat kleinschaliger en met wat meer grappen dan de daadwerkelijke show.

Op donderdag zijn we naar ons hotel gegaan, met kleine rotkamertjes en een doorzichtige douche, dus dat was even ongemakkelijk. :P Na wat winkelen en sightseeing zijn we naar de echte show van de tweede halve finale geweest. De helft van het feest is eigenlijk voordat de show begint: met fans uit heel Europa bij de arena staan en samen liedjes zingen, dansen en lachen om de belachelijke outfits die mensen dragen. We hebben Nederlanders gezien die als ooievaars verkleed waren, er waren Finse dragqueens in trouwjurken, Britten in latexpakken die alles lieten zien. :P
De show zelf was erg leuk, ook al hadden we hem al gezien. Het is heel raar om te merken hoe liedjes in de zaal heel anders klinken dan op televisie. We vonden Armenië afschuwelijk maar op tv klonk het best goed en Duitsland in de finale was in de zaal ge-wel-dig maar op tv nogal saai vond ik. Na de show zijn we naar een paar kroegen geweest tot we te uitgeput waren om nog te lopen.

Op vrijdag zijn een paar andere vrienden aangekomen, twee Russen en een Wit-Rus die geen woord Engels sprak. :D We zijn met hen naar de euro-fan-area geweest, de plek waar eigenlijk alle officiële feesten zijn. Die avond zijn we met z'n allen naar de eurofanclub geweest. Weer bakken met geld uitgegeven maar wel geweldig gedanst op liedjes die je normaal gesproken niks aan vind.

Zaterdag, de grote dag, hebben we veel uitgerust. Langs het winkelcentrum om onze outfits wat te verbeteren, wat eten en ruim op tijd naar de hal om daar alvast te feesten voor de show begint. Het was gigantisch druk, dat was wat minder, maar wel een geweldige sfeer. We hadden voor de finale spotgoedkope kaartjes: we zaten achter het podium, ter hoogte van de bovenste lampen. :D We konden bijna niks zien maar er hingen wel een paar grote schermen waardoor het net was alsof je thuis keek. De Het was geweldig om te kunnen juichen iedere keer dat Anouk punten kreeg. Mijn favoriet was Hongarije, die de top tien haalde. Een ander van onze groep was gek op Ierland, maar zij werden laatste en daar was ze nogal woest over. :P Na de show hebben we een tijdje rondgehangen in de bar van de arena, tot we eruit gegooid werden. Daarna hebben we nog gedanst en oude Songfestivalliedjes gezongen op het station van Malmö en Kopenhagen (tot grote verbazing van de gewone mensen). Daarna terug naar het hotel en een paar uurtjes slapen voordat we moesten uitchecken.

Zondag regende het als een gek. Na het uitchecken moesten we naar het station maar de marathon van Kopenhagen vond plaats waardoor we ons tussen de rennende mensen door moesten slaan met onze koffers om bij het station te komen (en we kregen nog op onze kop van de politie omdat we niet op het parcours mochten lopen). Daarna naar het vliegveld, waar we de Hongaarse en Azerbeidzjaanse zangers zijn tegengekomen (wat een schatje!!!). En daarna naar huis, snik, snik, knuffel, kus! Jammer, maar een geweldige week!

Voor volgend jaar hebben we alvast een hotel geboekt voor een week want we komen terug om het feest nog een keer mee te maken. :D
pi_126762235
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:05 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Haha, ik heb geprobeerd er één te maken op een Engelstalig forum maar ik ben zoveel alweer vergeten. Het Deense en Zweedse bier kost zo'n ¤7,50 en we hebben de Scandinavische economie goed gesponsord deze dagen. :D

Ik kwam aan op woensdag, net nadat Anouk zich gekwalificeerd had dus het feest was al geslaagd voor het begonnen was. We kregen gelijk een verrassing want één van de mensen van onze groep is lid van de Deense OGAE (officiële fanclub) en hij had nog 26 tickets over voor de jury rehearsal van de tweede halve finale. Dus we zijn daarheen gegaan, nadat we rond Kopenhagen hebben gekeken. Vond de stad niet zo spannend, het leek erg op Amsterdam. :D De jury rehearsal was echt gezellig, wat kleinschaliger en met wat meer grappen dan de daadwerkelijke show.

Op donderdag zijn we naar ons hotel gegaan, met kleine rotkamertjes en een doorzichtige douche, dus dat was even ongemakkelijk. :P Na wat winkelen en sightseeing zijn we naar de echte show van de tweede halve finale geweest. De helft van het feest is eigenlijk voordat de show begint: met fans uit heel Europa bij de arena staan en samen liedjes zingen, dansen en lachen om de belachelijke outfits die mensen dragen. We hebben Nederlanders gezien die als ooievaars verkleed waren, er waren Finse dragqueens in trouwjurken, Britten in latexpakken die alles lieten zien. :P
De show zelf was erg leuk, ook al hadden we hem al gezien. Het is heel raar om te merken hoe liedjes in de zaal heel anders klinken dan op televisie. We vonden Armenië afschuwelijk maar op tv klonk het best goed en Duitsland in de finale was in de zaal ge-wel-dig maar op tv nogal saai vond ik. Na de show zijn we naar een paar kroegen geweest tot we te uitgeput waren om nog te lopen.

Op vrijdag zijn een paar andere vrienden aangekomen, twee Russen en een Wit-Rus die geen woord Engels sprak. :D We zijn met hen naar de euro-fan-area geweest, de plek waar eigenlijk alle officiële feesten zijn. Die avond zijn we met z'n allen naar de eurofanclub geweest. Weer bakken met geld uitgegeven maar wel geweldig gedanst op liedjes die je normaal gesproken niks aan vind.

Zaterdag, de grote dag, hebben we veel uitgerust. Langs het winkelcentrum om onze outfits wat te verbeteren, wat eten en ruim op tijd naar de hal om daar alvast te feesten voor de show begint. Het was gigantisch druk, dat was wat minder, maar wel een geweldige sfeer. We hadden voor de finale spotgoedkope kaartjes: we zaten achter het podium, ter hoogte van de bovenste lampen. :D We konden bijna niks zien maar er hingen wel een paar grote schermen waardoor het net was alsof je thuis keek. De Het was geweldig om te kunnen juichen iedere keer dat Anouk punten kreeg. Mijn favoriet was Hongarije, die de top tien haalde. Een ander van onze groep was gek op Ierland, maar zij werden laatste en daar was ze nogal woest over. :P Na de show hebben we een tijdje rondgehangen in de bar van de arena, tot we eruit gegooid werden. Daarna hebben we nog gedanst en oude Songfestivalliedjes gezongen op het station van Malmö en Kopenhagen (tot grote verbazing van de gewone mensen). Daarna terug naar het hotel en een paar uurtjes slapen voordat we moesten uitchecken.

Zondag regende het als een gek. Na het uitchecken moesten we naar het station maar de marathon van Kopenhagen vond plaats waardoor we ons tussen de rennende mensen door moesten slaan met onze koffers om bij het station te komen (en we kregen nog op onze kop van de politie omdat we niet op het parcours mochten lopen). Daarna naar het vliegveld, waar we de Hongaarse en Azerbeidzjaanse zangers zijn tegengekomen (wat een schatje!!!). En daarna naar huis, snik, snik, knuffel, kus! Jammer, maar een geweldige week!

Voor volgend jaar hebben we alvast een hotel geboekt voor een week want we komen terug om het feest nog een keer mee te maken. :D
Wow _O_

Dat wil ik zo graag ook een keer doen. Gewoon als ik 24 ben ofzo :P

Wat betreft dat laatste: het is nog helemaal niet zeker dat het songfestival in Kopenhagen is volgend jaar. Er is ook een grote hal in Herning :+
pi_126762341
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Wow _O_

Dat wil ik zo graag ook een keer doen. Gewoon als ik 24 ben ofzo :P

Wat betreft dat laatste: het is nog helemaal niet zeker dat het songfestival in Kopenhagen is volgend jaar. Er is ook een grote hal in Herning :+
Klopt. :P En Aalburg en nog wat plaatsen hebben al geboden om te mogen organiseren. Maar de persoon bij wie we op woensdag sliepen werkt bij een Deens reisbureau en hij had ook alvast wat hotels geblokkeerd in Herning voor ons, dus als het daar is gaan we gewoon daarheen. :P

Dus als iemand volgend jaar wil gaan en moeite heeft met het vinden van een kamer, geef even een gil en ik zal hem vragen of hij de kamers nog geblokkeerd heeft. :)
pi_126762605
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:05 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Mijn favoriet was Hongarije, die de top tien haalde.
^O^

En leuk verhaal, klinkt als een supertoffe ervaring. O+
pi_126763799
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Klopt. :P En Aalburg en nog wat plaatsen hebben al geboden om te mogen organiseren. Maar de persoon bij wie we op woensdag sliepen werkt bij een Deens reisbureau en hij had ook alvast wat hotels geblokkeerd in Herning voor ons, dus als het daar is gaan we gewoon daarheen. :P

Dus als iemand volgend jaar wil gaan en moeite heeft met het vinden van een kamer, geef even een gil en ik zal hem vragen of hij de kamers nog geblokkeerd heeft. :)
Chill! Ik denk erover na om zaterdag en zondag te gaan :)
  maandag 20 mei 2013 @ 15:17:56 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126767358
wanneer wordt de puntenverdeling vakjury vs. televote bekend?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_126767377
Anouk is vanavond tafelgast bij Pauw & Witteman
pi_126767511
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef Andromache het volgende:
wanneer wordt de puntenverdeling vakjury vs. televote bekend?
Vaak pas na 3 weken volgens mij
  ESF Reporter maandag 20 mei 2013 @ 16:56:19 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_126771313
Arth_NL, bedankt voor je verhaal! Superleuk om te lezen, ik ben jaloers. En en en je bent Hongarije tegengekomen O+ O+
pi_126773508
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef Cee het volgende:
Arth_NL, bedankt voor je verhaal! Superleuk om te lezen, ik ben jaloers. En en en je bent Hongarije tegengekomen O+ O+
Team Hongarije *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')