: ( =quote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja ik een paar maar sommige zijn anders zoals:@ was altijd bboos..
Maar iemand die weet hoe dat nu moet?!
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja ik een paar maar sommige zijn anders zoals:@ was altijd bboos..
Maar iemand die weet hoe dat nu moet?!
: (quote:Op zondag 19 mei 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
: ) =duh
: + =
: r =
: { =
_O _ =
_O - =
Je moet gewoon de code's uit je hoofd lerenGaat vanzelf.
Haha beest die je bent. Alvast smakelijk voor morgen! Hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je het tegen mij had, dan ja. Ze serveren daar 1 kilo spareribs. Dus ik weet al wat ik ga bestellen.
de klassieke emo.gif. Waarvan het werkwoord emogiffen is afgeleid. Essentieel op de FOKsquote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
VA ty en die ne waaruit blijkt dat je kansloos bent hoe doe je die:p?
Als ik om 1 uur moet beginnen met werken dan sta ik ook wat eerder op, heb je nog wat vrije uurtjes op je dag.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik al sinds half 9. Omdat ik om half 1 weg moet. Niet echt logisch....
Bedanktquote:Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha beest die je bent. Alvast smakelijk voor morgen! Haha
Ik was om half 7 er al uit, en ging pas om 4 uur slapen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Luie beren hier allemaal zeg ik was om half 9 wakker
Wat negeer je mn adviesquote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hahaha doe je goed, wat ging je om half 7 doen dan? :d
Hond uitlaten, en daarna kon ik niet weer verder slapen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hahaha doe je goed, wat ging je om half 7 doen dan? :p
Eindhoven. Ga ergens een reportage over schrijven. Weet alleen nog niet zo goed hoe en wat, want ik heb volgens mij nog nooit eerder een reportage geschreven.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gisteren 3 keer uit moeten leggen waarom ik gestopt met mijn opleiding, waarom en wat ik nu ga doen___
Kringverjaardagen________
Op mijn studiomonitoren bij goed volume wel, klinkt een beetje helderder. Maar dan moet je er op gaan letten. Op de gemiddelde iPodoortjes ga je dat niet horen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:07 schreef nodig het volgende:
Horen jullie het verschil tussen FLAC en 320kbps mp3?
Hmm ik ga eens even op een harder volume testen danquote:Op zondag 19 mei 2013 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op mijn studiomonitoren bij goed volume wel, klinkt een beetje helderder. Maar dan moet je er op gaan letten. Op de gemiddelde iPodoortjes ga je dat niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |