SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij ga ik de foto van EugeneKrabs van Facebook lekken. Pas op het kan als schokkend ervaren worden daarom even onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou je het of had je het?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:58 schreef nodig het volgende:
Ik wou had een keer perongeluk een LAPOHistorische moment dit.
quote:
Welke examenniveau doe jij dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Pas dinsdag weer examens![]()
Pas vanaf volgende ochtend weer leren
Oh oké..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup bovenop de profielvakken moet je 2 extra vakken kiezen
Kunstquote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh oké..
Ik heb Frans, AK en kunst en daarnaast nog Duits
4 vakken extra!?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh oké..
Ik heb Frans, AK en kunst en daarnaast nog Duits
Heb het herexamen vorig jaar moeten doen, omdat ik gesplitst examen deed, ik zat daar echt zo van ''ik heb geen idee wat ik opschrijf'', omdat ik in 3 jaar tijd maar 13 lessen kunstgeschiedenis heb gehad.quote:
Nee dat zijn mijn vakkeuzes.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef nodig het volgende:
[..]
4 vakken extra!?
FransWat een kolerevak was dat zeg! Altijd lekker geslapen
Na 2 jaar gelijk laten vallen.
Met kunst heb ik helemaal niks (mijn beeldenvormgeving werkstukkenwas het enigste vak toen die ik met een 5,5 afsloot
)
Duits, mooi taaltje, eigenlijk had ik dat ook nog wel willen volgen![]()
AK, geen zin in het examenBepaalde onderwerpen spreken me wel aan maar het ''weer'' etc helemaal niet
Ik krijg volgend jaar pas kunstgeschiedenis, heb dit jaar alleen nog maar leuke knutsel-tekeningen gemaakt en met een verslagje erbij steeds mooie cijfertjes gescoordquote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb het herexamen vorig jaar moeten doen, omdat ik gesplitst examen deed, ik zat daar echt zo van ''ik heb geen idee wat ik opschrijf'', omdat ik in 3 jaar tijd maar 13 lessen kunstgeschiedenis heb gehad.
Wat heb je binnenshuis aan mooi weer?quote:
Zin om naar buiten te gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat heb je binnenshuis aan mooi weer?
Eerste pinksterdag, die boeren in Bornebroek hier hebben de pinksterfeesten met Zanger Rinus. Ik sluit me liever op in mijn kamer.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eerste pinksterdag, die boeren in Bornebroek hier hebben de pinksterfeesten met Zanger Rinus. Ik sluit me liever op in mijn kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |