+ Dat het ESF DE springplank naar wereldwijd succes kan zijn, zie ABBA, Celine Dion etcquote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Celine Dion
Johnny Logan
Loreen
En zo nog 80 anderen hoor je juist nog heel veel van.
Uhhh dat komt toch samen met de AVRO?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil geen namen, ik wil een procedure. Ik hoop dat het succes van Anouk aanstekelijk werkt. Het lijkt erop dat het Songfestival weer leeft. Daarom is nu hét ideale moment om van het Nationaal Songfestival een groots spektakel te maken, met voorrondes en een finale. Daar komt dan vanzelf het beste nummer uit rollen.
Abba ook, maar op Loreen na zijn dat allemaal kandidaten uit een heel ver verleden. En Loreen ligt nog vers in het geheugen als laatste winnares. Maar 80 stuks dus, noem er dan nog eens een paarquote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Celine Dion
Johnny Logan
Loreen
En zo nog 80 anderen hoor je juist nog heel veel van.
We willen wel kwaliteit sturen he vriend. Zie hun niet echt een act neerzetten ala Loreen of Denemarken eerlijk gezegd.quote:
quote:
Neen. Niet haar weer. Zij had al meegedaan aan het NSF. Was niet goedquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rafaella al genoemd? Een goede zangeres en iemand die wel een goede act kan neerzetten.
Dan zou ik de boeken in moeten duiken, maar er zijn er een hoop hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef bfx het volgende:
[..]
Abba ook, maar op Loreen na zijn dat allemaal kandidaten uit een heel ver verleden. En Loreen ligt nog vers in het geheugen als laatste winnares. Maar 80 stuks dus, noem er dan nog eens een paar
Wil niet zeggen dat ze het niet zou kunnen, ik denk van wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef PG18 het volgende:
[..]
Neen. Niet haar weer. Zij had al meegedaan aan het NSF. Was niet goed
Ik heb ook wel vertrouwen in haar capaciteiten.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef MolFan het volgende:
Wil niet zeggen dat ze het niet zou kunnen, ik denk van wel.
precies daaromquote:Op zondag 19 mei 2013 01:27 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dan mogen ze 3 uur extra inplannen voor de persconferenties.
Kan niet zingenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:29 schreef bfx het volgende:
Lange Frans wil vast wel. Die doet aan alles mee, hoe beschamend ook.
Tegenwoordig (gelukkig) een heel groot detail op ESF maar je volgt het kennelijk niet dus dan is je mening hier ook niet van toegevoegde waarde ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |