Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Moet Waaghals al jaloers worden?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hemquote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
En weer verder!
[ afbeelding ]
Moet Waaghals al jaloers worden?
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hem
Oh dan is het goedquote:Op zondag 19 mei 2013 00:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een groter kruis dan hem
Was het altijd al. Vanavond wederom bevestiging.quote:
Doe je dit expres?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was het altijd al. Vanavond wederom bevestiging.
Top 3 is ruk.
Dit is 1 miljoen miljard keer beter.
Hoezo? Dit is het verschil tussen een entertainer en muzikant.quote:
Post het in FMTquote:Op zondag 19 mei 2013 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is het verschil tussen een entertainer en muzikant.
ik moet hieraan denkenquote:
Dit is gewoon een grapquote:
NEEEEEE!!!!, niet Katrien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |