Nou en? Misschien was ze er idd bang voor? Dat kan toch? En als hij zich had willen kunnen verdedigen dan had hij maar moeten blijven leven en er voor vechtenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder post op FB 'hier was ik altijd al bang voor' . Vader kan zich hier niet tegen verdedigen. Wie weet waar vader bang voor was dat 'ie deze uitweg heeft gekozen.
Weet ik niet, maar we moesten braaf zijn en er is morgen weer een dag volgens haar.quote:
Ik heb niet gezegd dat het een feit was. Ik redeneerde vanuit haar.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Daar stond dat zij dat beweerde, dat maakt het geen feit.
De tijd zal het wel, of helaas misschien niet leren. Ik ga er niet vanuit dat geuite beschuldigingen zonder bewijs kloppen. Ik kan voor een voorbeeld verwijzen naar een FB topic, maar dat zou flauw zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat als die beschuldigingen dan gewoon waar waren?
Had iemand dan niks moeten zeggen en de boel voor de lieve vrede maar moeten laten ontsporen?
Geloof dat ik beetje misselijk wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Ireth het volgende:
Ik zat te google-en op de vraag of er idd nog warmte meetbaar is in een ontbindingsproces...
Ik heb nu dus oprecht medeleden met diegene die de jongens misschien dood zal gaan aantreffen na minimaal 2 weken...
Link met ranzige details, maar geen foto's. Alleen tekst.
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar gezien het feit dat vandaag bekend geworden is dat haar ex-man dreigde met familiedrama's".
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het een feit was. Ik redeneerde vanuit haar.
Daarvan heb ik de bewijzen gewoon naar het opperhoofd gestuurdquote:Op zondag 19 mei 2013 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De tijd zal het wel, of helaas misschien niet leren. Ik ga er niet vanuit dat geuite beschuldigingen zonder bewijs kloppen. Ik kan voor een voorbeeld verwijzen naar een FB topic, maar dat zou flauw zijn
Niemand moet iets. Hij kan het 'zat geweest zijn én de overtuiging gehad hebben dat het voor zijn én haar kinderen ook zo beter is.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Misschien was ze er idd bang voor? Dat kan toch? En als hij zich had willen kunnen verdedigen dan had hij maar moeten blijven leven en er voor vechten
Ja, quote vooral de post niet waarin ik het uitlegquote:
Heb je de NRC gelezen of ga je puur af op wat samenvattingen?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand moet iets. Hij kan het 'zat geweest zijn én de overtuiging gehad hebben dat het voor zijn én haar kinderen ook zo beter is.
Het staat er gewoon zo hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, quote vooral de post niet waarin ik het uitleg
Ja, en zij kan de overtuiging gehad hebben dat hij het op een gezinsdrama wilde laten uitdraaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand moet iets. Hij kan het 'zat geweest zijn én de overtuiging gehad hebben dat het voor zijn én haar kinderen ook zo beter is.
Goed plan.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik laat die van mij staan tot wanneer het nodig is.
Truste, blaas het kaarsje wel uit eerst hequote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik ga eens een dekentje opzoeken. Truste samen...en laat elkaar heel.
Dat is sowieso gelukt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en zij kan de overtuiging gehad hebben dat hij het op een gezinsdrama wilde laten uitdraaien.
Dat klopt. En las me om uitleg gevraagd wordt geef ik die.quote:
*check* alle 2quote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Truste, blaas het kaarsje wel uit eerst he
Nee je moet gewoon niet zeggen dat je iets niet hebt beweerd terwijl je dat wel hebt gedaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. En las me om uitleg gevraagd wordt geef ik die.
Of zal ik elke post maar meteen een A4-tje lang maken met allerlei uitleg en mitsen en maren en de hele rataplan??
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn schrijfruimte was op. Dat pleit hem niet vrij, maar ik zag je eerder meer malen iets posten wat mannen met kinderen kunnen doen.. Ik ben diverse onderzoeken tegen gekomen wáárom mannen met kinderen dat doen.. en dat was geen wraak. En nee, het is niet mijn beroep
Ik heb de samenvatting alhier van NRC gelezenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je de NRC gelezen of ga je puur af op wat samenvattingen?
Trustequote:Op zondag 19 mei 2013 01:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik ga eens een dekentje opzoeken. Truste samen...en laat elkaar heel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |