Dus je hebt een rottend lijk naast je gehad ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik zeg ervaring en dan is het zeker NEE geen warmte maar kou.
Dat stond in het rapport van Jeugdzorg NL dus he.. Het was geen tweet ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga dus niet uit van wat iemand maar het www opslingert, vergeef mij
Je weet toch niet wíe met beschuldigen begon? Ik vind het heel erg, voor wie dan ook, maar zonder de toedracht te weten.. Nee, ik begin er niet aanquote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Als één begint met bijv. beschuldigingen (maakt me niet uit wie), dan kan de ander daar toch niet klakkeloos in meegaan? Die MOET zich dan toch wel verdedigen?
Misschien wist moeders niet dat haar wallposts op public stonden...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien niet raar, maar waarom zou je dit soort berichten zo openbaar moeten maken? Wat voor nut heeft het?
Kan best iets psychisch zijn, maar dan zou haar omgeving er iets tegen moeten doen...
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dus je hebt een rottend lijk naast je gehad ofzo
Tussen dinsdagavond (7 mei) en Moederdag wel. En ze waren toen ook echt al aanwezig.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zien ze klaarblijkelijk wél, want er wordt toch niks meer geplempt?
Ik zeg ook alleen wat ik gelezen heb, heb er geen ervaring mee. Ik kan me ook niet voorstellen dat het idd warmer als omgevingstemperatuur word ( zoals hierboven geschreven is ).quote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Rotting in natuur geen ervaring mee. Kan warmte afgeven maar om daar helis op af te sturen. Daar geloof ik niet in.
Heli's hebben hebben hier speciale apparatuur voor aan boord genaamd infra-roodquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Rotting in natuur geen ervaring mee. Kan warmte afgeven maar om daar helis op af te sturen. Daar geloof ik niet in.
Niet na 2 uur, maar na dagen/weken.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik zeg ervaring en dan is het zeker NEE geen warmte maar kou.
Tsjah, Ik vind het wel iets van FB-geilheid weg hebben. Maarja, mening..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn familierechercheurs en die zien er (kennelijk) geen kwaad in. Ik vind het ook niet handig. Maar FB-geilheid verwijten om die paar berichtjes vind ik ook overdreven..
Kan gebeuren, maar dan nog is het later aan te passenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef highwire het volgende:
[..]
Misschien wist moeders niet dat haar wallposts op public stonden...
na bijna twee weken ... ook dan niet!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef highwire het volgende:
[..]
Heli's hebben hebben hier speciale apparatuur voor aan boord genaamd infra-rood
Dat zeg ik toch? "maakt me niet uit wie"quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet toch niet wíe met beschuldigen begon? Ik vind het heel erg, voor wie dan ook, maar zonder de toedracht te weten.. Nee, ik begin er niet aan
Dat kan je over en weer blijven doen met de kinderen als inzet, of via de officiele weg zoals advocaten en rechters. Ik kreeg het idee dat dit 1 op 1 ging...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Als één begint met bijv. beschuldigingen (maakt me niet uit wie), dan kan de ander daar toch niet klakkeloos in meegaan? Die MOET zich dan toch wel verdedigen?
Leek me eerst ook onwaarschijnlijk, maar schijnt echt zo te zijn..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen wat ik gelezen heb, heb er geen ervaring mee. Ik kan me ook niet voorstellen dat het idd warmer als omgevingstemperatuur word ( zoals hierboven geschreven is ).
Jij stelt iets zonder onderbouwing.. Ja ervaring. Maar ervaring met wat? Als dat 1 of 2 dagen was dan kan je daar moeilijk over oordelen. Een lijk word eerst ijskoud, en tijdens een rottingsproces dus wat warmer.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je stelt iets maar zonder onderbouwing! Dus trut!
Moeder post op FB 'hier was ik altijd al bang voor' . Vader kan zich hier niet tegen verdedigen. Wie weet waar vader bang voor was dat 'ie deze uitweg heeft gekozen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? "maakt me niet uit wie"
Daar stond dat zij dat beweerde, dat maakt het geen feit.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat stond in het rapport van Jeugdzorg NL dus he.. Het was geen tweet ofzo
Is ook gebeurd. Desalniettemin kun je als ouder niet beschuldigingen zo maar laten gaan toch? Wie er ook mee begint. Als er begonnen wordt wordt het vanzelf een vechtscheidingquote:Op zondag 19 mei 2013 01:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat kan je over en weer blijven doen met de kinderen als inzet, of via de officiele weg zoals advocaten en rechters. Ik kreeg het idee dat dit 1 op 1 ging...
Maar wat als die beschuldigingen dan gewoon waar waren?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet toch niet wíe met beschuldigen begon? Ik vind het heel erg, voor wie dan ook, maar zonder de toedracht te weten.. Nee, ik begin er niet aan
ja, omdat jij me stelt dat ik naast een lijk gelegen heb ...en ja dat heb ik en wilde dat hier eigenlijk hier kwijt!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:24 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Jij stelt iets zonder onderbouwing.. Ja ervaring. Maar ervaring met wat? Als dat 1 of 2 dagen was dan kan je daar moeilijk over oordelen. Een lijk word eerst ijskoud, en tijdens een rottingsproces dus wat warmer.
Jij schiet gelijk in de aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |