Klopt. Maar gezien het feit dat vandaag bekend geworden is dat haar ex-man dreigde met familiedrama's + dat haar kinderen toen (en nog) vermist werden (wat doet dat psychisch met je) vind ik dat idd onhandig, maar niet "raar".quote:Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat 'hier was ik altijd al bang voor' kwam toch ook daar vandaan?
Met een t ipv een d wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik niets kwetsends (is dat een woord?) gepost heb.
Hot item...de helitwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 01:10:32Al de hele avond vliegt een helicopter boven regio Amerongen/Elst/Langbroek. Nu laag boven Rhenen. reageer retweet
En dan nog. Die man is dood, kan zich niet verdedigen.. Weet jij werkelijk wat zich daar, tussen die 2 heeft afgespeeld?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar gezien het feit dat vandaag bekend geworden is dat haar ex-man dreigde met familiedrama's + dat haar kinderen toen (en nog) vermist werden (wat doet dat psychisch met je) vind ik dat idd onhandig, maar niet "raar".
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef blanket het volgende:
Hot item...de helitwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 01:10:32Al de hele avond vliegt een helicopter boven regio Amerongen/Elst/Langbroek. Nu laag boven Rhenen. reageer retweet
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 01:11:53@JulianRubenNL "Een helicopter" ? reageer retweet
Is die bewering inmiddels feit geworden?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar gezien het feit dat vandaag bekend geworden is dat haar ex-man dreigde met familiedrama's
Misschien niet raar, maar waarom zou je dit soort berichten zo openbaar moeten maken? Wat voor nut heeft het?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar gezien het feit dat vandaag bekend geworden is dat haar ex-man dreigde met familiedrama's + dat haar kinderen toen (en nog) vermist werden (wat doet dat psychisch met je) vind ik dat idd onhandig, maar niet "raar".
Ik denk *sherlock modus aan* dat ze gebied in de gaten houden omdat ze daar morgen verder gaan met zoeken *sherlock modus uit*quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef webb2012 het volgende:
[..]twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 01:11:53@JulianRubenNL "Een helicopter" ? reageer retweet
Als er geen rood kringeltje (is dat een woord?) onder staat dan is het een woord en heb je het nog correct geschreven ook!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik niets kwetsends (is dat een woord?) gepost heb.
Dat is dus ook iets wat door mijn hoofd blijft spoken.. dit lijkt mij niet iets waarvan je alleen de schuld bij J. kan neerleggen. Er heeft zich daar een vreselijke vechtscheiding afgespeeld over de ruggen van de kinderen heen... en dat deden ze toch écht met zijn tweeën lijkt mij...quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog. Die man is dood, kan zich niet verdedigen.. Weet jij werkelijk wat zich daar, tussen die 2 heeft afgespeeld?
Ik denk dat ze nu met hittecamera's aan het zoeken zijn. Ik heb ergens gelezen dat tijdens een "rottingsproces" er warmte vrijkomt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk *sherlock modus aan* dat ze gebied in de gaten houden omdat ze daar morgen verder gaan met zoeken *sherlock modus uit*
oudquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef Noelle06 het volgende:
Jullie zijn al weer 4 topics verder na ESF. De moeite om terug te lezen of oud nieuws ?
Zou kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu met hittecamera's aan het zoeken zijn. Ik heb ergens gelezen dat tijdens een "rottingsproces" er warmte vrijkomt.
Nee, dat weet ik natuurlijk niet. Dat is wat zij zei en denkt. Dus ga ik uit van wat zij zei en denkt, en vind het onhandig maar niet raar (vanuit haar gezien) dat ze zoiets op FB zet.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog. Die man is dood, kan zich niet verdedigen.. Weet jij werkelijk wat zich daar, tussen die 2 heeft afgespeeld?
Zie antwoord op PoezeligDingquote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Is die bewering inmiddels feit geworden?
Ik ga dus niet uit van wat iemand maar het www opslingert, vergeef mijquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik natuurlijk niet. Dat is wat zei zei en denkt. Dus ga ik uit van wat zij zei en denkt, en vind het onhandig maar niet raar (vanuit haar gezien) dat ze zoiets op FB zet.
Er zijn familierechercheurs en die zien er (kennelijk) geen kwaad in. Ik vind het ook niet handig. Maar FB-geilheid verwijten om die paar berichtjes vind ik ook overdreven..quote:Op zondag 19 mei 2013 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien niet raar, maar waarom zou je dit soort berichten zo openbaar moeten maken? Wat voor nut heeft het?
Kan best iets psychisch zijn, maar dan zou haar omgeving er iets tegen moeten doen...
Dat zien ze klaarblijkelijk wél, want er wordt toch niks meer geplempt?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn familierechercheurs en die zien er (kennelijk) geen kwaad in. Ik vind het ook niet handig. Maar FB-geilheid verwijten om die paar berichtjes vind ik ook overdreven..
Een lijk is koud en een rottingsproces (als dat al warmte afgeeft) gaat niet meer zijn dan de omgeving en gaat niet zichtbaar zijn met hittecamera's lijkt me zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu met hittecamera's aan het zoeken zijn. Ik heb ergens gelezen dat tijdens een "rottingsproces" er warmte vrijkomt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verrottingquote:Op zondag 19 mei 2013 01:16 schreef Noelle06 het volgende:
Rottings proces geeft echt geen warmte! Helaas ervaring.
quote:De lichaamstemperatuur, die na het overlijden gedaald was tot de omgevingstemperatuur, begint na enige tijd weer te stijgen door de warmte die bij de afbraakprocessen vrijkomt. Door de geproduceerde gassen zet het lichaam op en kan een waterlijk gaan drijven. De verschillende gassen zorgen tevens voor de typische lijkenlucht.
Is dat zo? Als één begint met bijv. beschuldigingen (maakt me niet uit wie), dan kan de ander daar toch niet klakkeloos in meegaan? Die MOET zich dan toch wel verdedigen?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is dus ook iets wat door mijn hoofd blijft spoken.. dit lijkt mij niet iets waarvan je alleen de schuld bij J. kan neerleggen. Er heeft zich daar een vreselijke vechtscheiding afgespeeld over de ruggen van de kinderen heen... en dat deden ze toch écht met zijn tweeën lijkt mij...
Ik zeg ervaring en dan is het zeker NEE geen warmte maar kou.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef webb2012 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verrotting
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |