flessen?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:12 schreef Erasmo het volgende:
2CV je had gewoon een paar flessen met helium in de auto moeten leggen, dat is immers lichter dan lucht.
Het 'leuke' is dat ik al weet dat ik 0,0 BPM af hoef te dragen, dat heb ik ook uitgerekend en (indirect) gehoord van de belastingdienst. Maar ik kan dat niet goed duidelijk maken aan het formulier.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb een paar weken terug nog een auto ingevoerd vanuit Duitsland (BMW Z4)
En die BPM papieren zijn inderdaad een drama, het is wel duidelijk dat die door vakgestoorde ambtenaren zijn opgesteld. Ook de uitleg op de site van de belastingdienst laat wel wat te wensen over.
Ik had een BPM bedrag ingevuld op de papieren gebaseerd op de afschrijvingsmethode.
Met enige moeite heb ik dat weten te berekenen.
Uiteindelijk werd dat bedrag wat ik zelf had berekend zelfs naar beneden bijgesteld door de belastingdienst, blijkbaar had ik toch een foutje gemaakt.
Je wilt niet weten wat voor absurds ik uitgevoerd heb om dat ding lichter te krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:12 schreef Erasmo het volgende:
2CV je had gewoon een paar flessen met helium in de auto moeten leggen, dat is immers lichter dan lucht.
Zelfs ik heb grenzen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
niet constructueel plaatwerk voorzien van gaten?
22 jaar en 3 maandenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik kon het niet zo goed vinden in het topic, maar istie ouder als 25 jaar ?
Dan is het niet zo moeilijk om in te vullen.
Ventieldopjes niet vergeten?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor absurds ik uitgevoerd heb om dat ding lichter te krijgen.
- Halve interieur er uit (dashboardklepje, raamstijlbekleding, bekleding in de laadruimte achterin)
- Tank gevuld met 2 liter diesel (had hem tot de laatste druppel leeg gegoten) en de vlotter vast gezet zodat de tank halfvol lijkt
- Motor wel ontlucht maar de radiator niet
- LHM op het minimale niveau
- Wieldoppen er af
- Reservewiel met rek en haak en al gedemonteerd
- een perspex ruit gedemonteerd
- Extra waterslangen er uit gehaald
- Interieurverlichting achterin er uit
- Ding om vermoedelijk infuuszakken aan te hangen er uit gehaald
- Sierrand rond ventilator in het dak gedemonteerd
- Alle losse zooi (snoeppapiertjes, krikslinger, krik) er uit gehaald
Ik zou niet weten hoe ik dat ding lichter had kunnen maken ...
Met of zonder gereedschap ?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
maar hm 1005 KG hoezwaar is Driezel of hoe dat andere BX hok maar heet?
Is volgens mij een APK-punt.quote:
1019kgquote:
Oh ? De bekleding + achterbank is er uit. Tevens zit er een kleinere tank onder.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
moauw dan is het niet onaardig. gezien er op de ambu toch wat meer gewicht zit
ja die tank doet t um ook echt eh met 2 liter peut er inquote:Op maandag 26 mei 2014 21:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh ? De bekleding + achterbank is er uit. Tevens zit er een kleinere tank onder.
het 'grote dak' is van polyester, het 'kleine dak' van staalquote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja die tank doet t um ook echt eh met 2 liter peut er in
en die achterbank / bekleden vs t extra ruime dak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |