Het scheelt wel iets idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ItaliaansDat maakt het al vele malen beter dan saai Engels vind ik
Waardeloos!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit niet echt bijzonder goed van Noorwegen. Jullie?
Nope, niet best...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit niet echt bijzonder goed van Noorwegen. Jullie?
Nee, denk het ooknietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:52 schreef Blaadjes het volgende:
Nope niet echt. Dit gaat hem niet worden
Duet zing je met twee volle borsten?:Pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Georgië nu
Duet.
Met volle borst. Altijd leuk voor de mannen onder ons.
haha zekerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Georgië nu
Duet.
Met volle borst. Altijd leuk voor de mannen onder ons.
Zoiets denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk liedje! Maar ik denk dat het niet zo hoog gaat eindigen. Plekje 15
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Only love survives
om er maar eens een gemeenplaats in te gooien.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Roemenie vind ik stiekem niet alleen lachwekkend maar ook heel goed![]()
Ik ga voor ijslandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoop dat hij wint.
En anders Estland.
O kijken of ik dat volhou, was er al om 4,30 uit!quote:
Morgen uitslapen Dot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijken of ik dat volhou, was er al om 4,30 uit!
Kon ik dat maar, zou heerlijk zijn!quote:
Ik vind haar ook wel goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben ik de enige die Loreen echt Ge-wel-dig vindt?
Ja!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef meth1745 het volgende:
Ow, eurovisiesongdinges is bezig neem ik aan...
what tipped you off?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:22 schreef meth1745 het volgende:
Ow, eurovisiesongdinges is bezig neem ik aan...
Meldt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:32 schreef Blaadjes het volgende:
Nou tis gelijk rustig hier, wel wakker blijven he!
Drank!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi![]()
Is er nog frituur of doen we alleen nog maar drank?
Oh, hoe kan ik dit vergeten!quote:
Ja echt mooi he?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, hoe kan ik dit vergeten!
Prachtig was dit inderdaad![]()
Me to!quote:
6 punten van Engelandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen duidelijke favoriet tot nu toe.
Nederland doet leuk mee!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik start morgen wel een onderzoek samen met Tribalwars.
Dat kan niet hij zit ingemetseldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben het wel redelijk eens met de top 5...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
We staan nog op de tiende plaats, maar dat gaat niet lang meer duren
Die beweert gewoon dat de winnaars vrijmetselaars zijn. Kun je honderd x zeggen dat het muzikanten zijn, maar hij gelooft je niet. Ook al maken ze muziek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die beweert gewoon dat de winnaars vrijmetselaars zijn. Kun je honderd x zeggen dat het muzikanten zijn, maar hij gelooft je niet. Ook al maken ze muziek.
Ojee, dan houdt het op. Ik had er net zo'n zin in.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die beweert gewoon dat de winnaars vrijmetselaars zijn. Kun je honderd x zeggen dat het muzikanten zijn, maar hij gelooft je niet. Ook al maken ze muziek.
Ja ze kregen ook 12 punten van Nederland was te verwachten!quote:
Eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar het heeft niks met de muziek te maken.
Inderdaad. Jammer dat de Noordzee niet meedoet.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar het heeft niks met de muziek te maken.
Nee, in de verste verte niet hequote:Op zondag 19 mei 2013 00:07 schreef Ferdo het volgende:
12 punten van België. .. die zie je niet aankomen
Estland stijgt in achtingquote:
Echt jaren geleden dat Nederland zo redelijk goed scoorde, hé? Sinds Marlayne of zo.quote:
Ja, de beste score sinds jaren. Is toch een beetje een troost.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Echt jaren geleden dat Nederland zo redelijk goed scoorde, hé? Sinds Marlayne of zo.
Edsilia Rombley?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:15 schreef Blaadjes het volgende:
98 waren we 4e geloof ik...hoe heette ze ook al weer?
Edsilia? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:15 schreef Blaadjes het volgende:
Marlayne haalde het linkerrijtje ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:15 schreef Blaadjes het volgende:
Great idea!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:23 schreef Blaadjes het volgende:
Valt mee van anouk. Volgend jaar misschien Rinus sturen?
Nou dat vond ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het was me een genoegen om dit ESF met jullie te beleven. Thanks
Het genoegen is geheel wederzijds! Dit is de eerste keer dat ik vrijwillig naar ESF heb gekeken.. en er nog plezier aan heb beleefd ook. Nou moet ik zeggen dat ik de liedjes leuker vind dan vroeger. Of zou dat aan mij liggen?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het was me een genoegen om dit ESF met jullie te beleven. Thanks
Ligt niet aan jou volgens mij, ik had dat ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 06:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel wederzijds! Dit is de eerste keer dat ik vrijwillig naar ESF heb gekeken.. en er nog plezier aan heb beleefd ook. Nou moet ik zeggen dat ik de liedjes leuker vind dan vroeger. Of zou dat aan mij liggen?
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:07 schreef Blaadjes het volgende:
Trouwens wat een heerlijk weer is het vandaag.
Lekker!quote:Op zondag 19 mei 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
straks ff lekker chillen in park met de dames
Morge,quote:Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Heb al gesport. Klein katertje weggejaagd
Nee, ik was vlot en dacht; laat ik eens sportief een rondje om het Haarlemmermeerse Bos rennen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Morge,
Goed bezig, ik dacht dat je nog op bed lag
Nee vlakbij de oosterscheldequote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik was vlot en dacht; laat ik eens sportief een rondje om het Haarlemmermeerse Bos rennen.
Ga jij aan de dijk zitten straks? Woon je aan het IJsselmeer?
Ow zondequote:Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
Zie net dat het duivennest leeggeroofd is. De eierschillen liggen op het terras
Ik vind het zo zielig voor die beestjes. Zitten ze weken lang te broeden, komt er zo'n k*t ekster of kraai en weg is het.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow zonde![]()
Alhoewel niet iedereen altijd even blij is met die schijtfabrieken
Middag, ppff zal je wel moe zijn of nietquote:Op zondag 19 mei 2013 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Heb al gesport. Klein katertje weggejaagd
Dat hou ik me dan vanaf nu ook maar voor. Het is dit jaar al het derde nestje wat leeggeroofd is. Twee merelnestjes en nu de duiven.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:45 schreef Blaadjes het volgende:
Ja sneu he? Heb ik hier ook altijd als een nestjes jonkies doodgaat, alles voor niks geweest. Heb dan wel het idee dat ik er meer mee zit dan zij, zij beginnen gewoon gelijk opnieuw
Nee, helemaal niet. Ben er juist van opgeknapt en nu van alles aan het doen. Geeft toch wel energie, dat rennen. Of fietsen, ook altijd lekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Middag, ppff zal je wel moe zijn of niet
Je mag altijd even een schouder van me lenen hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hou ik me dan vanaf nu ook maar voor. Het is dit jaar al het derde nestje wat leeggeroofd is. Twee merelnestjes en nu de duiven.
Vind het echt zo naar , toen ik die kapotte eitjes zag liggen moest ik echt even slikken.
Maar wat jij zegt; ze beginnen gelijk opnieuw, en dat is een troost.
Beter, ha ha als ik iets onderneem ben ik voor de rest van de dag stuk!!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ben er juist van opgeknapt en nu van alles aan het doen. Geeft toch wel energie, dat rennen. Of fietsen, ook altijd lekker.
Liefquote:Op zondag 19 mei 2013 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je mag altijd even een schouder van me lenen hoor.
Klinkt goed! Veel plezier Dotquote:Op zondag 19 mei 2013 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, ha ha als ik iets onderneem ben ik voor de rest van de dag stuk!!
Ga vanmiddag weer lekker de hort op
Naar Hengelo Gelderland is een rock in roll out, met oude auto's motoren en muziek ed
das minder..quote:Op zondag 19 mei 2013 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor die beestjes. Zitten ze weken lang te broeden, komt er zo'n k*t ekster of kraai en weg is het.
[ afbeelding ]
hmm hoe heet dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, ha ha als ik iets onderneem ben ik voor de rest van de dag stuk!!
Ga vanmiddag weer lekker de hort op
Naar Hengelo Gelderland is een rock in roll out, met oude auto's motoren en muziek ed
Rock in roll out Streetneet in Hengelo gelderlandquote:Op zondag 19 mei 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm hoe heet dat?
ben in verleden geregeld daar geweest.
zoals jij het omschrijft en vriend van me gaat er ook heen met zijn mooie parelmoer blauwe Manta
Thnx Lavenderrr gaat helemaal goed komenquote:
mocht je hem spottenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rock in roll out Streetneet in Hengelo gelderland
[..]
Thnx Lavenderrr gaat helemaal goed komen
Zal rondkijkenquote:
Ik ben ook heel lief hoor.quote:
Hoiquote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hallo allemaal! Het is weer gezellig hier, zie ik?
Dit wordt de gezelligste SC zo langzamerhand .quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hallo allemaal! Het is weer gezellig hier, zie ik?
Ja, eerst was het hier heel stil, maar nu is het gezellig. Leuke mensen hier ookquote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lief hoor.
[..]
Hoi![]()
Ja leuk is het hier he?
Nee joh, ik vind complotten leuk om naar te kijken maar ik probeer wel realistisch te blijven.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ik had gedacht dat alle 'complotters' veel te achterdochtig zouden zijn om gezellig te babbelen.
Op Tribal na komen er weinig echte complotters in deze SC. Daarnaast doet Tribal ook gezellig mee, dus gezellig kunnen ze/we zeker zijn!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat alle 'complotters' veel te achterdochtig zouden zijn om gezellig te babbelen.
Yo!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op Tribal na komen er weinig echte complotters in deze SC. Daarnaast doet Tribal ook gezellig mee, dus gezellig kunnen ze/we zeker zijn!
Goedemiddag trouwens!
Moet gelijk aan The Bridge on the River Kwai denken.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zelfs de mannen van VBL komen hier soms langs en voelen zich welkom![]()
Voor hen:
Die mannen met die brancard die allebei een andere kant oplopenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet gelijk aan The Bridge on the River Kwai denken.
Dat begin van dat filmpje...ze aaien elkaars voorhoofd en storten neer ter aarde alsof ze een enorme klap hebben gekregen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die mannen met die brancard die allebei een andere kant oplopen
En toen was hij écht gewondquote:
Ja wat een sukkelquote:
Hier betrekt het alweer. Hopelijk blijft het bij jou nog even mooi. Have funquote:Op zondag 19 mei 2013 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wat een sukkel
Maar ik ga jullie verlaten, even van het mooie weer genieten nu het nog kan.
Niet te vroeg juichen...ik kom terug.
Nog 2 uurtjes ongeveer.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier betrekt het alweer. Hopelijk blijft het bij jou nog even mooi. Have fun
Wat een ***weer wordt het.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
We gaan weer een lekkere zomerse week tegemoet... dus niet.![]()
[ afbeelding ]
* Ajacied4lf is jaloers...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ***weer wordt het.
Zal blij zijn als het de 29ste is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste wedstrijd van de voetbal legende David Beckham![]()
★★★
Nachtje doorhalen hier?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
* Ajacied4lf is jaloers...
Mag ik mee?
Ik doe graag met je mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen hier?
http://www.spaceibiza.com/en.html
Niet gezien, was ook niet veel aan trouwens, stonden wel hele mooie oude Amerikaanse auto's en speelde een bandje maar was niet mijn muziek, Kwamen nog wel meer bandjes maar ben naar een jamsessie gegaan en helaas waren er daar ook niet veel. Was te veel te doen denk ik.quote:
Het is geen wedstrijd hoor...quote:Op zondag 19 mei 2013 13:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, eerst was het hier heel stil, maar nu is het gezellig. Leuke mensen hier ookGrappig, ik had gedacht dat alle 'complotters' veel te achterdochtig zouden zijn om gezellig te babbelen.
Helaas is het op de TRU OH wat stiller, maar ja, dat trekt hopelijk weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viel het glas naar binnen of na buitenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezien, was ook niet veel aan trouwens, stonden wel hele mooie oude Amerikaanse auto's en speelde een bandje maar was niet mijn muziek, Kwamen nog wel meer bandjes maar ben naar een jamsessie gegaan en helaas waren er daar ook niet veel. Was te veel te doen denk ik.
Ttrouwens, oen van die oldtimers heeft nog een grote winkelruit aan diggelen gereden met achteruit rijden
Had je gisteren moeten doen, toen was ik in Enschedequote:Op zondag 19 mei 2013 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
viel het glas naar binnen of na buiten![]()
btw Pannenkoeken aan het bakken.
voor de gene die wil kom maar halen @centrum Enschede
Jammer was wel leuk voor Boston topic.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je gisteren moeten doen, toen was ik in Enschede
Lag binnen en buiten, heb het niet zien gebeuren hoor.
Boston topic ben ik nog niet geweestquote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer was wel leuk voor Boston topic.
en nogmaals jammer heb genoeg beslag voor meer
ik zag het net op FPquote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boston topic ben ik nog niet geweest
Zit nu in nws van die vermiste kinderen wat een triest verhaal.
Ja te triest voor woorden. Hoe ziek ben je als je dit doet!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zag het net op FPverschrikkelijk!
heel erg!!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te triest voor woorden. Hoe ziek ben je als je dit doet!
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd hoor...Heb ik dat beweerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige mensen daar gaan wel heel ver in hun obsessie voor deze zaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te triest voor woorden. Hoe ziek ben je als je dit doet!![]()
Blij dat ze gevonden zijn. Eindelijk 'rust' voor de moeder... Dat topic begon ook helemaal uit de hand te lopen, dus dat is nu ook wel weer klaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te triest voor woorden. Hoe ziek ben je als je dit doet!★★★![]()
Zeg dat. Sommige posts ...echt hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blij dat ze gevonden zijn. Eindelijk 'rust' voor de moeder... Dat topic begon ook helemaal uit de hand te lopen, dus dat is nu ook wel weer klaar.![]()
![]()
Ja sommige zitten er heel diep in, heb ook met verbazing zitten lezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik met walging. En plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sommige zitten er heel diep in, heb ook met verbazing zitten lezen
Mensen die met hun kinderen op zoek gaan naar die jochies. Dan ben je echt stapelgek hoor.
Of hun eigen ellende en situatie één op één vergelijken met dit drama.
De hijgerige manier van posten, bijna kwijlend van sensatie. Blegh.![]()
Het is nooit te vergelijken, maar kan me wel voorstellen dat mensen het doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik met walging. En plaatsvervangende schaamte.
Mensen die met hun kinderen op zoek gaan naar die jochies. Dan ben je echt stapelgek hoor.
De hijgerige manier van posten, bijna kwijlend van sensatie. Blegh.
Er zitten zoveel mensen die bang zijn dat hun ex iets met de kinderen zal doen. En zoveel die te maken hebben met jeugdzorg en de kinderbescherming.
En al jaren lang in een strijd zitten. Op een moment als dit....... als er zoiets gebeurd komt er zo veel naar boven dat is met geen pen te beschrijven.
Dat je met je kinderen gaat zoeken dan spoor je niet en dat je denkt zelf een beter speurneus te zijn dan de politie ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu willllen sommigen er nog gaan kijken ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nooit te vergelijken, maar kan me wel voorstellen dat mensen het doen.
Er zitten zoveel mensen die bang zijn dat hun ex iets met de kinderen zal doen. En zoveel die te maken hebben met jeugdzorg en de kinderbescherming.
En al jaren lang in een strijd zitten. Op een moment als dit....... als er zoiets gebeurd komt er zo veel naar boven dat is met geen pen te beschrijven.
Dat je met je kinderen gaat zoeken dan spoor je niet en dat je denkt zelf een beter speurneus te zijn dan de politie ook niet.
Gadverdamme.
Nee, ik kan me er niks bij voorstellen wat sommige mensen daar neerpleuren. Ze zouden zich de ogen uit het hoofd moeten schamen.![]()
Wat ik bedoel is dat ik kan begrijpen als iemand zijn prive verteld als ze in een situatie zitten die niet gezond is zeg maar. Al die complot theorieën is een ander verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu willllen sommigen er nog gaan kijken ook.
Gadverdamme.
Nee, ik kan me er niks bij voorstellen wat sommige mensen daar neerpleuren. Ze zouden zich de ogen uit het hoofd moeten schamen.
Een gezond mens haalt het niet in zijn hoofd om daar heen te gaan, hoe kan je zo diep zinken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ramptoeristen en mensen die speculeren (om later te kunnen zeggen: 'kijk mij eens gelijk hebben'), daar kan ik heel slecht tegen, bah.![]()
Een heleboel mensen gaan op zoek en verdiepen zich hierin om echt iets te kunnen betekenen. Maar er is ook een groot deel die dit alleen maar doet om op twitter & facebook te kunnen plaatsen: 'kijk mij eens goed bezig zijn...'★★★![]()
Nou dat. Vind het weerzinwekkend.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ramptoeristen en mensen die speculeren (om later te kunnen zeggen: 'kijk mij eens gelijk hebben'), daar kan ik heel slecht tegen, bah.![]()
Een heleboel mensen gaan op zoek en verdiepen zich hierin om echt iets te kunnen betekenen. Maar er is ook een groot deel die dit alleen maar doet om op twitter & facebook te kunnen plaatsen: 'kijk mij eens goed bezig zijn...'![]()
Als je alle feiten niet kent dan kan je je er ook niet in verdiepen toch? Alhoewel ik heel wat' columbo's ' heb gelezenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Een heleboel mensen gaan op zoek en verdiepen zich hierin om echt iets te kunnen betekenen. Maar er is ook een groot deel die dit alleen maar doet om op twitter & facebook te kunnen plaatsen: 'kijk mij eens goed bezig zijn...'
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb ik dat beweerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BNWij'ers natuurlijk!
Never!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je verdiept je dan meestal ook in de feiten die je op dat moment wel hebt, om een beetje te begrijpen hoe en wat. Maar 70% van degenen die in dat topic reageren weten volgens mij niet eens wat er ongeveer is gebeurd. Ze komen echt met speculaties waarbij ik denk: hoe kom je daarop?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je alle feiten niet kent dan kan je je er ook niet in verdiepen toch? Alhoewel ik heel wat' columbo's ' heb gelezen★★★![]()
Wat een vreemde tijden leven we toch in...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik met walging. En plaatsvervangende schaamte.
De hijgerige manier van posten, bijna kwijlend van sensatie. Blegh.![]()
Ziekelijk morbide nieuwsgierigheid. Schaamteloos tentoongespreidquote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een vreemde tijden leven we toch in...![]()
![]()
Betrokkenheid, medeleven.. Wat is er met die waarden gebeurd?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ziekelijk morbide nieuwsgierigheid. Schaamteloos tentoongespreid![]()
Terughoudendheid. Ook verdwenen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Betrokkenheid, medeleven.. Wat is er met die waarden gebeurd?![]()
Dat is het men wordt van minuut tot minuut op de hoogte gehouden.quote:
Sommige gaan hun eigen verhaal er van maken en zo komen de raarste complot theorieën naar buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rijkdom en welvaart hebben een belangrijkere positie ingenomen dan de menselijke waarde, dat is het grootste probleem. Daarnaast ben je met social media 24/7 met elkaar verbonden waardoor de waarde van elkaar ontmoeten ook is afgenomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het men wordt van minuut tot minuut op de hoogte gehouden.
Sommige gaan hun eigen verhaal er van maken en zo komen de raarste complot theorieën naar buiten.
Het heeft natuurlijk ook z'n voordelen, maarja.★★★![]()
Dan is het erg verslavendquote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb zo'n verslavend spelletje op mijn phone gevonden: Icomania.
Bijna zo verslavend als FOK!![]()
![]()
Nog maar op 3. Maar ben dan ook nog maar een paar dagen bezig.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Even gedownload. Welk level zit je?
Wens je veel plezier! Er zitten hele lastige tussen.![]()
En het is ook echt allemaal Amerikaans, dus soms zit je een uur te turen en te goochelen met de letters.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is niks voor mij. Ik ben enorm slecht in namen
Maar dan is het zó leuk als je het ineens goed hebt![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is ook echt allemaal Amerikaans, dus soms zit je een uur te turen en te goochelen met de letters.
Maar dan is het zó leuk als je het ineens goed hebtAndersom is het heel irriterend. Ik heb er eentje waar ik niet op kom terwijl ik het wel ken.
★★★![]()
Vertel eens welke?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.Andersom is het heel irriterend. Ik heb er eentje waar ik niet op kom terwijl ik het wel ken.
![]()
Flintstonesquote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger zelfs naar gekeken toen ik nog klein was. Maar ik kom er niet op.![]()
![]()
Dat heb je élke keer daar. Echt. Als je het dan hebt kan je je wel voor je kop slaan dat je het niet eerder zag.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JA! Thanks.
'had-ik-moeten-weten-gevoel'.![]()
![]()
Klopt, dat maakt het zo verslavendquote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb je élke keer daar. Echt. Als je het dan hebt kan je je wel voor je kop slaan dat je het niet eerder zag.![]()
Bedankt, ik heb er een verslaving bij.![]()
★★★![]()
Sorryquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het zo verslavend![]()
Bedankt, ik heb er een verslaving bij.![]()
![]()
![]()
Hi hi stelletje verslaafde, wat zal het hier rustig worden dan
Volgens mij zitten ze nog steeds te spelen...quote:Op maandag 20 mei 2013 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Hi hi stelletje verslaafde, wat zal het hier rustig worden dan
good murning trouwens allemaal.![]()
Lekker weertje
Ich hock in meinem Bonker![]()
Morguhquote:Op maandag 20 mei 2013 08:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze nog steeds te spelen...
good murning trouwens allemaal.![]()
Lekker weertje
Zou maar zo kunnen![]()
Ja lekker weertje en als je de vooruitzichten bekijkt wordt het er niet beter op.
Het lijkt wel herfst ipv lente!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad!quote:Op maandag 20 mei 2013 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Zou maar zo kunnen![]()
Ja lekker weertje en als je de vooruitzichten bekijkt wordt het er niet beter op.
Het lijkt wel herfst ipv lente!
Zo kom ik nooit uit m'n winter depressie
Niet vergeten te modden, he?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb zo'n verslavend spelletje op mijn phone gevonden: Icomania.
Bijna zo verslavend als FOK!
En goeiemorgen allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wilde vandaag met de tuin verder gaan maar zal hem niet worden zo te zien, regen, regen en regen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vast wel, je moet de zon in je zelf laten schijnen dan zit het altijd goed!quote:Op maandag 20 mei 2013 09:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zo kom ik nooit uit m'n winter depressie
Ik kan het lichtknopje niet vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, je moet de zon in je zelf laten schijnen dan zit het altijd goed!
![]()
![]()
Ben je nog lekker verbrand gistermiddag aan de dijk?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zo kom ik nooit uit m'n winter depressie![]()
ggrr gaat helemaal fout hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hopelijk volgende weekquote:Op maandag 20 mei 2013 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 mei 2013 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het lichtknopje niet vinden
[quote]
Genieten van de dingen gaat het knopje vanzelf aan
Misschien over een paar weken zit iedereen te zuchten van de warmte,![]()
![]()
![]()
Gewoon genieten van de dingen gaat het knopje vanzelf aan.quote:
Misschien zitten we over een paar weken wel te puffen van de warmte
Quote ging helemaal foutquote:
Ja, ik meende ergens iets gelezen te hebben dat je op vakantie ging.quote:
Lekker, waar ga je naar toe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ibizaquote:Op maandag 20 mei 2013 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik meende ergens iets gelezen te hebben dat je op vakantie ging.
Lekker, waar ga je naar toe?![]()
Lekker, hoe lang ga je?quote:
Geniet er lekker van, neem zo 21 graden aan zon mee deze kant op als je terug komt
Een weekje maar .quote:Op maandag 20 mei 2013 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hoe lang ga je?
Geniet er lekker van, neem zo 21 graden aan zon mee deze kant op als je terug komt![]()
Ben je idd geval een weekje lekker weg, ik zou zeggen genieten!quote:
Wanneer ga je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgende week woensdag.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je idd geval een weekje lekker weg, ik zou zeggen genieten!
Wanneer ga je?![]()
Ja, Ibiza.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Weer richting een zonnig eiland?
En als ik zo naar buiten kijk kan de komende week me niet snel genoeg voorbij gaan.![]()
We gaan allemaal mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Ibiza.
En als ik zo naar buiten kijk kan de komende week me niet snel genoeg voorbij gaan.
Mega-meet op het eiland.![]()
![]()
Lekker, bbq op het strand, gitaartje mee, zon of kampvuur en genieten maar!quote:Op maandag 20 mei 2013 09:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We gaan allemaal mee.
Mega-meet op het eiland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal het proberenquote:Op maandag 20 mei 2013 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, je moet de zon in je zelf laten schijnen dan zit het altijd goed!
Nee dat niet. lekker genoten. Was trouwens nog best een fris windje. geen zwemweer iig. brrrrquote:Op maandag 20 mei 2013 09:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nog lekker verbrand gistermiddag aan de dijk?Ich hock in meinem Bonker![]()
Zwemmen in de zeequote:Op maandag 20 mei 2013 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, bbq op het strand, gitaartje mee, zon of kampvuur en genieten maar!
En dan verbranden op het strand en 's avonds lekker barbeknoeien en hangen bij het kampvuur op het strand onder een heldere sterrenhemel. Klinkt als vakantie![]()
![]()
Dat wordt proppenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgende week. Allemaal mee in de koffer van Lavenderr
haha lekker knus danquote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgende week. Allemaal mee in de koffer van Lavenderr
Ik zie Lavenderrr al sjouwenquote:
Nah, de douane kijkt gewoon lichtelijk verbaasd als ze een koffer uit zichzelf zien meehoppen...quote:![]()
Die vraagt of ze voedsel bij zich heeft, als ze dan nee zegt en hij opent de koffer ziet hij een levende sandwichquote:Op maandag 20 mei 2013 10:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nah, de douane kijkt gewoon lichtelijk verbaasd als ze een koffer uit zichzelf zien meehoppen...verstopt tussen de kleren van Lavenderr.
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vraagt of ze voedsel bij zich heeft, als ze dan nee zegt en hij opent de koffer ziet hij een levende sandwichverstopt tussen de kleren van Lavenderr.
Lavenderr: 'hey, had ik toch een sancwich bij me. Maar ik mag toch zelf weten wat ik tussen mijn brood doe?'quote:Op maandag 20 mei 2013 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vraagt of ze voedsel bij zich heeft, als ze dan nee zegt en hij opent de koffer ziet hij een levende sandwichverstopt tussen de kleren van Lavenderr.
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lavenderr: 'hey, had ik toch een sancwich bij me. Maar ik mag toch zelf weten wat ik tussen mijn brood doe?'
Nou ok dan. Je wil ons niet mee hebben he?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zal wel aan jullie denken. Is dat ook goed?
Het ligt aan Transavia, die doen best lullig als je bagage 300 kg teveel weegtquote:Op maandag 20 mei 2013 14:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ok dan. Je wil ons niet mee hebben he?.
![]()
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ligt aan Transavia, die doen best lullig als je bagage 300 kg teveel weegt.
IK HEB AL SHOTGUN OP DE KOFFER.. DUS IK GA MEE![]()
oeps sorry capslockEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ik zie ons allemaal al zitten in de strandtent bij het hotel. Lekker gegrilled visje eten, wegspoelen met een sangria. Of 5.
![]()
![]()
* Ajacied4lf droomt met Lavenderr meequote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie ons allemaal al zitten in de strandtent bij het hotel. Lekker gegrilled visje eten, wegspoelen met een sangria. Of 5.
![]()
Helaas blijft het bij dromen en zit jij straks lekker in Ibiza en wij hier in een koud, grijs en regenend kikkerlandje
★★★![]()
Of bij een hutje waar je de vissen eerst zelf moet vangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
Nee hoor, geen zin in. Lekker lui genieten en helemaal niks doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Of bij een hutje waar je de vissen eerst zelf moet vangen.
Ja, af en toe even een duik in zee als het te warm wordt.
Sorry jongensvind het hartstikke lullig dat het hier van dat rotweer is, maar ja, ik verheug me gewoon op mijn lui-lekker-
weekje
![]()
![]()
Ja en nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je al uit bed en heb je je gordijnen al open?ponyo? Wil ik het weten?quote:![]()
En gelijk heb je meis, geniet er lekker van!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, geen zin in. Lekker lui genieten en helemaal niks doen.
Ja, af en toe even een duik in zee als het te warm wordt.
Sorry jongensvind het hartstikke lullig dat het hier van dat rotweer is, maar ja, ik verheug me gewoon op mijn lui-lekker-
weekje
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Maar kan wel veel inhoud hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de andere kant; een blaadje weegt bijna niets
Die je uit kan vouwen?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker! Vooral de middenpagina in sommige gevallen
Nou dat kan zeker veel inhoud bevatten.quote:alhoewel ik er soms ook wel een beetje een opgeblazen gevoel bij krijg.
Het ziet er soms ook best wel een beetje opgeblazen uitquote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat kan zeker veel inhoud bevatten.alhoewel ik er soms ook wel een beetje een opgeblazen gevoel bij krijg.
![]()
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Leuk!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
imdb linkmet zijn 3tjes op de bank
![]()
dvd is hard en plastic
Voor mij is het Teeth, over een vagina met tanden. Want waarom niet.![]()
![]()
lol wut,quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Leuk!
Voor mij is het Teeth, over een vagina met tanden. Want waarom niet.
ehm ik wil het niet weten!
maar was opmerkin van mijn meisie, had ff mijn toetsenbord gejat.
Oh, um... ja, van mij ook!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol wut,
ehm ik wil het niet weten!
maar was opmerkin van mijn meisie, had ff mijn toetsenbord gejat.
![]()
![]()
Morgequote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:20 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes,
Heb het gevoel dat het Maandag is![]()
Ja zo voelt dat hier ook, een regenachtige maandag.Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Morge![]()
Ja zo voelt dat hier ook, een regenachtige maandag.het is hier droog gelukkig maar, ik ga altijd met de fiets
Hoe ver moet je? 500 m ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:37 schreef theguyver het volgende:
[..]het is hier droog gelukkig maar, ik ga altijd met de fiets
7 kmquote:![]()
vroeger hoefde ik alleen de trap af te denderen de deur uit 3 stappen lopen en was op mijn werkEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Zo'n situatie heb ik vroeger ook een poosje gehad. En het toch presteren om te laat te komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
7 km![]()
vroeger hoefde ik alleen de trap af te denderen de deur uit 3 stappen lopen en was op mijn werk
haha knap!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo'n situatie heb ik vroeger ook een poosje gehad. En het toch presteren om te laat te komen.![]()
nope elke dag om 6 uur er uit of het nu door de weeks is of weekend, 4 uur slaap is genoeg, de rest is tijdverspilling.
Een maandag in november, gezien het weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:20 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes,
Heb het gevoel dat het Maandag is
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het is dat de planten groen zijn anders zou je echt denken dat het herfst isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een maandag in november, gezien het weer.![]()
![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is dat de planten groen zijn anders zou je echt denken dat het herfst is
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties Forumhop: Hop naar: